Maar er staat ook een tijd achter, een half uur maar ? En ben online nog niet met een parachute bezig geweest..quote:Op maandag 7 oktober 2013 12:28 schreef kawa4 het volgende:
[..]
als je verkeerd land met parachute springen krijg je ook 5 minpunten.
maar dat zou betekenen dat jij al ruim 312x parachute gesprongen hebt, en elke keer, plat op je bakkes geland bent.
quote:Note: Please do NOT use the “Retry” button after receiving the message “Rockstar Cloud Servers are unavailable” as this may result in loss of character data. If you are trying to access GTA Online and Rockstar Cloud Servers are unavailable, please exit to GTAV Story Mode and try entering GTA Online again through the Pause menu in Story Mode. We will be issuing a title update that will fix this issue as soon as possible.
quote:Op maandag 7 oktober 2013 14:38 schreef BaajGuardian het volgende:
net anderhalf uur gezocht naar autos boven de 6K.
uiteindelijk een ocelote op de mark, had liever zo'n kar van 9K gevonden maar die kon ik niet vinden, wel een auto die simeon hebben moest gevonden ook, kreeg ik ook 6k voor dus in totaal in anderhalf uur 12k er bij, wel nice.
Als je een huis hebt kan je blijkbaar douchen. Zelf weten dusquote:Op maandag 7 oktober 2013 14:45 schreef Furdinand het volgende:
Zal ik een tantoe hete Chick maken? Of ga ik daar spijt van krijgen. :p
Kijk dat zijn nog eens goede argumenten.quote:Op maandag 7 oktober 2013 14:47 schreef Divje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
De Gallivanter Baller, $9000,-rijdt veel rond in het westen van de stad, waar je de missies van lester kon doen in de SP.
[..]
Als je een huis hebt kan je blijkbaar douchen. Zelf weten dus
Hoe lang moet je trouwens wachten voor je weer een auto kan verkopen nadat je dit net gedaan hebt?quote:Op maandag 7 oktober 2013 14:47 schreef Divje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
De Gallivanter Baller, $9000,-rijdt veel rond in het westen van de stad, waar je de missies van lester kon doen in de SP.
[..]
Als je een huis hebt kan je blijkbaar douchen. Zelf weten dus
En dat deel je niet evenquote:Op maandag 7 oktober 2013 14:50 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik gebruik dit al vanaf het begin en heb mijn character nog steeds
24 uur ingame.quote:Op maandag 7 oktober 2013 14:51 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Hoe lang moet je trouwens wachten voor je weer een auto kan verkopen nadat je dit net gedaan hebt?
Typischquote:
Wat zou ik precies moeten delen? Ik gebruik juist die optie die afgeraden wordt.quote:
Daarom, dit gebeurd niet bij iedereen.quote:Op maandag 7 oktober 2013 14:50 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik gebruik dit al vanaf het begin en heb mijn character nog steeds
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |