Dit.quote:Op maandag 7 oktober 2013 22:59 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Dat is een maatje van mij. Jij zat hem te beschieten zonet.![]()
![]()
Trouwens jammer dat zo weinig van jullie een headset hebben.
Sterker nog, ik heb gister Yuri gewoon gebeld met de ingame telefoonquote:Op maandag 7 oktober 2013 22:59 schreef BramPowert het volgende:
[..]
Hoe stuur je SMSjes? Daar ben ik nooit achter gekomen
klopt het is voor missies sws handiger en ook leuker vind ikquote:Op maandag 7 oktober 2013 22:59 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
![]()
Bellen wist ik, ja. Maar SMSjes?quote:Op maandag 7 oktober 2013 23:00 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Sterker nog, ik heb gister Yuri gewoon gebeld met de ingame telefoon
Het is voor online sowieso leuker. Je kan tenminste handig zeggen wat je wilt gaat doen etc. Van de 10 fokkers in deze sessie heeft niemand er één.quote:Op maandag 7 oktober 2013 23:00 schreef wuuht het volgende:
[..]
klopt het is voor missies sws handiger en ook leuker vind ik
Says Rockstarquote:Op maandag 7 oktober 2013 22:59 schreef BramPowert het volgende:
[..]
Says who? Dat is een feature, geen bug.
Playstation zeker? Ik heb tot nu toe met 5 fokkers gespeeld op Xbox en allemaal hadden ze een headset.quote:Op maandag 7 oktober 2013 23:01 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Het is voor online sowieso leuker. Je kan tenminste handig zeggen wat je wilt gaat doen etc. Van de 10 fokkers in deze sessie heeft niemand er één.
Dat is het fijne van de Xbox; volgens mij wordt daar bij aankoop standaard een headset bij geleverd toch?quote:Op maandag 7 oktober 2013 23:02 schreef Grazzle het volgende:
[..]
Playstation zeker? Ik heb tot nu toe met 5 fokkers gespeeld op Xbox en allemaal hadden ze een headset.
Dit amount is nog ziekerquote:Op maandag 7 oktober 2013 23:03 schreef ManageTheAnger het volgende:
die gozer heeft een crosshair.
Waar stel ik dat in?
Ideaal!
O sorry ja kon ik niet ruiken omdat ie geen crew hadquote:Op maandag 7 oktober 2013 22:59 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
![]()
quote:Op maandag 7 oktober 2013 23:07 schreef Furdinand het volgende:
Avondje skydiven met de boys.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Was gezellig.
Ja, is ook niet erg.quote:Op maandag 7 oktober 2013 23:05 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
O sorry ja kon ik niet ruiken omdat ie geen crew had
Gawel headset kopen denk ik, wel handig. Tips voor n goede?
Komt omdat hij met een Assault Rifle loopt.quote:Op maandag 7 oktober 2013 23:03 schreef ManageTheAnger het volgende:
die gozer heeft een crosshair.
Waar stel ik dat in?
Ideaal!
quote:Op maandag 7 oktober 2013 22:59 schreef BramPowert het volgende:
[..]
Says who? Dat is een feature, geen bug.
Oh, ik dacht dat jij het over in-hand cash had.quote:
je geld op de bank zetten en wachten op de patchquote:Op maandag 7 oktober 2013 23:26 schreef Snoepje5 het volgende:
Eigenlijk zou je voor 300k een verzekering moeten afsluiten wAardoor je geen 2k verliest als je dood gaat. Heb ik er welvoor over.
Dat zijn toch ziekenhuis kosten?quote:Op maandag 7 oktober 2013 23:30 schreef wuuht het volgende:
[..]
je geld op de bank zetten en wachten op de patch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |