Je hebt maar 1 bezoeker nodig voor een klik denk ik altijd. Heb een site met 5 bezoekers per dag, levert toch om de dag 30 cent op, met 200 van zulke sites kan je stoppen met werken.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 10:59 schreef De-Hamster het volgende:
Hebben jullie een bepaalde strategie mbt tot het kiezen van een domein/project?
- Hoeveel zoekresultaten per maand hanteren jullie als minimum? min. 2000/5000/10000?
- Welke Domeinextensies kopen jullie .nl/.com/.net/.org/.biz/.eu/.co ?
- Hoe bekijken jullie je concurrentie? Welke DA/PA is voor jou nog te doen om een concurrent mee te verslaan.
En jij wilde nog wel akkoord gaan met ¤500quote:Op zondag 27 oktober 2013 09:29 schreef YoshiBignose het volgende:
Wat ik beter vind is dat op m'n beste site de CTR toegenomen is naar 1% toch best netjes dat 1 op de 100 views een klik is. Verwacht ik nooit met zoveel adblockers etc.
En een website die mij ¤4 per maand opleverde verkocht voor ¤900 ex.
Dat verdienen ze echt wel weer terugquote:Op zondag 27 oktober 2013 10:43 schreef JK het volgende:
4 euro per maand en voor 900 van de hand doen? Dan hadden ze grote plannen met die domeinnaam en niche of ze vinden het niet erg om er 225 maanden over te doen om daarna winstgevend te worden?
En dat in de maand dat ik nu al op mijn record zit en nog een paar dagen te gaan heb.quote:We hebben gezien dat u veel kleine advertentieblokken zoals het advertentieblok %currentimplementation% gebruikt op %topdomain%. We kunnen u het volgende aanraden: wijzig uw kleinere advertentieblokken in beter presterende %newimplementation%-advertentieblokken en vergelijk de resultaten.
Nog niet overtuigd?
U heeft momenteel %recommendationscope% advertentieblokken van het formaat %currentimplementation% op uw site die een gemiddelde RPM genereren van $ %currentecpm%. Wanneer u het formaat van deze advertentieblokken vergroot tot %newimplementation%, kan dit uw RPM en de totale inkomsten verhogen. Uitgevers verdienen met dit grotere formaat een gemiddelde RPM van $ %targetecpm% en u zou eenzelfde soort resultaat kunnen behalen.
Is dan ook voor een bedrijf in die branche, die er hoogstwaarschijnlijk geen adsense op gaat draaienquote:Op zondag 27 oktober 2013 11:01 schreef JK het volgende:
Tuurlijk, maar niet met de huidige setup in elk geval.
Maargoed, de meeste mensen gaan denk ik ook niet door met wat er op staat, tenzij het echt winstgevend is.
Is niet verdwenen?quote:Op zondag 27 oktober 2013 22:00 schreef MolFan het volgende:
Welke tool gebruiken jullie nu voor zoekwoorden etc? Aangezien de Adwords tool verdwenen is.
Is er nog steeds, even inloggen op je AdWords account, heet nu zoekplanner.quote:Op zondag 27 oktober 2013 22:00 schreef MolFan het volgende:
Welke tool gebruiken jullie nu voor zoekwoorden etc? Aangezien de Adwords tool verdwenen is.
Voor zoekwoorden zoeken? Waarom zou je een andere willen?quote:Op zondag 27 oktober 2013 22:07 schreef MolFan het volgende:
Aha lol lang geleden voor mij Maar welke gebruiken jullie nog meer?
Deze kan ook handig zijn http://ubersuggest.org/ Market Samurai heb ik wel maar gebruik ik niet voor keywords. EMD staat voor Exact match domain.quote:Op zondag 27 oktober 2013 22:18 schreef MolFan het volgende:
Gemiddelde CPC + concurrentie etc etc zoals Market Samurai. Jij gebruikt EMD wat is dat voor iets?
Bron? De AdWords Keyword tool? Dan zegt het buiten het aantal zoekopdrachten per maand helemaal niets ( ). De getoonde CPC geldt voor het zoeknetwerk, en niet voor het displaynetwerk. De concurrentie geldt voor adverteerders, en niet voor publishers. Als publisher wil je namelijk een hoge concurrentie (wat een hogere CPC kan opleveren), en als adverteerder wil je natuurlijk een zo laag mogelijke concurrent (een lage CPC). Vandaar de naam 'AdWords Keyword Tool'.quote:Op zondag 27 oktober 2013 22:23 schreef Stokkie_ het volgende:
[..]
Ik heb een keyword gevonden met een CPC van 5,88 en vrijwel geen concurrentie, wel maar 880 searches per maand maar toch.. misschien maar een site voor maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |