maar dan krijg je die tank er nog niet uitquote:
Ik was wiwatron btw, lekker rond rijden hahaquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 00:17 schreef Laat77 het volgende:
Heb met een hoop fokkers gespeeld.. Wie had die foto gemaakt helemaal aan de top van de berg waar we zo poseerden haha en daarna gingen we met 5 man skydiven
lukte mij niet iig. Eigenlijk zou iemand een chinook moeten jatten, kan je de tank uit de basis vliegenquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 00:18 schreef jna het volgende:
[..]
maar dan krijg je die tank er nog niet uit
Edit: of gaan de hekken wel open als je er met die tank voor staat?
Ik heb de skydiven sessie vastgelegdquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 00:17 schreef Laat77 het volgende:
Heb met een hoop fokkers gespeeld.. Wie had die foto gemaakt helemaal aan de top van de berg waar we zo poseerden haha en daarna gingen we met 5 man skydiven
Wij gaan ff racen met vliegtuigenquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 00:21 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Ik heb de skydiven sessie vastgelegd(FrankHDD)
Idem ditto... Ik wist nog niet eens hoe die parachute open moest... ik drukte op alle knoppen. (Had de parachute namelijk welquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 00:19 schreef kensei het volgende:
[..]
Ik was wiwatron btw, lekker rond rijden haha
Ik had geen parachute toen, dus ik ging 5 keer dood terwijl ik naar beneden rende
Zonder headset kloten is wel frustrerend afentoe zegquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 00:25 schreef Laat77 het volgende:
[..]
Idem ditto... Ik wist nog niet eens hoe die parachute open moest... ik drukte op alle knoppen. (Had de parachute namelijk wel).
Haha ja, ik wist ook niet wat ik wilde doen... Ik weet uberhaupt niet wat ik allemaal moet doen.. Heb de singleplayer maar een kwartier gedaan ofzo, verder alleen maar MP gedaan haha. Ik verveelde me gewoon...quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 00:26 schreef kensei het volgende:
[..]
Zonder headset kloten is wel frustrerend afentoe zeg
Geen idee wat jij wou doen toen je in mn auto zat![]()
nodig mij eens uitquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 00:30 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Loooool, eerste van de zestien mensen met de Power Trip.Ook nog een GTA Race.
Netjesquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 00:36 schreef YepssNL het volgende:
zo die heb ik binnen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
kun je hem opslaan dan ?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 00:36 schreef YepssNL het volgende:
zo die heb ik binnen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
en kan je die een andere keer daar gewoon weer ophalen?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 00:36 schreef YepssNL het volgende:
zo die heb ik binnen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |