Nouja, de grootste jankert ben jij momenteel. Al pagina's lang doen alsof de wereld vergaat omdat meneer Gario bij P&W 2 minuut 20 krijgt om zijn mening te verkondigen. Aansteller.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 09:21 schreef matthijst het volgende:
Oh, het kan wel anders, maar waarom zou je voor 1 labiele neger wiens moeder beledigd is alles aanpassen?
Er zijn vast ook bejaarde vrouwen die voor Bea worden uitgescholden rondom 30 april.
Dikzakken met een baard die kerstman worden genoemd...
Gaan we dat dan ook wijzigen? Als miljoenen er geen probleem mee hebben, en 21 mensen wel?![]()
Nederland, land van jankerds.
Iedereen is vrij om in zijn eigen woonkamer een regenboogpiet te nemen.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 09:37 schreef Twentsche_Ros het volgende:
Ik vind trouwens dat er met Kerst alleen maar blanke ballen in de kerstboom horen, en witte lampjes. O wee als iemand hiervan afwijkt. Het is niet voldoende dat je zelf de traditie bij je eigen kerstboom handhaaft. Het is een overteerbare gedachte dat er ergens in NL een huiskamer staat waarin gekleurde lampjes blinken.
Zelfde idee.
Stel er zijn regenboogpieten in de straat. Komt er dan een "regenboogpietenalarm" bij de meldkamer Politie?
Omdat het gewoon enorme onzin is en je dan toegeeft aan kleinzielig geneuzel.quote:Op maandag 7 oktober 2013 15:09 schreef gelly het volgende:
Toch is er nog niemand die mij kan vertellen wat precies het grote bezwaar is ipv Zwarte Piet gewoon Piet te doen in allerhande kleuren. Het is een kinderfeest, hen maakt het niet uit. Je pleziert er wat mensen in en buiten Nederland mee. Er verandert feitelijk niets.
Precies! Dus ook niet wanneer iemand in een pietenpak geel, blauw of rood is geschminkt, of ongeschminkt. Die kunnen prima naast de zwarte collega's meehuppelen.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 09:41 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Omdat het gewoon enorme onzin is en je dan toegeeft aan kleinzielig geneuzel.
Wellicht moeten mensen zich gewoon eens niet zo druk gaan maken om dingen die niet belangrijk zijn
Dan doe je dat toch lekker in je eigen huis. Niemand die dat verbied.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 09:44 schreef Twentsche_Ros het volgende:
[..]
Precies! Dus ook niet wanneer iemand in een pietenpak geel, blauw of rood is geschminkt, of ongeschminkt. Die kunnen prima naast de zwarte collega's meehuppelen.
Eehm, nee. Schmutzi, Krampus etc. zijn allemaal zwart of donker. Want duivels enzoquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 09:13 schreef Twentsche_Ros het volgende:
De knecht van Sinterklaas is bij alle andere overige "Sinterklaas"-achtige feesten in Europa geen zwarte knecht. Père Fouettard e.d., Rumprecht.
Ik zie echt niet in waarom het zou moeten veranderen.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 09:46 schreef anonymoussie het volgende:
Zolang de meeste mensen dezelfde houding innemen als ome Henk zal het niet gaan veranderen nee.
Waarom niet op straat? Zijn er gemeentelijke schminkvoorschriften? Hoe "goed" moet je geschminkt zijn? Bij hoeveel procent blankheid in het gezicht gaat oom agent wenkbrauwfronsen? Heeft de PVV naast de Schiphol-kerstboom-quote ook al jurisprudentie verzameld over de zwartheid van de pietermannen? Is er al "kleurmeetapparatuur" beschikbaar voor de gemeentes? Het is nu "alle hens aan dek". Ons nationale cultuurgoed staat op het spel!!quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 09:44 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dan doe je dat toch lekker in je eigen huis. Niemand die dat verbied.
Dan vraag je een vergunning aan en doe je het op straat.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 09:54 schreef Twentsche_Ros het volgende:
[..]
Waarom niet op straat? Zijn er gemeentelijke schminkvoorschriften? Hoe "goed" moet je geschminkt zijn? Bij hoeveel procent blankheid in het gezicht gaat oom agent wenkbrauwfronsen? Heeft de PVV naast de Schiphol-kerstboom-quote ook al jurisprudentie verzameld over de zwartheid van de pietermannen? Is er al "kleurmeetapparatuur" beschikbaar voor de gemeentes? Het is nu "alle hens aan dek". Ons nationale cultuurgoed staat op het spel!!
Misschien omdat we in het jaar 2013 leven en niet in het jaar 1913.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 09:49 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Ik zie echt niet in waarom het zou moeten veranderen.
Er is wel een norm voor de viering hoorquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 09:54 schreef Twentsche_Ros het volgende:
[..]
Waarom niet op straat? Zijn er gemeentelijke schminkvoorschriften? Hoe "goed" moet je geschminkt zijn? Bij hoeveel procent blankheid in het gezicht gaat oom agent wenkbrauwfronsen? Heeft de PVV naast de Schiphol-kerstboom-quote ook al jurisprudentie verzameld over de zwartheid van de pietermannen? Is er al "kleurmeetapparatuur" beschikbaar voor de gemeentes? Het is nu "alle hens aan dek". Ons nationale cultuurgoed staat op het spel!!
Tsja, gaat me niet om die 20 minuten, gaat me erom dat die jankbek processen aanspant en hoorzittingen regelt omdat iemand zijn moeder zwarte piet noemt.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 09:29 schreef Fides het volgende:
Nouja, de grootste jankert ben jij momenteel. Al pagina's lang doen alsof de wereld vergaat omdat meneer Gario bij P&W 2 minuut 20 krijgt om zijn mening te verkondigen. Aansteller.
Ik maak me niet druk om Zwarte Piet.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 09:56 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dan vraag je een vergunning aan en doe je het op straat.
Zo lang je andere maar niet gaat vertellen hoe ze hun eigen feestje moeten doen.
Wat jij niet wilt snappen is dat het vooral gaat om het feit dat 1 jankerdje iets voor 17 miljoen mensen aan wil laten passen. En om de manier waarop: racisme er met de haren bijslepen. Gewoon een kansloze stakker is het, die Quinsy. Een attention whore.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 09:54 schreef Twentsche_Ros het volgende:
Waarom niet op straat? Zijn er gemeentelijke schminkvoorschriften? Hoe "goed" moet je geschminkt zijn?
Ons nationale cultuurgoed staat op het spel!!
Die man heeft zelf niet door dat ie zichzelf voor schut zet. Daarom mag ie ook bij P&W komen om dat nog even te onderstrepen...quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 10:20 schreef matthijst het volgende:
[..]
Wat jij niet wilt snappen is dat het vooral gaat om het feit dat 1 jankerdje iets voor 17 miljoen mensen aan wil laten passen. En om de manier waarop: racisme er met de haren bijslepen. Gewoon een kansloze stakker is het, die Quinsy. Een attention whore.
Als ze dit een beetje normaal hadden aangepakt had niemand er een probleem van gemaakt, maar nee, meneer de neger moet verontwaardigd gaan zitten doen en er slavernij bullshit bij halen, blackface blabla....
Heb je die kneus gezien gisteren, bij P&W? Kwam werkelijk geen zinnig woord uit; te blaten over het woord allochtoon dat van een of ander gesteente kwam ofzo, en het Bosman arrest erbij halen. Geen idee waarom. 't is een labiel figuur, niet de snuggerste en hij krijgt veel te veel aandacht.
Dat is het probleem, niet dat zwarte piet ook zonder volledig zwart hoofd gewoon een zwarte piet kan zijn.
Dat is net het probleem.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 09:29 schreef MPC60 het volgende:
Hoi ik kom uit een donker gezin en donkere familie en ik heb hier werkelijk waar nog nooit iemand over horen klagen.... wij vieren ook gewoon sinterklaas met zwarte piet. Niets leukers dan vol spanning wachten tot er een mafkees veel te hard op het raam klopt.
Soms noemen mensen je zwarte piet, andere noemen anderen ook wel eens kaaskop of kutmarokkaan. Grow some balls.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |