Dat inderdaad. Maak je niet druk.quote:Op maandag 7 oktober 2013 10:15 schreef Ambicioso het volgende:
Hij is vast nog wat gespannen. Geef het de tijd en leg er vooral geen druk op.
Komt vanzelf.
Dit.quote:Op maandag 7 oktober 2013 10:15 schreef Ambicioso het volgende:
Komt vanzelf.
Als het na een paar weken nog niet goed gaat: laat jullie testen, neem de pil of spiraal en ga zonder condoom neuken.quote:Op maandag 7 oktober 2013 10:12 schreef Bloempje__ het volgende:
Hoi hoi,
Heb dit weekend sex gehad met mijn vriend, was voor allebei de eerste keer. We hebben het twee keer gedaan. Hij zegt dat hij mijn lichaam mooi vindt, dat ik een mooie kont heb etc, maar toch lukt het hem niet om klaar te komen als we het doen. Erectie krijgen is geen probleem..
Voorspel is voor mij lekker, voor hem ook zei hij. We deden het met condoom.
Hij trekt zich best vaak af - is normaal dacht ik wel.. maar als ik kijk naar hoe snel en strak hij dat doet, valt daar niet tegenop te neuken. Dus misschien is hij minder gevoelig geworden voor het gevoel van een vagina? Is natuurlijk heel wat anders.
Of misschien ligt het toch aan mij? Graag tips en advies.
ditquote:Op maandag 7 oktober 2013 10:15 schreef Ambicioso het volgende:
Komt vanzelf.
quote:Op maandag 7 oktober 2013 11:05 schreef Dven het volgende:
Misschien is je gleuf te groot waardoor hij het idee heeft door een lege hal te wandelen
Lijkt me sterk, was mijn eerste keer en denk niet echt dat ik ben uitgerekt of zoiets. Misschien maar zonder condoom proberen.quote:Op maandag 7 oktober 2013 11:05 schreef Dven het volgende:
Misschien is je gleuf te groot waardoor hij het idee heeft door een lege hal te wandelen
quote:Op maandag 7 oktober 2013 11:05 schreef Dven het volgende:
ow, de 1e keer voor jouquote:Op maandag 7 oktober 2013 11:38 schreef Bloempje__ het volgende:
[..]
Lijkt me sterk, was mijn eerste keer en denk niet echt dat ik ben uitgerekt of zoiets. Misschien maar zonder condoom proberen.
Zit hij ermee of zit jij ermee?quote:Op maandag 7 oktober 2013 11:38 schreef Bloempje__ het volgende:
[..]
Lijkt me sterk, was mijn eerste keer en denk niet echt dat ik ben uitgerekt of zoiets. Misschien maar zonder condoom proberen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |