abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 8 oktober 2000 @ 18:10:44 #1
1434 Oxazepam
Signature ©Dr.Daggla
pi_384594
Al een paar maanden, dus ik kan niet naar Big Brother kijken en daar zit ik niet mee!

Ik vraag me af of er nog meer mensen zijn die geen TV hebben of die, speciaal om Big Brother maar niet te hoeven zien, hun TV aan diggelen hebben geslagen.

Het werkwoord hoeren betekent hetzelfde als hoereren..(ontuchtig leven leiden)De meest logische vertaling voor ophoeren is dus"Weg hier en ga een ontuchtig leven leiden.."Beetje raar advies;ga slapen of ga hier weg om een ontuchtig leven te leiden
  Moderator zondag 8 oktober 2000 @ 18:13:53 #2
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_384596
Om bb te volgen heb je toch geen TV nodig? Ik heb wel een TV, maar kijk er nooit naar. Toch volg ik bb, door de streams en natuurlijk dit forum.
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
  zondag 8 oktober 2000 @ 18:17:13 #3
1434 Oxazepam
Signature ©Dr.Daggla
pi_384601
quote:
Op 08 oktober 2000 18:13 schreef Jimbo het volgende:
Om bb te volgen heb je toch geen TV nodig? Ik heb wel een TV, maar kijk er nooit naar. Toch volg ik bb, door de streams en natuurlijk dit forum.
Ik vind Big Brother niet leuk (ja, ik heb het een keertje gezien), dus ik heb geen zin om naar de streams te kijken.
Het werkwoord hoeren betekent hetzelfde als hoereren..(ontuchtig leven leiden)De meest logische vertaling voor ophoeren is dus"Weg hier en ga een ontuchtig leven leiden.."Beetje raar advies;ga slapen of ga hier weg om een ontuchtig leven te leiden
pi_384603
Wat doe je hier dan????
  zondag 8 oktober 2000 @ 18:20:27 #5
1434 Oxazepam
Signature ©Dr.Daggla
pi_384604
quote:
Op 08 oktober 2000 18:18 schreef Cartman1 het volgende:
Wat doe je hier dan????
De roddels en onwaarheden over Big Brother lezen, vind ik wel leuk en Havoc vind ik ook leuk.
  Overall beste user 2022 zondag 8 oktober 2000 @ 18:21:54 #6
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_384607
quote:
Op 08 oktober 2000 18:18 schreef Cartman1 het volgende:
Wat doe je hier dan????
Als je niet naar BB kijkt mag je hier toch wel posten? Ik zie de fok!crew ook in het onzinforum posten, lijkt me vergelijkbaar.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_384610
Ik blijf erbij dat als je een hekel hebt aan BB je geen onzin-topics hoort te plaatsen.
Daar is een ander forum voor.
Verder wil ik hier niet over in discussie gaan.
  zondag 8 oktober 2000 @ 18:29:29 #8
1434 Oxazepam
Signature ©Dr.Daggla
pi_384611
quote:
Op 08 oktober 2000 18:27 schreef Cartman1 het volgende:
Ik blijf erbij dat als je een hekel hebt aan BB je geen onzin-topics hoort te plaatsen.
Daar is een ander forum voor.
Verder wil ik hier niet over in discussie gaan.
Dit is geen onzin, mijn vraag was of er nog meer mensen zijn die geen TV hebben en dus Big Brother niet kunnen kijken, want daar ben ik serieus nieuwsgierig naar. Er hebben tot nu toe nog geen TV-loze mensen gereageerd.
  zondag 8 oktober 2000 @ 18:53:31 #9
2926 Havoc
Rippin' Away
pi_384626
Op verzoek weer open.

Dit is overigens bij wijze van HOGE uitzondering

[Dit bericht is gewijzigd door Havoc op 20-10-2000 18:00]

I'm getting too old for this....
pi_405226
Ik heb een anti BB decoder, scabled automatisch alle BB beelden
was goedkoper dan mijn TV kapot slaan
  vrijdag 20 oktober 2000 @ 18:07:23 #11
1434 Oxazepam
Signature ©Dr.Daggla
pi_405229
En m'n TV is nog steeds kapot. Nederland 1,2 en 3 kan ik af en toe ontvangen als ik mazzel heb, maar de commerciele zenders kan ik helemaal niet ontvangen.
pi_405597
Havoc...
  vrijdag 20 oktober 2000 @ 23:18:34 #13
421 Harry
Zwolle Boppe
pi_405611
Zo breng je de topic wel weer omhoog Cartman.
Nu ook ik dus...

Laat het maar lekker kelderen.

Het komt goed.... En anders maar niet.
  zaterdag 21 oktober 2000 @ 02:30:53 #14
2926 Havoc
Rippin' Away
pi_405835
Ok. sommigen zijn het er dus niet mee eens dat ik dit topic opnieuw geopend heb.

Daarom gooi ik em nog een keer omhoog en vraag om een stemming. Geef je mening of dit topic open moet blijven of in jullie ogen gesloten moet worden.

Dit is even een indicatie voor mij of we dezelfde concepten hanteren voor dit forum.

Leef je uit

pi_405839
Okee Havoc, van mij mag ie op slot.

Om de volgende reden: Oxazapam geeft aan dat zijn tv stuk is, en de reden dat hij hier dus is, is dat hij graag onzin en roddel wil lezen over BB. Prima, kan hij dus doen.
Hoeft dit topic niet voor open te blijven.

pi_405845
quote:
Op 21 oktober 2000 02:30 schreef Havoc het volgende:
Ok. sommigen zijn het er dus niet mee eens dat ik dit topic opnieuw geopend heb.

Daarom gooi ik em nog een keer omhoog en vraag om een stemming. Geef je mening of dit topic open moet blijven of in jullie ogen gesloten moet worden.

Dit is even een indicatie voor mij of we dezelfde concepten hanteren voor dit forum.

Leef je uit

KNOK KNOK Havoc!! Doe es normaal! Wie heeft je kont gelikt?
SLOTJE natuurlijk, pffff
Als hier al eens iets nieuws te lezen is, is het gelukkig nooit echt veel en meestal ook nog totaal onbelangrijk. Voor mijn soort mensen een hele toffe site dus
  zaterdag 21 oktober 2000 @ 03:29:47 #17
2926 Havoc
Rippin' Away
pi_405850
Lijkt me voldoende reden om dit topic weer te sluiten.. Het blijft nog steeds in mijn ogen onzin. Mocht de poster het er niet mee eens zijn dan kan die mij bereiken op het email adres wat in mijn profiel staat.

[Dit bericht is gewijzigd door Havoc op 21-10-2000 03:31]

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')