Krijg je ook geen optie als je Geralt belt? Of Martin? Meestal kan je dan om een job vragen.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 11:36 schreef Roces18 het volgende:
echt onzin nog steeds geen missies of jobs hier, loop maar te free roamen en dat begint me een beetje de keel uit te hangen met al die psychos
en je kunt niet vie de foon, een race joinen ofzo???quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 11:36 schreef Roces18 het volgende:
echt onzin nog steeds geen missies of jobs hier, loop maar te free roamen en dat begint me een beetje de keel uit te hangen met al die psychos
Als je kan lezen op je telefoon, het icoontje met meerdere poppentjesquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 11:38 schreef kawa4 het volgende:
[..]
en je kunt niet vie de foon, een race joinen ofzo???
nee allemaal niet beschikbaar en als ik quick job doe dan faalt die bij downloaden -.-quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 11:38 schreef Lisker het volgende:
[..]
Krijg je ook geen optie als je Geralt belt? Of Martin? Meestal kan je dan om een job vragen.
Je kan ook altijd voor een quick job gaan op jouw telefoon.
dat ook maar eens proberen danquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 11:06 schreef over_hedge het volgende:
Gewoon survival doen voor geld. Krijg je best veel voor. Gister kwamen we tot wave 7 en kreeg ik al 12kEn is nog leuk om te spelen ook.
Misschien had een ander daar om ammo gevraagd bij dat maryweather gedoe?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 11:19 schreef poker4lifee het volgende:
er was net een random krat gedropt focking ver van waar ik was, weet iemand waarom?
zat 1000rp en een sniper in.
Wanneer en hoe zie je precies wie er een bounty heeft of als je er een krijgt wie er zoeken?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 11:45 schreef YepssNL het volgende:
Leuk dat iemand mij een Bounty op me gezet heeft maar ik zit lekker onder water met deze ding![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En zoeken wat ze doen![]()
[ afbeelding ]
was erg leuk inderdaad.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 11:06 schreef over_hedge het volgende:
Gewoon survival doen voor geld. Krijg je best veel voor. Gister kwamen we tot wave 7 en kreeg ik al 12kEn is nog leuk om te spelen ook.
Thanksquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 11:22 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Naar een ATM lopen.
Of met je telefoon naar de website van Maze-bank (onder kopje Financial enzo, waar ook de beurzen zitten)
das jammer inderdaad. Gister ba die survival een mooi arsenaal opgebouwd. Paar uur later log ik weer in en had ik alleen nog mijn al geunlockte wapens.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 11:51 schreef Vaas3 het volgende:
wat is het nut van die kutkratten van trevor?zogauw als je ff stopt met spelen is alle loot uit je inventory![]()
![]()
![]()
Omdat je die wapens moet unlocken d.m.v. te levelen. Zou wel heeeeeel makkelijk worden om direct de beste wapens te krijgen op die manier =P.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 11:51 schreef Vaas3 het volgende:
wat is het nut van die kutkratten van trevor?zogauw als je ff stopt met spelen is alle loot uit je inventory![]()
![]()
![]()
Sloop die boot worden ze opgegeten door haaienquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 11:52 schreef YepssNL het volgende:
En maar zoeken op het water
Terwijl ik gewoon onderwater ben![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
ja boeie geef ze dan helemaal niet.beetje de hele map rondrijden voor de kat z'n kutquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 11:55 schreef Lisker het volgende:
[..]
Omdat je die wapens moet unlocken d.m.v. te levelen. Zou wel heeeeeel makkelijk worden om direct de beste wapens te krijgen op die manier =P.
Ik zit in de onderzeeérquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 11:55 schreef SchavuitPiet het volgende:
[..]
Sloop die boot worden ze opgegeten door haaien
Waarom niet? Je kan het wapen de gehele sessie gebruiken zolang je ammo hebt.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 11:55 schreef Vaas3 het volgende:
[..]
ja boeie geef ze dan helemaal niet.beetje de hele map rondrijden voor de kat z'n kut
je kan hem toch gewoon uit je jobs-list selecteren?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 11:58 schreef Vaas3 het volgende:
ff zien of gerald violent duct nog geeft.ff helemaal rapen die missie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |