gewoon tijdens de missie het geld op de bank zettenquote:Op maandag 7 oktober 2013 16:52 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
Stel nou dat je door die violent duct missie ineens 500k cash hebt en je stopt met de missie. Als je dan wordt neergeknalt voordat je hebt kunnen internetbankieren, ben je dan gewoon je 500k kwijt?
quote:
Dankje!quote:Op maandag 7 oktober 2013 16:56 schreef Flixxy het volgende:
[..]
Je moet schijnbaar level 15 zijn (of iemand die je uitnodigt op dat level).
Er is ook een guide voor een 4 mans missie dat je 700k+/hour maakt, alleen dan moet er wel iemand level 45+ zijn, en een aantal rond de 20/25 ofzo.
Er kwam bij mij 'Blocked' te staan?quote:Op maandag 7 oktober 2013 17:11 schreef Furdinand het volgende:
Divhh nodigde mij net uit voor violent ducht maar ik kon niet joinen ofzo...
Doe jij ook PS3 invites voor de crew? Zou je mij (Flixxy24) toe kunnen voegen?quote:Op maandag 7 oktober 2013 17:15 schreef Roces18 het volgende:
Ik zal de crew color trouwens aanpassen naar groen. Groen = friendly , rood is namelijk iemand met een bounty en anders zitten ze door elkaarOf een andere kleur? Zeg het maar
Ik heb net een hele zooi geaccepteerd, moet je even kijken of je er tussen staat.quote:Op maandag 7 oktober 2013 17:16 schreef Flixxy het volgende:
[..]
Doe jij ook PS3 invites voor de crew? Zou je mij (Flixxy24) toe kunnen voegen?
Waarom heb je mij geblockedquote:Op maandag 7 oktober 2013 17:12 schreef Divje het volgende:
[..]
Er kwam bij mij 'Blocked' te staan?
Maar jou joinen is ook disabled zie ik net.
Heb je niet geblocked, dat is het rare.quote:Op maandag 7 oktober 2013 17:20 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Waarom heb je mij geblockedwat heb ik ooit gedaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |