Ik vraag me af of er nog meer mensen zijn die geen TV hebben of die, speciaal om Big Brother maar niet te hoeven zien, hun TV aan diggelen hebben geslagen.
quote:Ik vind Big Brother niet leuk (ja, ik heb het een keertje gezien), dus ik heb geen zin om naar de streams te kijken.
Op 08 oktober 2000 18:13 schreef Jimbo het volgende:
Om bb te volgen heb je toch geen TV nodig? Ik heb wel een TV, maar kijk er nooit naar. Toch volg ik bb, door de streams en natuurlijk dit forum.
quote:De roddels en onwaarheden over Big Brother lezen, vind ik wel leuk en Havoc vind ik ook leuk.
Op 08 oktober 2000 18:18 schreef Cartman1 het volgende:
Wat doe je hier dan????
quote:Als je niet naar BB kijkt mag je hier toch wel posten? Ik zie de fok!crew ook in het onzinforum posten, lijkt me vergelijkbaar.
Op 08 oktober 2000 18:18 schreef Cartman1 het volgende:
Wat doe je hier dan????
quote:Dit is geen onzin, mijn vraag was of er nog meer mensen zijn die geen TV hebben en dus Big Brother niet kunnen kijken, want daar ben ik serieus nieuwsgierig naar. Er hebben tot nu toe nog geen TV-loze mensen gereageerd.
Op 08 oktober 2000 18:27 schreef Cartman1 het volgende:
Ik blijf erbij dat als je een hekel hebt aan BB je geen onzin-topics hoort te plaatsen.
Daar is een ander forum voor.
Verder wil ik hier niet over in discussie gaan.
Dit is overigens bij wijze van HOGE uitzondering
[Dit bericht is gewijzigd door Havoc op 20-10-2000 18:00]
Laat het maar lekker kelderen.
Daarom gooi ik em nog een keer omhoog en vraag om een stemming. Geef je mening of dit topic open moet blijven of in jullie ogen gesloten moet worden.
Dit is even een indicatie voor mij of we dezelfde concepten hanteren voor dit forum.
Leef je uit
Om de volgende reden: Oxazapam geeft aan dat zijn tv stuk is, en de reden dat hij hier dus is, is dat hij graag onzin en roddel wil lezen over BB. Prima, kan hij dus doen.
Hoeft dit topic niet voor open te blijven.
quote:KNOK KNOK Havoc!! Doe es normaal! Wie heeft je kont gelikt?
Op 21 oktober 2000 02:30 schreef Havoc het volgende:
Ok. sommigen zijn het er dus niet mee eens dat ik dit topic opnieuw geopend heb.Daarom gooi ik em nog een keer omhoog en vraag om een stemming. Geef je mening of dit topic open moet blijven of in jullie ogen gesloten moet worden.
Dit is even een indicatie voor mij of we dezelfde concepten hanteren voor dit forum.
Leef je uit
[Dit bericht is gewijzigd door Havoc op 21-10-2000 03:31]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |