Terechte klacht. Dat filmpje is al een paar jaar oud en komt ieder jaar weer langs op facebook: gepost door mensen die waarschijnlijk nieuw zijn op internet.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 22:58 schreef maily het volgende:
Help help!![]()
https://www.facebook.com/photo.php?v=526826860662405
Die eerste opmerking eronder ook: "Daarvan scheur je toch uit je panty" (ofzo). Afschuwelijk.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 06:47 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Terechte klacht. Dat filmpje is al een paar jaar oud en komt ieder jaar weer langs op facebook: gepost door mensen die waarschijnlijk nieuw zijn op internet.
Ook allemaal Hyves volk.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 06:47 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Terechte klacht. Dat filmpje is al een paar jaar oud en komt ieder jaar weer langs op facebook: gepost door mensen die waarschijnlijk nieuw zijn op internet.
Geniaalquote:Op donderdag 10 oktober 2013 08:35 schreef Knijpflesje het volgende:
Welke aids ik nou tegen kwam.![]()
[ afbeelding ]
Vooral die laatstequote:Op donderdag 10 oktober 2013 11:45 schreef achterlijke_gladiool het volgende:
Leuke op de Facebook pagina van een collega van me
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 10 oktober 2013 11:49 schreef Meke het volgende:
[..]
Vooral die laatsteNiet iedereen aannemen, WHUT?!
aan nemenquote:Op donderdag 10 oktober 2013 11:49 schreef Meke het volgende:
[..]
Vooral die laatsteNiet iedereen aannemen, WHUT?!
quote:Op woensdag 9 oktober 2013 07:24 schreef Ceviche het volgende:
[ link | afbeelding ]
Niet echt een ergenis, moest wel gniffelen om dit plaatje
Ze kan inderdaad beter sjans hebben met een leraar Nederlands.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 16:48 schreef kami124 het volgende:
[ afbeelding ]
verkapt kijk mij sjans hebben en hard to get spelen.
"lagen"
quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 00:36 schreef Airenu het volgende:
[ afbeelding ]
Roze is ongepland hoogzwanger.
Roze heeft ook geen baan en woont bij haar ouders.
HET IS ALLEMAAL DE SCHULD VAN DE RABOBANK.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 10:07 schreef Illuminati.Official het volgende:
FOK!er op m'n tijdlijn gespot
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |