Tevens tetten.quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bent
Fucking irritant, het bloed en bloedquote:
Een ex van me snijd zich standaard met scherenquote:Op maandag 7 oktober 2013 11:27 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Fucking irritant, het bloed en bloed
Dat wil ik ookquote:Op zondag 6 oktober 2013 19:27 schreef Moira. het volgende:
[..]
Mono heeft dat bij z'n ouders thuis.
Urinoir en toiletpot
Uhh... na een tijdje weet ie toch wel hoe die moet scheren zonder gesneden te worden? Of is hij gewoon fucking lomp?quote:Op maandag 7 oktober 2013 11:28 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Een ex van me snijd zich standaard met scheren!
Ja dat zeg ik ook elke keerquote:Op maandag 7 oktober 2013 11:29 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Uhh... na een tijdje weet ie toch wel hoe die moet scheren zonder gesneden te worden? Of is hij gewoon fucking lomp?
Toch maar weer zat van de kleur?quote:Op maandag 7 oktober 2013 11:31 schreef Amarantha het volgende:
Vanavond blondering over mijn roze haar knallen, moet snel weer blond worden
Na anderhalf maand wel jaquote:
Eigendunkquote:Op maandag 7 oktober 2013 11:34 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Na anderhalf maand wel jaEn ik ben gewoon knapper met blond haar haha
Wat is er, Vasje? Leg eens uit.quote:
Ja, donkerbruin staat mij beter dan blond.quote:Op maandag 7 oktober 2013 11:37 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nou ja het is gewoon zoBlond staat me beter
Ik ben blond van mezelfquote:Op maandag 7 oktober 2013 11:38 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ja, donkerbruin staat mij beter dan blond.
Ik weet niet eens of blond mij staat, maar ik zie het niet gebeuren.
En roze van binnen.quote:
ahquote:Op maandag 7 oktober 2013 11:38 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
ik dacht hetzelfde als wat jij voor mij postte maar jij was eerder jwt.
Ik pis en poep gewoon wanneer ik aan het douchen ben. Spaart water. Ik ben bewust ecologischquote:
Ik dacht rozequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |