Heb je internet wel betaald?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 09:44 schreef Grazzle het volgende:
Ben ik nou nog de enige met problemen betreft connectie? Time outs etc.
Op dit moment mag je geen issues meer hebben. Wat ik je kan aanraden is doe het volgende:quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 09:44 schreef Grazzle het volgende:
Ben ik nou nog de enige met problemen betreft connectie? Time outs etc.
Bounties zijn gaaf. Als je een uur overleeft krijg jij het geld. Wat je dan kan doen is het volgende, plaats een hoop stickies bij de ingang van jouw appartement lok wat mensen naar jou toe. Ga naar binnen en kijk via de security camera naar de ingang. Wacht tot ze de buzzer gebruiken en blaas ze allemaal op. Altijd lachen.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 09:52 schreef Roces18 het volgende:
Ik steel een hummer en ik krijg meteen een 7000 bounty. Heb er 5 weten te vermoorden maar een pistol vs smg dat is niet bepaald eerlijk. En nu pak ik weer een andere auto weer bounty, ja zo blijf ik doorgaan
Probeer eens een foto te maken in SinglePlayer en kijken of je Cloud het doet zo niet is je Cloud NIET beschikbaarquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 10:05 schreef SlevinX het volgende:
Als ik jullie verhalen zo lees heb ik echt zin om te spelen.
Tot nu toe alleen nog maar saaie sessie gehad. Nu eindelijk lid van het FOK crew maar is mijn lvl 7 character weer kwijt....
Denk niet dat wachten of hij terug komt zin heeft? Misschien beter een nieuwe maken
Level 7 is zo hersteld. En het geld wat op de bank staat is er ook nog steeds omdat dit met alle karakters gedeeld wordt.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 10:05 schreef SlevinX het volgende:
Als ik jullie verhalen zo lees heb ik echt zin om te spelen.
Tot nu toe alleen nog maar saaie sessie gehad. Nu eindelijk lid van het FOK crew maar is mijn lvl 7 character weer kwijt....
Denk niet dat wachten of hij terug komt zin heeft? Misschien beter een nieuwe maken
Nee, alleen een melding als ie de server niet kan bereikenquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 10:11 schreef SlevinX het volgende:
ik heb gisteren een foto gemaakt in singleplayer en toen moest ik op kruisje drukken en zag verder niets. Ging er dus vanuit dat hij deed wat hij moest doen:P
Geef hij nog een melding als hij is verzonden ofzo of juist een melding als hij niet kan worden verzonden?
Dan is je Cloud niet beschikbaarquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 10:13 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Nee, alleen een melding als ie de server niet kan bereiken
Dat komt omdat hij meestal een aantal mensen invite, die hebben dan waarschijnlijk al geaccepteerd waardoor de lobby vol is. Dan kom je automatisch in een nieuwe lobby.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 10:21 schreef wuuht het volgende:
Wel stom als ik iemand mij invite voor iets ben ik de enige in de lobby vaak
Ik heb gisteren ook een paar invites rond gestuurd, maar heb dan geen zin om 5 minuten naar een scherm te staren tot iemand erbij komt. Dus dan ben ik weer wegquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 10:21 schreef wuuht het volgende:
Wel stom als ik iemand mij invite voor iets ben ik de enige in de lobby vaak
je kan toch zelf in je jobs-list een job selecteren?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 10:24 schreef Roces18 het volgende:
Krijg maar geen missies of jobs nu, beetje gaar freeroamen ugh
Dan moet je die gast bellen. Dan kan je jobs vragen. En niet de Kogels vergetenquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 10:24 schreef Roces18 het volgende:
Krijg maar geen missies of jobs nu, beetje gaar freeroamen ugh
die auto reposessions ben ik nooit kogels voor nodig.. Rush altijd naar de auto toe, stap in en ben weer weg.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 10:24 schreef Lisker het volgende:
[..]
Dan moet je die gast bellen. Dan kan je jobs vragen. En niet de Kogels vergeten.
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 10:33 schreef SchavuitPiet het volgende:
Moet je die missies eerst downloaden of..?
Want krijg al paar dagen ; Failed to download
idemquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 10:33 schreef SchavuitPiet het volgende:
Hahaha klopt, maar Roces en ik zaten in een missie waar hij geen kogels had en we moesten guccisoldier en nog 2 andere fokkers killen.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 10:31 schreef Marco001 het volgende:
[..]
die auto reposessions ben ik nooit kogels voor nodig.. Rush altijd naar de auto toe, stap in en ben weer weg.
Same, volgens mij omdat ik die intro missies nooit helemaal af heb kunnen maken kan ik ook geen andere jobs doenquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 10:33 schreef SchavuitPiet het volgende:
Ohquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 10:41 schreef kensei het volgende:
[..]
Same, volgens mij omdat ik die intro missies nooit helemaal af heb kunnen maken kan ik ook geen andere jobs doen
Yep, de cash en bankgegevens worden door alle characters gedeeld en die blijven meestal over na een delete.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 10:46 schreef Janeiros het volgende:
Eergister 200.000 bij elkaar gespeeld met Violent Duct. Wordt ik uitgelogd en is oppeens me hele character weg.. Bleek gister dat het geld nog op de bank stond dus snel een nieuwe aangemaakt.
Een keer per uur (is ongeveer één ingame dag).quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 10:47 schreef kensei het volgende:
hoevaak kan je trouwens auto's verkopen bij LS customs
schijnbaar 1x per dag, ingame.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 10:47 schreef kensei het volgende:
vaak kan je trouwens auto's verkopen bij LS customs
Was nog maar level 15 dus de schade valt dan wel mee! Hopelijk fixen ze dit snel voor de anderen. Gister voor een half miljoen een Vacca gekocht en een appartementquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 10:47 schreef Lisker het volgende:
[..]
Yep, de cash en bankgegevens worden door alle characters gedeeld en die blijven meestal over na een delete.
Ik las dat ze Violent Duct gepatched hadden zodat je die niet meer kan misbruiken om geld te "farmen"quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 10:46 schreef Janeiros het volgende:
Eergister 200.000 bij elkaar gespeeld met Violent Duct. Wordt ik uitgelogd en is oppeens me hele character weg.. Bleek gister dat het geld nog op de bank stond dus snel een nieuwe aangemaakt.
select ingedrukt houden, en even rondkijken in dat menu wat je dan krijgt. Iets met Vehicle Access geloof ikquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 11:00 schreef DSS24 het volgende:
Hoe geef ik crew members toegang tot mijn auto? Als ik niet in de auto zit is de deur op slot voor crewmembers...
Kan nog wel, na spelen op Like en daarna als de teller op 0 staat op R2 drukken :-)quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 11:00 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ik las dat ze Violent Duct gepatched hadden zodat je die niet meer kan misbruiken om geld te "farmen"
Onzin, er is een mogelijkheid in het spel om hem opnieuw te spelen. Dan is de taak aan Rockstar om die mogelijkheid er uit te halenquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 11:05 schreef Grazzle het volgende:
Niet die ene missie steeds opnieuw doen voor geld! Lees hier en daar mensen die erdoor gebanned zijn.
Op de xbox kan al niet meer de missies opnieuw doenquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 11:06 schreef Janeiros het volgende:
[..]
Onzin, er is een mogelijkheid in het spel om hem opnieuw te spelen. Dan is de taak aan Rockstar om die mogelijkheid er uit te halen
+ Wie wil nou niet 500.000 op een avondje binnenhengelen
Vreemd, heb hem gister nog de hele avond kapot gespeeldquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 11:09 schreef YepssNL het volgende:
[..]
Op de xbox kan al niet meer de missies opnieuw doen
Ik kwam net tegen dat je 1-lap-races moet rijden met crewleden op Redwood District ofzo? Crossmotor-race. 1 ronde was iets minder dan 1 minuut 20, en hij kreeg uiteindelijk 7,5K per overwinning.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 11:06 schreef over_hedge het volgende:
Gewoon survival doen voor geld. Krijg je best veel voor. Gister kwamen we tot wave 7 en kreeg ik al 12kEn is nog leuk om te spelen ook.
ik. want ik speel voor de lol. en 30x de zelfde missie doen vind ik niet leuk.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 11:06 schreef Janeiros het volgende:
[..]
Onzin, er is een mogelijkheid in het spel om hem opnieuw te spelen. Dan is de taak aan Rockstar om die mogelijkheid er uit te halen
+ Wie wil nou niet 500.000 op een avondje binnenhengelen
Ieder zijn ding tochquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 11:11 schreef over_hedge het volgende:
[..]
ik. want ik speel voor de lol. en 30x de zelfde missie doen vind ik niet leuk.
Ik kon, als ik de ouders van mijn vader ging selecteren op Y drukken voor special parent. Ik had alleen die gast van Red Dead Redemption, maar toch...quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 11:10 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Kwamen ze uit een speciaal busje?![]()
Serieus, waar kun je die selecteren dan?
Ah op die fiets.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 11:12 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ik kon, als ik de ouders van mijn vader ging selecteren op Y drukken voor special parent. Ik had alleen die gast van Red Dead Redemption, maar toch...
Collectors/Special edition schijnen meer parents beschikbaar te hebben.
Naar een ATM lopen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |