Ok, nicequote:Op maandag 7 oktober 2013 21:41 schreef BramPowert het volgende:
[..]
Ja, probeer er naar toe te rijden en bel hem dan. Volgens mij werkt dat.
Als je hem hebt, laat het even weten en dan join ik je. Nog niet beginnen aub!
Ik ga nu naar huis, ik stuur je wel een PSN berichtje als ik er ben.
Je moet NOOIT retry doen. Gelezen ergens van Rockstar als officieel bericht. Dit zorgt ervoor dat chars verdwijnen.quote:Op maandag 7 oktober 2013 21:31 schreef Roces18 het volgende:
[..]
gewoon retry ik kom er ook pas vaak na tien keer in zeker om dit tijdstip. Je komt er makkelijker in rond een uurtje of negen in de ochtend.
randomquote:Op maandag 7 oktober 2013 21:48 schreef SnuggLe het volgende:
Hmmm...de cloud doet het hier nog steeds niet. PSN dus. Irritant.
Duurt dat lang...?! Of doettie het weer at random?
Nice, dat werkt dus toch wel op die manierquote:Op maandag 7 oktober 2013 21:44 schreef Furdinand het volgende:
Oh WoW je kan gewoon in je appartement op je tv kijken wat anderen aan het doen zijnik volg nu sevvyd in zijn straaljager
Nog spelers nodig? ^^quote:Op maandag 7 oktober 2013 21:58 schreef Divje het volgende:
Zo, violent duct staat klaar in m'n telefoontje
Ben aan 't wachten op BramPowert.quote:
Nog iemand nodig?quote:Op maandag 7 oktober 2013 22:03 schreef Divje het volgende:
[..]
Ben aan 't wachten op BramPowert.
Voeg me anders ff toe: DivHH
quote:Op maandag 7 oktober 2013 22:03 schreef Divje het volgende:
[..]
Ben aan 't wachten op BramPowert.
Voeg me anders ff toe: DivHH
Prima hoor. Wacht de invite wel af. Vermaak me ondertussen wel.quote:Op maandag 7 oktober 2013 22:07 schreef Divje het volgende:
[..]Ben nog even doelloos rondjes aan het rijden..
Dat dacht ik vandaag ook. Weer de hele cloud naar de klote, haha, het schiet gewoon niet op! Iedereen lekker missies doen en races en ik als ik erin kom weer een nieuwe verzekering moeten halen en niemand kunnen joinen.quote:Op maandag 7 oktober 2013 22:13 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Volgens mij beginnen ze de issues onder controle te krijgen heb ik het idee.
Hier is die gewoon online hoor.quote:Op maandag 7 oktober 2013 22:13 schreef Droathoah het volgende:
[..]
Dat dacht ik vandaag ook. Weer de hele cloud naar de klote, haha, het schiet gewoon niet op!
werd er net uitgegooid.quote:Op maandag 7 oktober 2013 22:14 schreef Droathoah het volgende:
[..]
Bij mij en nog veel meer mensen niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |