Na een tijdje herkennen ze je en krijg je 3 sterren. Je kan dit verhelpen door met een masker op winkels te overvallenquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 08:29 schreef Cryothic het volgende:
Gisteren wat winkeltjes overvallen... opeens kreeg ik 3 sterren elke keer.
1x weten te ontkomen (best lastig in die woestijn als er een heli boven je hangt) door m'n auto stil te zetten en verderop langs een riviertje in de bosjes te gaan zitten.
Zie je op de map een hele rij stipjes op je afkomen, allemaal heen en weer zoekend... en toen ze bijna in de buurt waren gaven ze het op.![]()
Klopt t trouwens als je een game joined, dat je niet persee met de mensen in een game komt die ook in je freeroam rond karren?
Verder wel irritant gisteren. Als je zelf een game wil hosten kan je inviten wat je inviten wilt... er kwam niemand. En die telefoon, dat je zelf uitgenodigd wordt voor missies mag ook wel even nader bekeken worden door R*. Ik krijg een uitnodiging, ik accepteer, kom in dat mission-setup scherm... "minimum level required: 25". Ik was toen net 5... dat moet dat systeem er uit weten te filteren vind ik.
ow, kijk aan... dat had ik moeten weten... ik ben gisteren al opgestapt uit de lobby omdat ik dacht dat ik er niks te zoeken had. Dank je wel.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 08:32 schreef BramPowert het volgende:
[..]
Na een tijdje herkennen ze je en krijg je 3 sterren. Je kan dit verhelpen door met een masker op winkels te overvallen
En ja, het klopt dat je met andere mensen komt dan waarmee je free roamt.
Het invite probleem heb ik zelf ook, er komt niemand tenzij ik met m'n vrienden echt afspreek![]()
Ik join altijd gewoon missies.
Minimum level required heeft geen invloed op jou als je geinvite wordt. Alleen de host moet dat level hebben, de rest kan gewoon level 1 zijn.
Dat van die auto's is een bug, heb ik ook al een aantal keer gehad. Als het goed is kon je in die andere ook niet meer instappen.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 08:29 schreef Cryothic het volgende:
Gisteren wat winkeltjes overvallen... opeens kreeg ik 3 sterren elke keer.
1x weten te ontkomen (best lastig in die woestijn als er een heli boven je hangt) door m'n auto stil te zetten en verderop langs een riviertje in de bosjes te gaan zitten.
Zie je op de map een hele rij stipjes op je afkomen, allemaal heen en weer zoekend... en toen ze bijna in de buurt waren gaven ze het op.![]()
Klopt t trouwens als je een game joined, dat je niet persee met de mensen in een game komt die ook in je freeroam rond karren?
Verder wel irritant gisteren. Als je zelf een game wil hosten kan je inviten wat je inviten wilt... er kwam niemand. En die telefoon, dat je zelf uitgenodigd wordt voor missies mag ook wel even nader bekeken worden door R*. Ik krijg een uitnodiging, ik accepteer, kom in dat mission-setup scherm... "minimum level required: 25". Ik was toen net 5... dat moet dat systeem er uit weten te filteren vind ik.
edit:
dit wil ik dan eigenlijk wel in t het echt ook hebben.
Je parkeert je auto voor een winkel, gaat naar binnen, koopt een trui, komt buiten en...
[ afbeelding ]
tadaa!
waarbij de rechter dus opeens stond aangemerkt als mijn auto.
Ja, de PS3 kan slecht tegen waterquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 09:00 schreef Cryothic het volgende:
Dat heb ik niet eens meer geprobeert. Zoals je ziet regende het, dus snel de auto in
Dat geeft niet, ik speel op de xboxquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 09:12 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Ja, de PS3 kan slecht tegen water
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 09:16 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Dat geeft niet, ik speel op de xbox
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 09:16 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Dat geeft niet, ik speel op de xbox
Niet doen! wachten tot dat je cloud beschikbaar is!quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 09:28 schreef Fok-now het volgende:
Vandaag maar weer eens een nieuw character gemaakt, voor de 3e (en hopelijk laatste) keer.
Tjah... wacht ik al zo lang op. Dit nieuwe account geeft ie nu wel goed weer op socialclub. Dus als dit blijft is 't mij ook goed.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 09:29 schreef YepssNL het volgende:
[..]
Niet doen! wachten tot dat je cloud beschikbaar is!
idd, mijn zondag-compleet-verdwenen-karakter was gistere ook weer probleemloos terug.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 09:29 schreef YepssNL het volgende:
[..]
Niet doen! wachten tot dat je cloud beschikbaar is!
Heb hem in slot 2 gezet, dus dan kan slot 1 altijd nog terugkomen!?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 09:31 schreef Cryothic het volgende:
[..]
idd, mijn zondag-compleet-verdwenen-karakter was gistere ook weer probleemloos terug.
Ik heb 1 karakter aangemaakt op slot 1, een keertje weg gegooid omdat ik later zag dat je ook special parents had, dus nieuwe aangemaakt op slot 1, en die was zondag weg (sowieso geen verbinding met cloudservers, ook niet voor SP), en gisteren was ie er weer.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 09:32 schreef Fok-now het volgende:
[..]
Heb hem in slot 2 gezet, dus dan kan slot 1 altijd nog terugkomen!?
Gewoon andere server gaanquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 09:52 schreef Roces18 het volgende:
Ik steel een hummer en ik krijg meteen een 7000 bounty. Heb er 5 weten te vermoorden maar een pistol vs smg dat is niet bepaald eerlijk. En nu pak ik weer een andere auto weer bounty, ja zo blijf ik doorgaan
Hahaha dat ben ik in die chaos. Die 2 britten waren mij de hele avond al aan het campen. Ik won meestal wel en die Cheekan gast werd kwader en kwader elke keer als ik hem door schoot. Ik heb me rot gelachen.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 02:50 schreef PicoMMP het volgende:
Fok!ker J-055 (-CRASH-) bezig met 2 politie heli's
[ [url=http://prod.cloud.rockstargames.com/ugc/gta5photo/8297/_G9LOQOfX0GpSHAYyt2_Kg/0_0.jpg]afbeelding[/url ]
Ondertussen beneden chaos.
[ [url=http://prod.cloud.rockstargames.com/ugc/gta5photo/7787/QIzmQTOtNU-VpN8pbt5RCA/0_0.jpg]afbeelding[/url ]
nee hoor, ik rij ook maar een sabre-tjequote:Op dinsdag 8 oktober 2013 08:23 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar ik ben alleen de trotste eigenaar van een garage in een achterbuurt. Terwijl iedereen hier in Bugatti's rond rijdt
Vriend van me loste dat op door een shitload aan poorten open te gooien op z'n modem. Geen idee wat of welke.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 09:44 schreef Grazzle het volgende:
Ben ik nou nog de enige met problemen betreft connectie? Time outs etc.
Heb je internet wel betaald?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 09:44 schreef Grazzle het volgende:
Op dit moment mag je geen issues meer hebben. Wat ik je kan aanraden is doe het volgende:quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 09:44 schreef Grazzle het volgende:
Bounties zijn gaaf. Als je een uur overleeft krijg jij het geld. Wat je dan kan doen is het volgende, plaats een hoop stickies bij de ingang van jouw appartement lok wat mensen naar jou toe. Ga naar binnen en kijk via de security camera naar de ingang. Wacht tot ze de buzzer gebruiken en blaas ze allemaal op. Altijd lachen.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 09:52 schreef Roces18 het volgende:
Ik steel een hummer en ik krijg meteen een 7000 bounty. Heb er 5 weten te vermoorden maar een pistol vs smg dat is niet bepaald eerlijk. En nu pak ik weer een andere auto weer bounty, ja zo blijf ik doorgaan
Probeer eens een foto te maken in SinglePlayer en kijken of je Cloud het doet zo niet is je Cloud NIET beschikbaarquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 10:05 schreef SlevinX het volgende:
Als ik jullie verhalen zo lees heb ik echt zin om te spelen.
Tot nu toe alleen nog maar saaie sessie gehad. Nu eindelijk lid van het FOK crew maar is mijn lvl 7 character weer kwijt....
Denk niet dat wachten of hij terug komt zin heeft? Misschien beter een nieuwe maken
Level 7 is zo hersteld. En het geld wat op de bank staat is er ook nog steeds omdat dit met alle karakters gedeeld wordt.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 10:05 schreef SlevinX het volgende:
Als ik jullie verhalen zo lees heb ik echt zin om te spelen.
Tot nu toe alleen nog maar saaie sessie gehad. Nu eindelijk lid van het FOK crew maar is mijn lvl 7 character weer kwijt....
Denk niet dat wachten of hij terug komt zin heeft? Misschien beter een nieuwe maken
Nee, alleen een melding als ie de server niet kan bereikenquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 10:11 schreef SlevinX het volgende:
ik heb gisteren een foto gemaakt in singleplayer en toen moest ik op kruisje drukken en zag verder niets. Ging er dus vanuit dat hij deed wat hij moest doen:P
Geef hij nog een melding als hij is verzonden ofzo of juist een melding als hij niet kan worden verzonden?
Dan is je Cloud niet beschikbaarquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 10:13 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Nee, alleen een melding als ie de server niet kan bereiken
Dat komt omdat hij meestal een aantal mensen invite, die hebben dan waarschijnlijk al geaccepteerd waardoor de lobby vol is. Dan kom je automatisch in een nieuwe lobby.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 10:21 schreef wuuht het volgende:
Wel stom als ik iemand mij invite voor iets ben ik de enige in de lobby vaak
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |