die lag kacheltje lam in de speeltuin?quote:Op maandag 7 oktober 2013 15:42 schreef Stormqueen het volgende:
iedereen van de eerste dag van de caravanmeet volgens mij wel. Behalve Lindy.
nee die wil niet dat we d'r nakend zien...quote:Op maandag 7 oktober 2013 15:43 schreef Molo het volgende:
[..]
die lag kacheltje lam in de speeltuin?
hehehehequote:Op maandag 7 oktober 2013 15:43 schreef PriemGirl het volgende:
CaravanmeetCaravanmeet in onesies !1!!!1
vond je de onesies niet genoeg?quote:Op maandag 7 oktober 2013 15:44 schreef AlbinoBambi het volgende:
Ik ben zo ontzettend moe.
Maar het was wel weer een leuk weekend.
Komen er nog matigen shoplogs van de Primark, of heb ik die al gemist?
Heel simpel: koop er ook 1!quote:Op maandag 7 oktober 2013 15:45 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik blijf het wel een beetje schokkend vinden dat jullie naar de onesies-kant zijn gegaan![]()
Onesies![]()
Hoe moet ik nu nog lachen om Crackwhore in z'n onesie?
oh ik dacht dat iedereen Deb naakt had gezien, alleen Lin niet ofzoquote:Op maandag 7 oktober 2013 15:43 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee die wil niet dat we d'r nakend zien...
Ja maar onesiequote:Op maandag 7 oktober 2013 15:46 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Heel simpel: koop er ook 1!
Ze hadden varkentjes
Haha ja, thuis aan het werk, dan ben ik altijd naaktquote:
Ik heb het volgende gekocht:quote:Op maandag 7 oktober 2013 15:46 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Nee, want onesies.Ik loop daar nog steeds in een grote boog omheen.
Dan is die onesie in verhouding wel duurquote:Op maandag 7 oktober 2013 15:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik heb het volgende gekocht:
1 zwarte broek 6 euro
1 jurkje 17 euro
3 gebreide vestjes in petrol, kobalt en zwart 10 euro/stuk
1 paar korte zwarte regenlaarsjes met strik 9 euro
2 cowl sjaals in oker en bordeaux 2,50 per stuk
2 paar zwarte handschoenen 1,50
Minirok in schaakbordprint 4,50
koeien onesie 14 euro
koeiensokken 2 euro
2x3 zwarte 40den panties 3 euro/pak
Naadkousen 3 euro
2x 80 den panty zwart 3 euro/stuk
1x 60 den panty zwart 3 euro
1x ruitjespanty 3 euro
1x visgraatpanty 2 euro
kousenvoetjes met kussentjes 2 euro
quote:Op maandag 7 oktober 2013 15:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
1 zwarte broek 6 euro
1 jurkje 17 euro
koeien onesie 14 euro
koeiensokken 2 euro
Naadkousen 3 euro
1x ruitjespanty 3 euro
1x visgraatpanty 2 euro
Een skater dress met lange mouwen in wit met grijze barok bloemenprint.quote:Op maandag 7 oktober 2013 15:52 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]![]()
![]()
Wat voor jurkje? Die koeiensokken heb ik ook denk ik, die zijn echt tof!
Hadden ze daar trouwens ook die panty met stripverhaal erop? Die vond ik stiekem ook wel tof, maar ik denk niet dat ik hem ooit ga dragen.
ook dezelfde bloezen trouwens alleen was ik er te vet voorquote:Op maandag 7 oktober 2013 15:53 schreef PriemGirl het volgende:
JurkElkaar pas na 2 verdiepingen weer terugvinden om er dan achter te komen dat je hetzelfde jurkje uit het rek hebt gepakt
Klinkt tof!quote:Op maandag 7 oktober 2013 15:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Een skater dress met lange mouwen in wit met grijze barok bloemenprint.
Priem heeft um ook
tevens: geen idee, dat draag ik niet
quote:Op maandag 7 oktober 2013 15:53 schreef PriemGirl het volgende:
JurkElkaar pas na 2 verdiepingen weer terugvinden om er dan achter te komen dat je hetzelfde jurkje uit het rek hebt gepakt
plegen die nou ook al railszelfmoord?quote:Op maandag 7 oktober 2013 15:55 schreef SpaceInvaders het volgende:
Er is geen treinverkeer van en naar Eindhoven mogelijk na een ongeval met een hijskraan.
Nope.quote:Op maandag 7 oktober 2013 15:55 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Klinkt tof!
[..]Priem, weet jij van die panty met stripverhaal?
Owjah klopt ! Maar daar mag je gewoon geen boobs voor hebben ivm geen rek bij armenquote:Op maandag 7 oktober 2013 15:54 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ook dezelfde bloezen trouwens alleen was ik er te vet voor
En ik heb net de claim van de vertraging van afgelopen vrijdag eruit gedaan, met een beetje pech komt er nog eentje bij dan. En had er van de week ervoor ook al eenquote:Op maandag 7 oktober 2013 15:56 schreef Nagelschaartje het volgende:
Die twee NSberichten onder elkaar![]()
Die staat alles.ALLESSS.quote:Op maandag 7 oktober 2013 15:58 schreef Debsterr het volgende:
Ik had wel nog een tof shirt voor Priemmaar die is ook zo makkelijk!
Ik heb die nergens gezien iig..quote:Op maandag 7 oktober 2013 15:57 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Vond het ook wel wat voor de derby.
quote:Op maandag 7 oktober 2013 15:57 schreef Stormqueen het volgende:
had jij wel de unicornsokken, priem?
Ja bazenshirtjequote:Op maandag 7 oktober 2013 15:58 schreef Debsterr het volgende:
Ik had wel nog een tof shirt voor Priemmaar die is ook zo makkelijk!
quote:
Goeden buitquote:Op maandag 7 oktober 2013 15:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
1 zwarte broek 6 euro
1 jurkje 17 euro
koeien onesie 14 euro
koeiensokken 2 euro
Naadkousen 3 euro
1x ruitjespanty 3 euro
1x visgraatpanty 2 euro
Ja dat vond ik ook alquote:Op maandag 7 oktober 2013 16:01 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Goeden buit![]()
Die onesie is wel duur zegof naja, ik zou t duur vinden voor iets wat ik maar 1 keer voor de gein aantrek
quote:Op maandag 7 oktober 2013 16:03 schreef PriemGirl het volgende:
Hoezo voor de geinAls ik straks thuis kom; doe ik em gewoon weer aan
Ja voor mij zou het dus een aankoop zijn die k voor de gein zou halen, niet om serieus te dragenquote:Op maandag 7 oktober 2013 16:03 schreef PriemGirl het volgende:
Hoezo voor de geinAls ik straks thuis kom; doe ik em gewoon weer aan
Ik zou hem geinig vinden voor carnaval of zo... Maar niet voor gewoon thuis nee. B lacht me vierkant uit als ik met zo'n ding aan zou komenquote:Op maandag 7 oktober 2013 16:04 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ja voor mij zou het dus een aankoop zijn die k voor de gein zou halen, niet om serieus te dragen
Ik zie jou sowieso niet in de primark shoppen eikquote:Op maandag 7 oktober 2013 16:04 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ja voor mij zou het dus een aankoop zijn die k voor de gein zou halen, niet om serieus te dragen
Dat deed cif ookquote:Op maandag 7 oktober 2013 16:04 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik zou hem geinig vinden voor carnaval of zo... Maar niet voor gewoon thuis nee. B lacht me vierkant uit als ik met zo'n ding aan zou komen
voor basic shirtjes enzo lijkt t mij ideaal! maar die druktequote:Op maandag 7 oktober 2013 16:04 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik zie jou sowieso niet in de primark shoppen eik![]()
De vraag is dan of hij lachte omdat hij lekker had gevoetbald en jij stond te strijken. ... of om de onesiequote:Op maandag 7 oktober 2013 16:05 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Dat deed cif ookEn gisteren ook toen ie van het voetballen thuis kwam en zag dat ik in dat ding aan het strijken was
![]()
Hehehequote:Op maandag 7 oktober 2013 16:08 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
De vraag is dan of hij lachte omdat hij lekker had gevoetbald en jij stond te strijken. ... of om de onesie
Puckz, update jij je FB post eens ff met hoe t nu gaat :vquote:Op maandag 7 oktober 2013 16:08 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
De vraag is dan of hij lachte omdat hij lekker had gevoetbald en jij stond te strijken. ... of om de onesie
Vást om de onesiequote:Op maandag 7 oktober 2013 16:08 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
So he, misschien moet ik ook zo'n onesie halen danquote:Op maandag 7 oktober 2013 16:10 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Vást om de onesie![]()
Verder had ie geen tijd want hij moest de ps aansluiten
Maar wij kwamen zaterdag thuis en hij had alle boodschappen gedaan; keuken opgeruimd; bloemen gehaald voor in huis (en voor buurvrouw voor haar verjaardag) en hij was friet gaan halen voor ons; dusss.....![]()
Soms is et zo'n skatje
![]()
Hier, een giraffenonesiequote:Op maandag 7 oktober 2013 16:11 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
So he, misschien moet ik ook zo'n onesie halen dan
Jongeuh mij ook niet!quote:Op maandag 7 oktober 2013 15:42 schreef Stormqueen het volgende:
iedereen van de eerste dag van de caravanmeet volgens mij wel. Behalve Lindy.
Wat zijn ze toch godsgruwelijk lelijkquote:Op maandag 7 oktober 2013 16:16 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Hier, een giraffenonesie
[ afbeelding ]
ditquote:Op maandag 7 oktober 2013 16:16 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Wat zijn ze toch godsgruwelijk lelijk
Ik had bijna een pinguin met voeten gekochtquote:Op maandag 7 oktober 2013 16:19 schreef Nagelschaartje het volgende:
Je kunt ze ook met de voetjes er nog aan kopen
[ afbeelding ]
Of met zonder mouwen, zodat het nog meer op een trappelzakje lijkt
[ afbeelding ]
ZE HADDEN EEN PINGUIN EN NIEMAND KOOPT DIE?!quote:Op maandag 7 oktober 2013 16:19 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik had bijna een pinguin met voeten gekocht
hoeveel verschillende hebben ze wel nietquote:Op maandag 7 oktober 2013 16:19 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik had bijna een pinguin met voeten gekocht
Ik heb hem gisteren heel de dag gedragen man!quote:Op maandag 7 oktober 2013 16:01 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Goeden buit![]()
Die onesie is wel duur zegof naja, ik zou t duur vinden voor iets wat ik maar 1 keer voor de gein aantrek
Masja had een pic van een aardbei-onesiequote:Op maandag 7 oktober 2013 16:20 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
hoeveel verschillende hebben ze wel niet
Rond de 3500 euro en nee want in keukenzaak gekochtquote:Op maandag 7 oktober 2013 16:19 schreef SpaceInvaders het volgende:
SKJOE wat heb jij betaald voor je gasfornuis met oven en heb jen og een linkje? brum gelooft mij niet
en hij lacht me uit omdat ik geen combi magnetron wilik wil gewoon een eckt eckt gasfornuis met oven eronder
Eckte ovens.quote:Op maandag 7 oktober 2013 16:19 schreef SpaceInvaders het volgende:
SKJOE wat heb jij betaald voor je gasfornuis met oven en heb jen og een linkje? brum gelooft mij niet
en hij lacht me uit omdat ik geen combi magnetron wilik wil gewoon een eckt eckt gasfornuis met oven eronder
die had Lindy bijna gekocht tot ze het rendier zag hangenquote:Op maandag 7 oktober 2013 16:21 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Masja had een pic van een aardbei-onesie
ja zodat hij het gelooftquote:Op maandag 7 oktober 2013 16:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Rond de 3500 euro en nee want in keukenzaak gekocht
Of wil je een linkje van een willekeurige fornuizenboer?
http://www.agabelgium.com/dutch/935.htmquote:
"lol i forgot how to crane"quote:
*kwijlt*quote:Op maandag 7 oktober 2013 16:26 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Alsteblaft: http://www.keukenloods.nl/vfp94ix.html
ehmygewrd jullie hebben dezelfde als mijn moeder!quote:Op maandag 7 oktober 2013 16:26 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Jeetje, een AGA, die kosten helemaal een kleine autoquote:Op maandag 7 oktober 2013 16:24 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
http://www.agabelgium.com/dutch/935.htm
deze winkel zit in alkmaar die heeft ook altijd mooie dingen
in de vila arena zit er ook een mar weet de naam nie meer, die had ook dure zooi staan
True storyquote:Op maandag 7 oktober 2013 16:20 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik heb je tetten wel in mijn tankini staan proppen
Ik wil ookquote:Op maandag 7 oktober 2013 16:26 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ooit als ik een groot huis heb wil ik een fornuis met 6 pitten en een grote oven zodat ik een kalkoen kan maken ermnerm.quote:
Alleen als ik heel het weekend in mijn onesie mag doorbrengenquote:
Zit jij nog op je werk...?quote:Op maandag 7 oktober 2013 16:29 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik wil ook
Ik wil een oven die beneden zit in plaats van lekker lomp boven de koelkast, met een klep die je van bovenaf naar je toe opentrekt, zodat ik zeg maar net niet in de oven kan komen
Oh ja, ik zie net op FB idd iets voorbij komen van die bovenleidingquote:Op maandag 7 oktober 2013 16:36 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ja... Nog heeeeeeeel lang vrees ik
Ze gaven aan dat het rond 6 uur verholpen zou zijn. Inmiddels is het 'in de loop van de avond'. Ben benieuwdquote:Op maandag 7 oktober 2013 16:36 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Oh ja, ik zie net op FB idd iets voorbij komen van die bovenleiding
Dit.quote:Op maandag 7 oktober 2013 16:44 schreef AlbinoBambi het volgende:
Ok, een pinguin-onesie is zo baas dat ik het toch bijna overweeg.
quote:
ik zie je al helemaal zitten met je slurf.quote:Op maandag 7 oktober 2013 16:49 schreef PriemGirl het volgende:
[..]![]()
Ik zei ook al zaterdag: Straks word ik zo iemand die zo vaak die onesie aan heeft; dat je gaat bedenken of het tóch niet mogelijk zou zijn om em aan te doen naar je werk![]()
![]()
Is misschien ook te uitdagend voor mijn collega's....quote:Op maandag 7 oktober 2013 16:54 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik zie je al helemaal zitten met je slurf.
hehehehequote:Op maandag 7 oktober 2013 16:55 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Is misschien ook te uitdagend voor mijn collega's....![]()
Er rijdt niks en ze zeggen dat er 70 snelbussen zijn besteldquote:Op maandag 7 oktober 2013 16:55 schreef Stormqueen het volgende:
Situatie 15:50 uur:
In Eindhoven is vanmiddag een bouwkraan op de bovenleiding gevallen. Hierdoor is er nu geen treinverkeer mogelijk van en naar Eindhoven.
Treinen rijden niet tussen Eindhoven en:
* Boxtel
* Helmond
* Geldrop
Houd u rekening met een extra reisitijd van meer dan 60 minuten.
Mijn echtgenoot zit ook in Tilburgquote:Op maandag 7 oktober 2013 17:01 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Er rijdt niks en ze zeggen dat er 70 snelbussen zijn besteld
Dat zou fijn zijn ja. Er rijden nu wel bussen tussen Tilburg en Eindhoven maar die probeer ik te vermijden...quote:Op maandag 7 oktober 2013 17:03 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Mijn echtgenoot zit ook in Tilburg
Hopelijk regelt ie nu een lift met een collega.
quote:Goede dag,
Het is ons een genoegen om u te schrijven ten aanzien van het geven van leningen per post advertentie . Sun East Federal Credit Union , We opereren onder een korte , duidelijke en begrijpelijke termen en voorwaarden Wij geven leningen tegen een lage rente van 3 % . Beste lezers moeten weten dat dit aanbod is voor ernstige minded individu , bedrijven en bedrijven . Krijgen uw lening om uw financiële problemen op te lossen , zoals Pay off rekeningen , de oprichting van nieuwe bedrijven , het herstel van oude zaken . geïnteresseerde individuen , moeten bedrijven en bedrijven kunt u contact met ons op via Dit e-mail adres : sun.east@webadicta.org
Laat deze kans niet aan je voorbij gaan . Krijgen uw lening om uw financiële problemen op te lossen . Als u geïnteresseerd bent in onze lening invullen en dit lening aanvraagformulier onmiddellijk terug .
Uw Namen : ...........
Adres : ...........
Telefoonnummer : ...........
Lening Bedrag dat nodig is : ........
Duur : ...............
Beroep: ...........
Maandelijks Inkomen Niveau : ...
Geslacht : ...............
Geboortedatum: ........
Staat : ..................
Land : ..........
Postal Code : .........
Doel : ..........
Wij wachten op uw snelle reactie .
Met vriendelijke groet ,
Susane Robert .
Baas zou zo blij zijnquote:Op maandag 7 oktober 2013 17:09 schreef Stormqueen het volgende:
Over fornuizen gesproken, als je nou echt niet weet hoe je je keuken moet vullen....
http://www.keukenloods.nl/vfp150ixgb.html
[ afbeelding ]
Wat een eindbaas
Ik hoop die te vermijdenquote:Op maandag 7 oktober 2013 17:17 schreef Unfckingtitled het volgende:
MissC, ik sta nu in den Bosch en er rijden snelbussen van en naar ehv
Baas.quote:Op maandag 7 oktober 2013 17:09 schreef Stormqueen het volgende:
Over fornuizen gesproken, als je nou echt niet weet hoe je je keuken moet vullen....
http://www.keukenloods.nl/vfp150ixgb.html
[ afbeelding ]
Wat een eindbaas
Zou er een bijpassende 10-persoons afwasmachine zijn?quote:Op maandag 7 oktober 2013 17:22 schreef Mss het volgende:
ZOMG denk aan al die afwas als je 10 pitten gebruikt
Bijpassende afwasmachine. Duh.quote:Op maandag 7 oktober 2013 17:22 schreef Mss het volgende:
ZOMG denk aan al die afwas als je 10 pitten gebruikt
quote:Op maandag 7 oktober 2013 17:22 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Zou er een bijpassende 10-persoons afwasmachine zijn?
quote:
Ohja dat snap ik welquote:Op maandag 7 oktober 2013 17:18 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik hoop die te vermijden
Vrijdag in Tilburg laadden ze die bussen tot de nok toe vol, ook met staande mensen alleen zijn die touringcars helemaal niet zo hoog dus het zag er super oncomfortabel uit. En ik voel me al niet zo heel lekker, dus als B wil rijden, ga ik liever met hem mee
Foodgloss is van Masja begrijp ik dat nou goed? Doet ze dat niet gewoon in een kookstudio ofzo?quote:Op maandag 7 oktober 2013 17:15 schreef AlbinoBambi het volgende:
Hebben jullie die toffe oven bij Foodgloss gezien?
Gewoon een 15-jarige inhuren na je etentjes.quote:Op maandag 7 oktober 2013 17:29 schreef Nagelschaartje het volgende:
Deze vaatwasser in je keuken dan maar?
[ afbeelding ]
of een slaaf aan een kettingquote:Op maandag 7 oktober 2013 17:31 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Gewoon een 15-jarige inhuren na je etentjes.
Nah, die moet je verzorgen enzo. Tieners geef je iets meer dan ze met een folderwijk zouden krijgen en ze rotten blij weer op.quote:
I don't know. Maar hij is tof!quote:Op maandag 7 oktober 2013 17:31 schreef Molo het volgende:
[..]
Foodgloss is van Masja begrijp ik dat nou goed? Doet ze dat niet gewoon in een kookstudio ofzo?
(en nee ik ga niet kijken, die filmpjes zijn gruwelijk irritant)
nee joh, gewoon elke week een nieuwe halen uit de haven waar verse aanvoer isquote:Op maandag 7 oktober 2013 17:33 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nah, die moet je verzorgen enzo. Tieners geef je iets meer dan ze met een folderwijk zouden krijgen en ze rotten blij weer op.
Ze hebben een oven waarbij de onderkant naar beneden komt zetten, dan pleur je de schaal erin en dan laat je de onderkant weer naar boven gaan.quote:Op maandag 7 oktober 2013 17:31 schreef Molo het volgende:
[..]
Foodgloss is van Masja begrijp ik dat nou goed? Doet ze dat niet gewoon in een kookstudio ofzo?
(en nee ik ga niet kijken, die filmpjes zijn gruwelijk irritant)
Waar dan? Ik heb net van ellende dat filmpje over die pindakaasprut (quote:Op maandag 7 oktober 2013 17:35 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ze hebben een oven waarbij de onderkant naar beneden komt zetten, dan pleur je de schaal erin en dan laat je de onderkant weer naar boven gaan.
Nuttigen uitvindingen noemen we dat, want je zou maar een ovendeur open moeten doen
De haven is heul niet in de buurt jonge.quote:Op maandag 7 oktober 2013 17:35 schreef Molo het volgende:
[..]
nee joh, gewoon elke week een nieuwe halen uit de haven waar verse aanvoer is
ik gooi er wel een paar op de trein vanuit hierquote:Op maandag 7 oktober 2013 17:38 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
De haven is heul niet in de buurt jonge.
Daarbij, buurmeisjes.
Ja, viel mij ook op, terwijl ik het zonder geluid en op 4x speed afspeeldequote:Wat lijkt me dit lekker, njam, njam.
Wel apart dat je de recepten niet eerst even test. Dan zou het nog wat professioneler overkomen. Goed bedoelde feedback hoor!
Grazie!quote:Op maandag 7 oktober 2013 17:39 schreef Debsterr het volgende:
http://www.youtube.com/user/Foodgloss meteen 't filmpje wat gaat spelen
Dankquote:Op maandag 7 oktober 2013 17:39 schreef Molo het volgende:
[..]
ik gooi er wel een paar op de trein vanuit hier
Sommigen zullen wat minder vers ogen, maar ik zal er een briefje bij doen waar je garantie kunt claimen mocht dat nodig zijnquote:
Wat een aidsfilmpjequote:Op maandag 7 oktober 2013 17:39 schreef Debsterr het volgende:
http://www.youtube.com/user/Foodgloss meteen 't filmpje wat gaat spelen
ah, ik snap het nu, echt.... why??quote:Op maandag 7 oktober 2013 17:43 schreef Debsterr het volgende:
Dat ding hangt ergens hoog, en de in houd komt naar beneden i.p.v. een klep naar voren.
Njam doet me altijd hier aan denkenquote:Op maandag 7 oktober 2013 17:44 schreef Stormqueen het volgende:
Mensen die njam njam / mjam mjam typen
Het is omnomnomquote:Op maandag 7 oktober 2013 17:44 schreef Stormqueen het volgende:
Mensen die njam njam / mjam mjam typen
Wat, dat Dexter een seriemoordenaar is?quote:
Ik zei over een aflevering die gisteren is uitgezonden. 'Arme Annaquote:Op maandag 7 oktober 2013 17:47 schreef Molo het volgende:
[..]
Wat, dat Dexter een seriemoordenaar is?![]()
![]()
Valt tegenquote:
valt tegen zegquote:Op maandag 7 oktober 2013 17:48 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
er is geen rel, het is niet eens noemenswaardig
GMTAquote:Op maandag 7 oktober 2013 17:48 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Valt tegen![]()
Heb je die oven nou gezien? Ik moest naar dat kutkanaal kijken om het te vinden ja
Wat nou dankzij Debs, ik heb net een keiduidelijk filmpje zitten zoeken en dan had je het al gezien? *kras*quote:Op maandag 7 oktober 2013 17:49 schreef Molo het volgende:
[..]
GMTA![]()
Ja heb ik gezien, dankzij Debs. Wat een kutvinding
quote:Op maandag 7 oktober 2013 17:50 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Wat nou dankzij Debs, ik heb net een keiduidelijk filmpje zitten zoeken en dan had je het al gezien? *kras*
wat een onzin, dat hoeft echt nietquote:Op maandag 7 oktober 2013 17:50 schreef Molo het volgende:
Net als greeploze hoogglans deurtjes, jaaaaa, ik heb er echt zin in om elke dag mijn hele keuken streeploos glanzend te poetsen
Kom hier dan niet miepen over huilies, dan denken wij dat dat naar iets boeiends verwijstquote:
WEL!quote:Op maandag 7 oktober 2013 17:51 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
wat een onzin, dat hoeft echt niet
het is Dwyn, we hadden het kunnen wetenquote:Op maandag 7 oktober 2013 17:51 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Kom hier dan niet miepen over huilies, dan denken wij dat dat naar iets boeiends verwijst
choecholmeps!quote:Op maandag 7 oktober 2013 17:52 schreef AlbinoBambi het volgende:
De fietsrouteplanner is stuk bij mij.
En nu?quote:Op maandag 7 oktober 2013 17:54 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Heb ik nu gedaan ja. Maar soms is die andere beter.
maak er dan maar ene mooien paint bij ter compensatiequote:
sinds ik de baas ben!quote:Op maandag 7 oktober 2013 17:56 schreef AlbinoBambi het volgende:
SINDS WANNEER MAG IK NIET MEER DOELLOOS KLAGEN OP FOK???!![]()
SCHNEL OPEN EEN TOPIC OP KLB!quote:
Omdat ik het dan niet hoef te lezenquote:
Je kan er ook voor kiezen om niet te reageren.quote:Op maandag 7 oktober 2013 17:59 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Omdat ik het dan niet hoef te lezen
Met de fiets?quote:Op maandag 7 oktober 2013 18:00 schreef AlbinoBambi het volgende:
Maar ik ga. Op naar het pannenkoekenhuis!![]()
quote:Op maandag 7 oktober 2013 18:01 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Met de fiets?![]()
Veel plezier mjam mjam pannenkoek dit dat alles
Hier staat er wel eentje, maar die is zo ver weg.quote:Op maandag 7 oktober 2013 18:07 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik krgij de mail net ook ja, potje ziet er mooi uit! hoop dat de swatches ook mooi zijn
Je bent verpestquote:
How about no. Die glitters steken keilelijk uit de lakquote:
Ja, en nog scheef afgescheurd ook.quote:Op maandag 7 oktober 2013 18:16 schreef Dwyn het volgende:
Is haar pink nu zo kort vergeten met de rest?
Nee die durf ik sowieso nog niet... Enkel mijn tragus heb ik er al een keer uit gehad.quote:Op maandag 7 oktober 2013 18:07 schreef Sharana_LV het volgende:
priem
had jij je anti helix er ook uitgehaald of niet?
ik kan de piercing nu wel los krijgen, ik zit te twijfelen of ik hem eruit zal halen om te kijken of ik dan het vocht eruit kan krijgen ant bovenkant van oor is rood/blauw ondertussenmaar ben bang dat ik hem niet terug krijg
Godsammequote:Op maandag 7 oktober 2013 17:59 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Omdat ik het dan niet hoef te lezen
]ik heb hem er al uitquote:Op maandag 7 oktober 2013 18:24 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Nee die durf ik sowieso nog niet... Enkel mijn tragus heb ik er al een keer uit gehad.
Hehehe, ik moest lolleren.quote:
Ik zou dat bultje lekker even met rust laten nu, het kan verder weinig kwaad en klooien maakt het er niet beter op.quote:Op maandag 7 oktober 2013 18:41 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
]ik heb hem er al uit
maar krijg t bultje nog steeds niet weg
Omdat het moetquote:
Anders komen de Noord Koreanen haar gijzelenquote:Op maandag 7 oktober 2013 19:31 schreef Stormqueen het volgende:
Het moet? Doe je mee aan een wedstrijd?
quote:Op maandag 7 oktober 2013 19:35 schreef Molo het volgende:
Koos wilde deze film "kopen"
[ afbeelding ]
Heeft 'ie per ongeluk een of andere kutfilm "gekocht" waar Schaar nog van zou gaan janken, over een hond die naar de hemel gaat
dus je sloopt iets door je eigen schuld, het is alleen maar een kapot schaaltje en dan moet ie je helpen? Wat bende ook een lekkere muppet somsquote:Op maandag 7 oktober 2013 19:38 schreef Debsterr het volgende:
Haha nee voor de 31 Day Nail Art Challenge waar we elke 2 weken 1 theme van behandelen.
En mannen. Loop je naar beneden omdat je moet plassen en ik had een bordje + schaaltje + maatbeker opgestapeld. Onderaan de trap *KLENG* schaaltje valt kapot. EN DAN NIET VRAGEN OF 'IE KAN HELPEN HE
. Nee dan is het "Wat doe je". Uh, iets laten vallen. "HOEzo doe je dat?" OMDAT IK HET LEUK VIND OETLUL
.
IK MOEST NODIG PLASSEN EN DE KATTEN LIEPEN BIJNA DOOR DE SCHERVENquote:Op maandag 7 oktober 2013 19:42 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dus je sloopt iets door je eigen schuld, het is alleen maar een kapot schaaltje en dan moet ie je helpen? Wat bende ook een lekkere muppet soms![]()
misschien had je dr gewoon ff zin in! Lekker met borden smijtenquote:Op maandag 7 oktober 2013 19:44 schreef Debsterr het volgende:
En sowieso vragen HOEzo je iets stuk gooit, net alsof ik het expres doe.
Nu welquote:Op maandag 7 oktober 2013 19:45 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
misschien had je dr gewoon ff zin in! Lekker met borden smijten
quote:Op maandag 7 oktober 2013 19:48 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Nu wel. Hij heeft dus echt 3x gezeurd dat 'ie geen onesie kreeg. maar het feit dat 'ie ongeveer publiekelijk een jurkje van TopVintage had beloofd, toen "vergeten" was te bestellen en uiteindelijk nooit meer gekocht heeft, mocht ik dan weer niet aanhalen
.
Nee natuurlijk mag je dat niet aanhalen!! Leer de psyche van de man nou maar snel anders zit je straks net zo te tobben als ikquote:Op maandag 7 oktober 2013 19:48 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Nu wel. Hij heeft dus echt 3x gezeurd dat 'ie geen onesie kreeg. maar het feit dat 'ie ongeveer publiekelijk een jurkje van TopVintage had beloofd, toen "vergeten" was te bestellen en uiteindelijk nooit meer gekocht heeft, mocht ik dan weer niet aanhalen
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
quote:Op maandag 7 oktober 2013 19:53 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Nee natuurlijk mag je dat niet aanhalen!! Leer de psyche van de man nou maar snel anders zit je straks net zo te tobben als ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.soms is 'ie alleen wat lastig... gelukkig ben ik heel makkelijk in de omgang
.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
WAAROM WIL HIJ OOK EEN ONESIE?quote:Op maandag 7 oktober 2013 19:48 schreef Debsterr het volgende:
[..]
.
Ik durf niet te kopen, ik ben te bang dat ik het een leuke film vind en dat zou genant zijnquote:
Dat wil ie al een jaarquote:Op maandag 7 oktober 2013 20:13 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
WAAROM WIL HIJ OOK EEN ONESIE?![]()
![]()
Niet iedereen heurquote:Op maandag 7 oktober 2013 20:14 schreef Nagelschaartje het volgende:
WAT IS WRONG WITH THE UNIVERSE DAT IEDEREEN DENKT DAT EEN ONESIE TOF IS![]()
![]()
Niet iedereenquote:Op maandag 7 oktober 2013 20:14 schreef Nagelschaartje het volgende:
![]()
HEYquote:Op maandag 7 oktober 2013 20:14 schreef Nagelschaartje het volgende:
![]()
quote:Op maandag 7 oktober 2013 20:14 schreef Nagelschaartje het volgende:
![]()
http://en.wikipedia.org/wiki/Lil_Bubquote:Op maandag 7 oktober 2013 20:27 schreef Puckzzz het volgende:
Wat is het verhaal achter die Lil Bub?
Is dat niet gewoon zielig die veel te grote tong?Of mis ik hier iets en heb ik onder een internetsteen gelegen?
Jaquote:Op maandag 7 oktober 2013 20:32 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ik dacht ergens gelezen te hebben dat ze vandaag een mail gingen sturen met de verzenddatum.
Volgens mij lopen zij een uurtje of 6 achter. Dus het kan nog.quote:Op maandag 7 oktober 2013 20:33 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Jaop maandag
(is maandag al voorbij in NYC?
quote:
quote:
quote:
Faith in humanity restoredquote:
Awwwwwwwwwwquote:Op maandag 7 oktober 2013 20:30 schreef Debsterr het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Lil_Bub
Wait, er is een complete internethype om een misvormde pousse?quote:Op maandag 7 oktober 2013 20:30 schreef Debsterr het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Lil_Bub
Niet eens een legging en T-shirt? Jij zit de hele dag en avond in je nette kloffie? Zelfs na het douchen trek je je nette kleren weer aan?quote:
Zo kan je het ook zien, maar ik zie het glas halfvolquote:Op maandag 7 oktober 2013 20:39 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Wait, er is een complete internethype om een misvormde pousse?
Ik draag gewoon normale kleren die niet zodanig in de weg zitten dat ik er niet gewoon mee kan relaxen op de bank.quote:Op maandag 7 oktober 2013 20:39 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Niet eens een legging en T-shirt? Jij zit de hele dag en avond in je nette kloffie? Zelfs na het douchen trek je je nette kleren weer aan?
Sorry, dat vind ik moeilijk te geloven...
checkquote:Op maandag 7 oktober 2013 20:41 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ik draag gewoon normale kleren die niet zodanig in de weg zitten dat ik er niet gewoon mee kan relaxen op de bank.
Dat maakt het voor mij niet beterquote:Op maandag 7 oktober 2013 20:40 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Zo kan je het ook zien, maar ik zie het glas halfvol
En hij/zij (?) krijgt nu wel allerlei therapie enzo...
en na het douchen dan? En je hebt nooit drang om iets zachts en warms aan te trekken?quote:Op maandag 7 oktober 2013 20:41 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ik draag gewoon normale kleren die niet zodanig in de weg zitten dat ik er niet gewoon mee kan relaxen op de bank.
Jij hebt waarschijnlijk niet de optie om al op het werk iets chills aan te hebbenquote:Op maandag 7 oktober 2013 20:43 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
en na het douchen dan? En je hebt nooit drang om iets zachts en warms aan te trekken?
Ik trek bijna direct mijn werkkleding uit om iets chills aan te trekken
Ik heb een dunne badjas voor na het douchen. En daarna kleed ik me aan of ga ik naar bed. Die badjas valt om de vijf seconden open dus niet echt om te relaxen.quote:Op maandag 7 oktober 2013 20:43 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
en na het douchen dan? En je hebt nooit drang om iets zachts en warms aan te trekken?
Ik trek bijna direct mijn werkkleding uit om iets chills aan te trekken
Waarom is het sneu? Het katje heeft geen pijn, alleen een paar aandoeningen. Ze ziet er enorm schattig uit en het mooiste is dat ze bijvoorbeeld ook op de PETA poster heeft gestaan ter advertentie voor adoptie e.d.quote:Op maandag 7 oktober 2013 20:43 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dat maakt het voor mij niet beter![]()
Mijn god, ik begrijp de wereld op sommige fronten gewoon niet.
Ik vind het oprecht triest om hiernaar te kijken.
Er was ook ooit zo'n hype om 1 of ander misvormd mini-paardje, dat vond ik ook al zo sneu
Nah dat valt best mee. Ik werk tussen allemaal mannen en heb niet echt een representatieve baan. Geen mantelpakjes ofzoquote:Op maandag 7 oktober 2013 20:44 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Jij hebt waarschijnlijk niet de optie om al op het werk iets chills aan te hebben
Maar de filmpjes die ik nu heb gezien kan dat beest niet eens normaal lopenquote:
Nee, omdat ze genetische afwijkingen heeft. En niemand wilde haar adopteren in eerste instantie.quote:Op maandag 7 oktober 2013 20:49 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Maar de filmpjes die ik nu heb gezien kan dat beest niet eens normaal lopen
En desondanks leeft ze een gelukkig leventje met alle hulp die ze kan krijgen. Wat wil je dan? haar in laten slapen vanwege haar handicap?quote:Op maandag 7 oktober 2013 20:49 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Maar de filmpjes die ik nu heb gezien kan dat beest niet eens normaal lopen
Gaaf.quote:Op maandag 7 oktober 2013 20:52 schreef Dwyn het volgende:
Ik draag ook gewoon jeans naar het werk. Ben toch zo onhandig als de pest dus wordt toch vies. Zaterdag nog een exploderende 7-up die de halve winkel door spoot.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |