Jep, volgens mij ook.quote:Op maandag 7 oktober 2013 23:33 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
Dat zijn toch ziekenhuis kosten?
Die patch is volgens mij allang geweest en doelde op het feit dat men in missies 2k uit de bank moest betalen. Dat is gefixed.
Die 2k tijdens het 'free roamen' klopt volgens mij gewoon?
Niet online gaanquote:Op maandag 7 oktober 2013 23:37 schreef RickoKun het volgende:
Enige tips om je character NIET kwijt te raken?
Je kan maar 16 man in 1 server zijnquote:Op maandag 7 oktober 2013 23:39 schreef Snoepje5 het volgende:
Zou eigenlijk wel leuk zijn als je eens meer dan 16 spelers kan hebben in een map en dan één missie in de hele map.
Bijv. Protect the hardware device. 32 man dat ding beschermen en 32 man die dat moeten proberen te jatten. Dan krijg je wel toffe actie.
Volgens mij was ik dat met fritflits. Jij ging op t eind landen en ergens een huis in, wss je appartement ofzo.quote:Op maandag 7 oktober 2013 23:37 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Zoals net bijvoorbeeld komen er drie fokkers in m'n heli zitten, maar je weet in godsnaam niet wat je moet doen, aangezien je niet handig met elkaar kunt communiceren.
Haha volgens mij wilde die andere gast in de heli jou met zijn wieken neermeppen, leek er iig op. Zou wel lachwekkend zijn geweest.. Touwtje van je parachute geknaptquote:Op maandag 7 oktober 2013 23:41 schreef FritsFlits het volgende:
Ik zat inderdaad in een heli voordat ik stopte. Sprong nog uit de heli voor een mooie parachutesprong, alleen vond de flat van niet.
Yup, zag het ookquote:Op maandag 7 oktober 2013 23:42 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
Haha volgens mij wilde die andere gast in de heli jou met zijn wieken neermeppen, leek er iig op. Zou wel lachwekkend zijn geweest.. Touwtje van je parachute geknapt
nee niks gevonden daarquote:Op maandag 7 oktober 2013 23:36 schreef YepssNL het volgende:
[..]
[..]
Of de andere vliegveld onder aan
Of eerst SinglePlayer leren kennen?
Dat zijn de servers.quote:Op maandag 7 oktober 2013 23:56 schreef kensei het volgende:
Ik kom wel online met andere mensen, maar kan nooit missies of jobs doen (ik krijg altijd failed to load error), is mijn karakter dan bugged of weer een tijdelijk probleem van de servers?
We kunnen dit eens proberenquote:Op maandag 7 oktober 2013 23:57 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Weet iemand hoe ik een tank uit de basis kan krijgen? Die hekken kunnen namelijk niet open.
Nice. Op zich is een straaljager niet zo heel lastig, maar ik wil graag met een tank door de stad banjeren. Ik zag in een andere video iemand wel in een tank buiten de basis rijden.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |