Voor de pa van TS is het toch al te laat.... voor jou nog nietquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 00:36 schreef deadprez het volgende:
[..]
Dit wordt te confronterend, laten we ons maar weer op de pa van ts richten.
Dat gaat over mensen die twee flessen wodka drinken op een dag, niet over mensen die teveel bier drinken.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 00:36 schreef Calico het volgende:
Een alcoholverslaving is qua afkicken en afkickverschijnselen net zo erg als bij harddrugs.
De meeste mensen denken dat het alleen psychisch is, maar in 1x cold turkey stoppen als zwaar alcoholverslaafde kan levensgevaarlijk zijn.
Je zenuwstelsel is zo gewend aan de alcohol dat je door in één keer stoppen zonder medische hulp je bijvoorbeeld een epileptische aanval of hartritme stoornissen kan krijgen.
Daarom wordt aangeraden het onder medische begeleiding te doen en niet zelf te stoppen.
Want mensen die teveel bier drinken kunnen niet het equivalent van twee flessen wodka naar binnen tikken?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 00:39 schreef deadprez het volgende:
[..]
Dat gaat over mensen die twee flessen wodka drinken op een dag, niet over mensen die teveel bier drinken.
Komt wel goed. Ik ben volgens mij griep aan het krijgen, misschien dat het kotsen na iedere slok bier wat motivatie geeft om te minderen.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 00:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
Voor de pa van TS is het toch al te laat.... voor jou nog niet
Nee, dan lig je al bewusteloos te stikken in je eigen kots.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 00:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
Want mensen die teveel bier drinken kunnen niet het equivalent van twee flessen wodka naar binnen tikken?
Eigen ervaring met een persoon die zeer dicht bij me staat: ook zonder sterke drank geldt bovenstaande.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 00:39 schreef deadprez het volgende:
[..]
Dat gaat over mensen die twee flessen wodka drinken op een dag, niet over mensen die teveel bier drinken.
Niet waar. Helaas.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 00:41 schreef deadprez het volgende:
[..]
Nee, dan lig je al bewusteloos te stikken in je eigen kots.
Da's wel veel bier hoor.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 00:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
Want mensen die teveel bier drinken kunnen niet het equivalent van twee flessen wodka naar binnen tikken?
Het gaat hier om 3 liter bier per dag hè.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 00:41 schreef Calico het volgende:
[..]
Eigen ervaring met een persoon die zeer dicht bij me staat: ook zonder sterke drank geldt bovenstaande.
Eén van de eerste aanwijzingen is trillende handen als je bijvoorbeeld 's morgens wakker wordt.
Je maag trekt dat echt niet maat.quote:
Klopt. Maar als de alcohol daarin niet voldoende is, dan stapt men meestal over naar wijn en dan naar sterke drank.quote:
Kegel?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 00:48 schreef Calico het volgende:
[..]
Klopt. Maar als de alcohol daarin niet voldoende is, dan stapt men meestal over naar wijn en dan naar sterke drank.
Van vodka krijg je geen kegel, dus dat wordt dan vrij vaak gedronken.
De maag trok dat ook niet, vandaar dat degene ook aan de maagtabletten zat. Maar de maagpijn was nooit de schuld van de alcohol, dat je dat even weet...quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 00:45 schreef deadprez het volgende:
[..]
Het gaat hier om 3 liter bier per dag hè.
[..]
Je maag trekt dat echt niet maat.
De lucht die er uit je mond komt als je alcohol gedronken hebt.quote:
Ik kan het me niet voorstellen, is er iemand die kan uitrekenen hoeveel liter bier gelijkstaat aan twee flessen wodka?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 00:50 schreef Calico het volgende:
[..]
De maag trok dat ook niet, vandaar dat degene ook aan de maagtabletten zat. Maar de maagpijn was nooit de schuld van de alcohol, dat je dat even weet...
Als je je alcoholgebruik gaat verbergen heb je wel echt problemen denk ik.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 00:52 schreef Leandra het volgende:
[..]
De lucht die er uit je mond komt als je alcohol gedronken hebt.
Wodka is bij uitstek de drank die mensen gebruiken als ze hun alcoholgebruik willen maskeren.
Wodka is 40% , Bier 5%. 8x zoveel bier drinken dus.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 00:52 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik kan het me niet voorstellen, is er iemand die kan uitrekenen hoeveel liter bier gelijkstaat aan twee flessen wodka?
Volgens deze gegevens: http://www.alcoholinfo.nl/index.cfm?act=esite.tonen&pagina=71quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 00:52 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik kan het me niet voorstellen, is er iemand die kan uitrekenen hoeveel liter bier gelijkstaat aan twee flessen wodka?
Het "naar beneden afronden" (en dan zeg ik het nog netjes) valt ook onder het verbergen van je alcoholgebruik.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 00:54 schreef deadprez het volgende:
[..]
Als je je alcoholgebruik gaat verbergen heb je wel echt problemen denk ik.
28 halve liters dus, voor twee flessen wodka. Lijkt me niet mogelijk.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 00:56 schreef Leandra het volgende:
[..]
Volgens deze gegevens: http://www.alcoholinfo.nl/index.cfm?act=esite.tonen&pagina=71
zou een literfles gedestilleerd gelijkstaan aan 28 standaardeenheden....
28 biertjes voor een liter wodka dus, of 14 halve liters bier.
Ik overdrijf mijn alcoholgebruik altijd om het goed te praten voor mezelf.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 00:58 schreef Calico het volgende:
[..]
Het "naar beneden afronden" (en dan zeg ik het nog netjes) valt ook onder het verbergen van je alcoholgebruik.
In 24u is het te doen.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 00:58 schreef deadprez het volgende:
[..]
28 halve liters dus, voor twee flessen wodka. Lijkt me niet mogelijk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |