selectquote:Op maandag 7 oktober 2013 17:34 schreef HugoohAFCA het volgende:
Hoe doe je die fast gps openen als je in een auto zit?
Blocked komt geloof ik alleen voor als de desbetreffende persoon een te lage rang heeft of de tutorial missies nog niet heeft voltooid.quote:Op maandag 7 oktober 2013 17:21 schreef Divje het volgende:
[..]
Heb je niet geblocked, dat is het rare.
Cover je welquote:Op maandag 7 oktober 2013 17:48 schreef ManageTheAnger het volgende:
Ik ben zo fucking slecht in die deathmatches enzo... geen schijn van kans maak ik telkens... ongelooflijk
tnxsquote:Op maandag 7 oktober 2013 14:47 schreef Divje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
De Gallivanter Baller, $9000,-rijdt veel rond in het westen van de stad, waar je de missies van lester kon doen in de SP.
[..]
Als je een huis hebt kan je blijkbaar douchen. Zelf weten dus
winkels beroven? niet dood gaan? missies doen?quote:Op maandag 7 oktober 2013 17:55 schreef ManageTheAnger het volgende:
Jongens, vertel eens hoe verdienen jullie zoveel geld? Ik heb nog maar 20k na 5u spelen ofzo
Niemand volgensmij.quote:Op maandag 7 oktober 2013 18:03 schreef SlevinX het volgende:
Hoeveel mensen hebben uiteindelijk hun char weer terug gezien nadat deze niet meer zichtbaar was?
Zit al vanaf gisteren avond te wachten:(
ik doe niet andersquote:Op maandag 7 oktober 2013 18:02 schreef Roces18 het volgende:
[..]
winkels beroven? niet dood gaan? missies doen?
Racen auto's inleverenquote:Op maandag 7 oktober 2013 17:55 schreef ManageTheAnger het volgende:
Jongens, vertel eens hoe verdienen jullie zoveel geld? Ik heb nog maar 20k na 5u spelen ofzo
ja alleen, ik was er wel 15 minuten mee bezigquote:Op maandag 7 oktober 2013 17:12 schreef ManageTheAnger het volgende:
ps3 maar ik kon niet joinen.
Nog niet de rank om hem te starten.
Iemand die simeon missie al gedaan met al die auto's inleveren?
In elke willekeurige winkel kan je jouw crewshirt aanpassen. Die kleur is alleen voor op de kaart.quote:Op maandag 7 oktober 2013 18:24 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
Wat is dezen.
Ineens een roze shirt.
Dan maar geen shirt in crewkleur hoor.
Ja ik snap dat ik een andere kleur aan kan doen. Maar had een rood shirt, in de crewkleuren. Met roze doe ik dat niet. Ik stem voor groen.quote:Op maandag 7 oktober 2013 18:39 schreef Roces18 het volgende:
[..]
In elke willekeurige winkel kan je jouw crewshirt aanpassen. Die kleur is alleen voor op de kaart.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |