Toen ik doorging op disco content en retry pushte ben ik alles kwijtgeraaktquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 12:19 schreef Duuc-nl het volgende:
Cloud servers unavailable niks aan te doen toch? Ook niet poorten open zetten ofzo? En wat gebeurt er als je doorgaat op disc content?
Ditquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 12:20 schreef Abed het volgende:
Schijt Cloud servers. Ergste is dat de meeste hier feilloos lijken te spelen. Sinds vorige week dinsdag weinig verbeterd hier, gister wel met regelmaat online, karakter bewaard, maar inloggen op social club blijft lastig.
Doe ik maar niet danquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 12:20 schreef Janeiros het volgende:
[..]
Toen ik doorging op disco content en retry pushte ben ik alles kwijtgeraakt
Hoe haal je die jobs-list op dan? Ik bel meestal Gerald of join een quick mission, vaak spelen ze toch wel Violent Duct.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 12:01 schreef Cryothic het volgende:
[..]
je kan hem toch gewoon uit je jobs-list selecteren?
Wat voor mij wel werkt is even 10 minuten singleplayer doen, daarna kan ik meestal wel verbinden met de cloud servers.quote:
Ja, je xbox aan doen en gewoon mee spelenquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 12:30 schreef Kamikaas het volgende:
Heb een request gestuurd om de crew te joinen, aangezien ik hier al een hele tijd mee lees.
X360: KamikazeKid33
Moet ik nog iets doen voordat ik geaccepteerd word?
Dat had ik ook. Maar ik zat hoog in de lucht te parasailen (Had alleen geen bounty aan me hangen)..quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 11:52 schreef YepssNL het volgende:
En maar zoeken op het water
Terwijl ik gewoon onderwater ben![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Nop..quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 12:29 schreef Abed het volgende:
[..]
Wat voor mij wel werkt is even 10 minuten singleplayer doen, daarna kan ik meestal wel verbinden met de cloud servers.
Staat ook in beeld he... geen cloudservers, staat een waarschuwing bij dat als je op disc-content verder gaat, er niks opgeslagen kan wordenquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 12:19 schreef Duuc-nl het volgende:
Cloud servers unavailable niks aan te doen toch? Ook niet poorten open zetten ofzo? En wat gebeurt er als je doorgaat op disc content?
Druk op start, ga naar heb online tabje, en dan bij jobs volgens mij.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 12:28 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Hoe haal je die jobs-list op dan? Ik bel meestal Gerald of join een quick mission, vaak spelen ze toch wel Violent Duct.
omdat ie kapot is? of inbeslag genomen?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 12:42 schreef Abed het volgende:
Waarom heb ik geen personal vehicle meer als ik inlog...fijn zo'n track en trace.
Staat niet in mijn contacts vreemd genoeg.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 12:43 schreef Cryothic het volgende:
[..]
omdat ie kapot is? of inbeslag genomen?
Even de verzekering bellen.
ik doe jobs via online tab en dan krijg ik niets en ga ik weer terug naar freeroam. Echt bullshitquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 12:43 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Staat ook in beeld he... geen cloudservers, staat een waarschuwing bij dat als je op disc-content verder gaat, er niks opgeslagen kan worden
[..]
Druk op start, ga naar heb online tabje, en dan bij jobs volgens mij.
1. Hij is in beslag genomen door de politie (je kunt en weer terug stelen)quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 12:42 schreef Abed het volgende:
Waarom heb ik geen personal vehicle meer als ik inlog...fijn zo'n track en trace.
Heb je het nummer?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 12:46 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
1. Hij is in beslag genomen door de politie (je kunt en weer terug stelen)
2. Als ie te lang bij de politie staat wordt ie gesloopt.
2. Bel dan je verzekering en je krijgt een nieuwe.
Ze werken met lettersquote:
Volgens mij als hij door de politie vernietigd is is deze permanent vernietigd. 100% zeker weet ik het niet. Maar ik heb meerdere mensen gezien waarbij dit gebeurde.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 12:49 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Ze werken met letters
i.n.s.u.r.a.n.c.e.
iets met Mort nogwat toch?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 12:49 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Ze werken met letters
i.n.s.u.r.a.n.c.e.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |