quote:
Hahaha, nee. Die zwarte balk onderin is mijn bureau bescherm dinges en dat witte daarnaast is mijn dichtgeklapte laptop.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 15:40 schreef Keukendrol het volgende:
Zie ik jou witte slipje nou? Linksonder bij die penis?
Doe er maar tweequote:Op woensdag 9 oktober 2013 16:04 schreef Hallojo het volgende:
Kan je voor mij een broodje shoarma tekenen? Ik heb honger.
Dan betaal jij.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 16:07 schreef Maringo het volgende:
[..]
En nog vierde ook graag. Wel met knoflooksaus.
en ik wil graag een pet op mijn hoofd.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 16:07 schreef 4_in_a_row het volgende:
hier nog iemand.... Teken gewoon een shoarmatent met ons erin...en ik betaal wel.
Ik wil een zonnebril. Wil namelijk niet herkend worden...quote:Op woensdag 9 oktober 2013 16:11 schreef PatriciaPrecies het volgende:
[..]
en ik wil graag een pet op mijn hoofd.
en ik wil op de kop staan.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 16:12 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Ik wil een zonnebril. Wil namelijk niet herkend worden...
Is wel lastig shoarma eten hoor!quote:
Probleem lost zichzelf op.quote:
quote:Op woensdag 9 oktober 2013 16:07 schreef 4_in_a_row het volgende:
hier nog iemand.... Teken gewoon een shoarmatent met ons erin...en ik betaal wel.
En een gokautomaat voor tijdens het wachten.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 16:42 schreef Maringo het volgende:
Is er wel een stoel aanwezig in de shoarmatent? Staan is echt zóóóó vermoeiend...
Superquote:Op woensdag 9 oktober 2013 16:43 schreef Hallojo het volgende:
[..]
En een gokautomaat voor tijdens het wachten.
HONGER!quote:Op woensdag 9 oktober 2013 16:43 schreef Dearest het volgende:
GODVERDOMMEOké, ik ga eerst die shoarmatent fixen, daarna de andere tekeningen. This is serious business.
Je UIquote:Op woensdag 9 oktober 2013 15:40 schreef Keukendrol het volgende:
Zie ik jou witte slipje nou? Linksonder bij die penis?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |