Waarom haal je dan ook een nacht doorquote:Op maandag 7 oktober 2013 08:39 schreef Stormqueen het volgende:
Ik voel me ook zo
Ik ben echt te oud voor nachtjes doorhalen
quote:Op maandag 7 oktober 2013 08:39 schreef Stormqueen het volgende:
Ik voel me ook zo
Ik ben echt te oud voor nachtjes doorhalen
omdat we visite hadden. En het gezellig was. En het ineens half vijf was. (Zaterdag. Niet vannacht)quote:Op maandag 7 oktober 2013 08:41 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Waarom haal je dan ook een nacht door?
is het een pil? Ik koop het!!quote:Op maandag 7 oktober 2013 08:45 schreef PriemGirl het volgende:
Goeien sponsorpost weer op fb
[ afbeelding ]
In 3 weken ! BAM ! Handig johh
Ooooh, nou ja wel een goeien avond danquote:Op maandag 7 oktober 2013 08:46 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
omdat we visite hadden. En het gezellig was. En het ineens half vijf was. (Zaterdag. Niet vannacht)
ja dat wel. Jammer wel dat ik me nog vier dagen compleet vertieft voel tegenwoordigquote:Op maandag 7 oktober 2013 08:46 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ooooh, nou ja wel een goeien avond dan
quote:
Klinkt in ieder geval fantastischquote:In aansluiting op het bovenstaande hebben we ook laten onderzoeken dat degenen die 'Garcinia Cambogia Formula' innemen een opvallend gewichtsverlies ervaren als ze het incombinatie met de natuurlijke ontgifter 'SaferColon' gebruiken. Volgens de getuigenissen leidt het gecombineerde gebruik van deze twee producten tot aanzienlijk gewichtsverlies, meer energie en een algemeen gevoel van gezondheid. Als je sceptisch bent, ben je niet de enige. Toen wij voor het eerst over deze gewichtsverliescombinatie hoorden, ging ons dieetalarm onmiddellijk af.
Ja hoiquote:Op maandag 7 oktober 2013 08:48 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja dat wel. Jammer wel dat ik me nog vier dagen compleet vertieft voel tegenwoordig
waarom heeft ie niet ff een maand gewachtquote:Op zondag 6 oktober 2013 12:26 schreef PriemGirl het volgende:
Owjah en cif heeft 2dehands PlayStation gefaald gisteren![]()
me so proud
Omdat ze nu allemaal goedkoop de deur uitgaan en hij geen 4 hoeftquote:Op maandag 7 oktober 2013 09:15 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
waarom heeft ie niet ff een maand gewacht
Ik bedoelde het ook niet voor de 4, die gaat ie toch niet meer krijgen want de pre-orders zijn al uitverkocht dus de mensen die hem nu willen krijgen hem toch pas in 2014quote:Op maandag 7 oktober 2013 09:23 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Omdat ze nu allemaal goedkoop de deur uitgaan en hij geen 4 hoeft
Er staan er nu al spotgoedkoop op marktplaats. En die advertentie was van een kerel die er meteen vanaf wou met iets van 7 spellen er bij (+ ook de spellen die cif wou) en vlakbij; dus daar heeft ie meteen op geboden en die kerel had geen zin om te onderhandelen met anderenquote:Op maandag 7 oktober 2013 09:24 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik bedoelde het ook niet voor de 4, die gaat ie toch niet meer krijgen want de pre-orders zijn al uitverkocht dus de mensen die hem nu willen krijgen hem toch pas in 2014
meer dat er massaal zoveel ps3's tweedehands verkocht gaan worden over een maand dat ze echt super goedkoop zijn
Okay okay, nicequote:Op maandag 7 oktober 2013 09:28 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Er staan er nu al spotgoedkoop op marktplaats. En die advertentie was van een kerel die er meteen vanaf wou met iets van 7 spellen er bij (+ ook de spellen die cif wou) en vlakbij; dus daar heeft ie meteen op geboden en die kerel had geen zin om te onderhandelen met anderenDus scooore
Eerst wou ie idd nog wachten want hij vond ze toch nog wel te duur enzo... En toen kwam die advertentie er op dus zaterdagnacht stormde hij de slaapkamer binnen "JA IK HEB TOCH GEBODEN EN IK MAG EM MORGEN OPHALEN DUS EUH JA IK HEB NET PS GEKOCHT OK?"quote:
En ondertussen zakte ook je schuldgevoel over je Primark faalquote:Op maandag 7 oktober 2013 09:30 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Eerst wou ie idd nog wachten want hij vond ze toch nog wel te duur enzo... En toen kwam die advertentie er op dus zaterdagnacht stormde hij de slaapkamer binnen "JA IK HEB TOCH GEBODEN EN IK MAG EM MORGEN OPHALEN DUS EUH JA IK HEB NET PS GEKOCHT OK?"
En toen kon ik eik alleen maar lolleren![]()
Ja grote kans dat ze over een maand nog goedkoper zijn maar als het nu al niet duur is en hij heeft er nu al plezier van /care tochquote:Op maandag 7 oktober 2013 09:30 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Eerst wou ie idd nog wachten want hij vond ze toch nog wel te duur enzo... En toen kwam die advertentie er op dus zaterdagnacht stormde hij de slaapkamer binnen "JA IK HEB TOCH GEBODEN EN IK MAG EM MORGEN OPHALEN DUS EUH JA IK HEB NET PS GEKOCHT OK?"
En toen kon ik eik alleen maar lolleren![]()
Shhhhquote:Op maandag 7 oktober 2013 09:30 schreef Debsterr het volgende:
[..]
En ondertussen zakte ook je schuldgevoel over je Primark faal?
Hij stormde gisteren binnen; ging ding aansluiten; begon met gta V en ik kreeg een vluchtige 'hoi'quote:Op maandag 7 oktober 2013 09:31 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ja grote kans dat ze over een maand nog goedkoper zijn maar als het nu al niet duur is en hij heeft er nu al plezier van /care toch
IK KAN VERDOMME NIET WACHTEN TOT DE NIEUWE ER IS
Ja aids welquote:Op maandag 7 oktober 2013 07:22 schreef Incantrix het volgende:
Sjaan, vanuit GAM: Nintendo heeft de U inderdaad zo ingesteld dat als je een hd aan de U hangt, de backups daar automagisch naartoe gaan. Geen keuze dus
pics!quote:Op maandag 7 oktober 2013 09:44 schreef Stormqueen het volgende:
ERMAHGERD Asos sale is begonnen, holo leren jurk voor de helft
nee, dat werkt hier ook nooit zo goedquote:Op maandag 7 oktober 2013 09:29 schreef Debsterr het volgende:
Oh my, thuiswerken op maandag is NIET slimmotivatie -1000.
Maar ja, ze kwamen het dak fiksen, ik moest welquote:Op maandag 7 oktober 2013 09:45 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee, dat werkt hier ook nooit zo goed
lekkage?quote:Op maandag 7 oktober 2013 09:47 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Maar ja, ze kwamen het dak fiksen, ik moest wel.
Semi - als het heeeeel hard regent + waait slaat het onder de nok, en die was sinds 1929 niet opnieuw gedaan. Dat metselwerk was poreus geworden/half stuk, dus dat fiksen ze nuquote:Op maandag 7 oktober 2013 09:48 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
lekkage?of wat was er aan de hand?
Wat voor games zoek je? Ik wil wel wat opnoemen! Moet je ff zeggen waar je beetje van houd enzoquote:Op maandag 7 oktober 2013 09:50 schreef PriemGirl het volgende:
Sjaan! Heb jij deadpool (ja ik ben wat op zoek naar leuke games![]()
)
oh gelukkig dat het dan gefixed wordt iddquote:Op maandag 7 oktober 2013 09:49 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Semi - als het heeeeel hard regent + waait slaat het onder de nok, en die was sinds 1929 niet opnieuw gedaan. Dat metselwerk was poreus geworden/half stuk, dus dat fiksen ze nu.
Heb in jaren niet meer gegamedquote:Op maandag 7 oktober 2013 09:52 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Wat voor games zoek je? Ik wil wel wat opnoemen! Moet je ff zeggen waar je beetje van houd enzo
Prachtigquote:
Ooeeeehhhhhquote:
Ja, zekerquote:Op maandag 7 oktober 2013 09:52 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
oh gelukkig dat het dan gefixed wordt idd
Jup iddquote:Op maandag 7 oktober 2013 09:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
alleen wel weer zoiets waar je een gelegenheid voor nodig hebt
No.quote:Op maandag 7 oktober 2013 09:59 schreef Nagelschaartje het volgende:
Deze vind ik ook mooi![]()
[ afbeelding ]
Meh. Is mooi bij mediterraans bruine dames maar niet bij jouquote:Op maandag 7 oktober 2013 09:59 schreef Nagelschaartje het volgende:
Deze vind ik ook mooi![]()
[ afbeelding ]
Da's waarquote:Op maandag 7 oktober 2013 10:04 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Meh. Is mooi bij mediterraans bruine dames maar niet bij jou
Vind je games als Heavy Rain en Last of Us leuk? Ze zijn erg pakkend qua verhaalquote:Op maandag 7 oktober 2013 09:53 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Heb in jaren niet meer gegamedMaar gta V is vet; cod is tof; battlefield (die hebben we nu); en mij lijkt deadpool dus ook erg tof...
ik heb al een holo tasquote:Op maandag 7 oktober 2013 10:07 schreef Nagelschaartje het volgende:
[ afbeelding ]
Holo-tas voor bij de jurk
welneeeequote:Op maandag 7 oktober 2013 10:10 schreef Mss het volgende:
WAT IS DEZEN? ZE ZIJN EEN AFLEVERING VAN TEEN MOM 3 VERGETEN TE UPLOADEN.
http://torrentz.eu/8fa8d4e73c1fd09390e022d30f9eeee47b3ba107quote:
Awesomequote:Op maandag 7 oktober 2013 10:08 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Vind je games als Heavy Rain en Last of Us leuk? Ze zijn erg pakkend qua verhaal
Voor het betere schietwerk blifjt Battlefield erg fijn, COD is beetje herhaling van alle andere, ik blijf Killzone altijd kopen want tof en natuurlijk gemaakt door NL
die twee games zijn echt aanraders, je word wel helemaal in het verhaal getrokken dus je zit wel jankend achter de ps3quote:
quote:Op maandag 7 oktober 2013 09:24 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik bedoelde het ook niet voor de 4, die gaat ie toch niet meer krijgen want de pre-orders zijn al uitverkocht
Is al tijdje zo hoor, de pre orders zijn allemaal uitverkocht en de nieuwe lading komt pas feb/maart 2014 binnen als ze het halen, anders wordt het laterquote:
The last of us lijkt mij ook zo tof!quote:Op maandag 7 oktober 2013 10:08 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Vind je games als Heavy Rain en Last of Us leuk? Ze zijn erg pakkend qua verhaal
Voor het betere schietwerk blifjt Battlefield erg fijn, COD is beetje herhaling van alle andere, ik blijf Killzone altijd kopen want tof en natuurlijk gemaakt door NL
nu niet kopen dan, tegen de tijd dat je die 3 games uitgespeeld heb is TLOU alweer stukken goedkoperquote:Op maandag 7 oktober 2013 10:36 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
The last of us lijkt mij ook zo tof!
Maar eerst maar eens TR en Uncharted 2 en 3 uitspelen![]()
Pinda heeft ook net BF 3 sinds gisteren. K hoef niet te raden wat die vandaag gaat doen
Al die titels zeggen mij echt helemaal niksquote:Op maandag 7 oktober 2013 10:36 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
The last of us lijkt mij ook zo tof!
Maar eerst maar eens TR en Uncharted 2 en 3 uitspelen![]()
Pinda heeft ook net BF 3 sinds gisteren. K hoef niet te raden wat die vandaag gaat doen
QFT. Ik speel alleen Lego gamesquote:Op maandag 7 oktober 2013 10:36 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Al die titels zeggen mij echt helemaal niks![]()
Tomb Raider, Battlefield en Uncharted zijn games die zo bekend zijn dat zelfs de casual gamers of mensen die bijna nooit gamen ze kennenquote:Op maandag 7 oktober 2013 10:36 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Al die titels zeggen mij echt helemaal niks![]()
Tomb Raider ken ik wel van naam, alleen herken ik TR niet als zodanigquote:Op maandag 7 oktober 2013 10:38 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Tomb Raider, Battlefield en Uncharted zijn games die zo bekend zijn dat zelfs de casual gamers of mensen die bijna nooit gamen ze kennen
TLOU is een redelijk nieuwe game die zo goed is dat hij in no time heel bekend is geworden
Voor zelda zul je terug naar de nintendo moeten iddquote:Op maandag 7 oktober 2013 10:50 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Tomb Raider ken ik wel van naam, alleen herken ik TR niet als zodanig
'Vroeger' hadden wij thuis een nintendo en daarna een super nintendo. Ik heb de Zelda spellen die daarvoor uitkwamen altijd heel leuk gevonden. Het gewoon doelloos schieten wat bij sommige spellen moet, vind ik niet zo leuk, maar een RPG a la Zelda vind ik echt heel tof. Maar ik heb nu geen nintendo meer, dus al heel lang niks meer gespeeld. We hebben wel een PS3 thuis, maar geen idee welke spellen vergelijkbaar zijn met Zelda eigenlijk...
Ik heb ook nog wat games te koop en SF doet straks ook een lading weg dus kan wle keer lijstje doorsturen als je interesse hebt?quote:Op maandag 7 oktober 2013 10:52 schreef PriemGirl het volgende:
Ja BF 3 hebben we ook; en cif is nu nog bezig met gta... Dus die is ook nog wel even zoet
Heb net heavy rain gevonden op marktplaats voor 7.5 euro en ze verkoopt ook assasins creed 3; zag ik.![]()
Ja zeer geernequote:Op maandag 7 oktober 2013 10:54 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik heb ook nog wat games te koop en SF doet straks ook een lading weg dus kan wle keer lijstje doorsturen als je interesse hebt?
Ik verkoop games vaak weer als ik ze uitgepseeld heb, t is toch niet alsof ik ze ooit nog een keer ga spelen er komen teveel nieuwe games uit
Ik heb op dit moment over:quote:
Ja das af en toe wel jammer...quote:Op maandag 7 oktober 2013 10:56 schreef Stormqueen het volgende:
ik doe liever kartonnen spelletjes, het nadeel is dat die zoveel ruimte in beslag nemen en je altijd met en groepje moet zijn
Ok prima; ik zal het alvast aan cif doorgevenquote:Op maandag 7 oktober 2013 10:58 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik heb op dit moment over:
Kane & Lynch Dead Men
Call of Duty 4 Modern Warfare
Battlefield Bad Company
Battlefield Bad Company 2
SF gaat van de week uitzoeken want dat moet klaar zijn voordat hij gaat verhuizen.
Die vind ik ook super leuk, maar wat je al zegt het is een nadeel dat je met meerdere moet zijnquote:Op maandag 7 oktober 2013 10:56 schreef Stormqueen het volgende:
ik doe liever kartonnen spelletjes, het nadeel is dat die zoveel ruimte in beslag nemen en je altijd met en groepje moet zijn
Zijn er titels voor de PS3 die enigszins vergelijkbaar zijn met Zelda dat jij weet?quote:Op maandag 7 oktober 2013 10:59 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Die vind ik ook super leuk, maar wat je al zegt het is een nadeel dat je met meerdere moet zijn
ik zal meteen ff die spellenmeet er in schietenquote:Op maandag 7 oktober 2013 10:59 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Die vind ik ook super leuk, maar wat je al zegt het is een nadeel dat je met meerdere moet zijn
quote:Op maandag 7 oktober 2013 11:02 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik zal meteen ff die spellenmeet er in schieten
Ik heb dus kolonisten van catan liggen die k met ex nr 1 gekocht heb, daarna dus 3 jaar single, toen 2 jaar relatie en 2 jaar single, dus bijna 7 jaar ongebruiktquote:Op maandag 7 oktober 2013 11:02 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik zal meteen ff die spellenmeet er in schieten
Wat vind je hiervan?quote:Op maandag 7 oktober 2013 11:00 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Zijn er titels voor de PS3 die enigszins vergelijkbaar zijn met Zelda dat jij weet?
Keezen doe je met zijn twee!quote:Op maandag 7 oktober 2013 11:04 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik heb dus kolonisten van catan liggen die k met ex nr 1 gekocht heb, daarna dus 3 jaar single, toen 2 jaar relatie en 2 jaar single, dus bijna 7 jaar ongebruikt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ik heb 1nov wel een gameavond staan dat we gaan keezendaar heb k wel super zin in
Nee dat kan niet eens, want je werk in teams van 2. Je moet dus met vier personen zijn, en k heb de uitbreiding voor 6quote:
quote:Op maandag 7 oktober 2013 11:14 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Nee dat kan niet eens, want je werk in teams van 2. Je moet dus met vier personen zijn, en k heb de uitbreiding voor 6
quote:Op maandag 7 oktober 2013 11:17 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ehmygewrd maandagochtendokaysorrykkthnxbye![]()
Dat ziet er leuk uit ja!quote:
Ah das wel een goeiequote:Op maandag 7 oktober 2013 11:30 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Je kunt via je ps3 de demo downloaden en kijken of je het wat vind voordat je het koopt
tekkenquote:Op maandag 7 oktober 2013 11:31 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ah das wel een goeie
Ik heb eigenlijk nog helemaal niks met dat ding gedaanB gebruikt hem voor Fifa en af en toe Tekken of zo
Ik dacht eerst HA die ken ik, das Mario Kart! Weer fout dusquote:
quote:Op maandag 7 oktober 2013 11:37 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik dacht eerst HA die ken ik, das Mario Kart! Weer fout dus
Waaraan dan?quote:Op maandag 7 oktober 2013 11:46 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik ben in korte tijd dus enorm verpest. Ik denk bij mk aan iets heul anders!
in OUD staat dat voor miskraam dus zodra ik die letters zie denk ik dat.quote:
daar hoef je je niet voor te schamen hoor, als je die afkorting op die manier gelezen hebt is t meer dan logisch dat je daar gelijk aan denkt, de rest van de chat zal ook niet mortal kombat gedacht hebben amar weer iets anders waar zij mk voor vinden staanquote:Op maandag 7 oktober 2013 11:49 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
in OUD staat dat voor miskraam dus zodra ik die letters zie denk ik dat.
Ja, ik schaam me diep dat ik nu al in die terminologieën denk
Oh daar zou ik dan compleet niet aan gedacht hebben, maar kan me goed voorstellen dat dat wel het eerste is wat bij jou te binnen schiet ja..quote:Op maandag 7 oktober 2013 11:49 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Michael Kors ♥.quote:Op maandag 7 oktober 2013 11:51 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
daar hoef je je niet voor te schamen hoor, als je die afkorting op die manier gelezen hebt is t meer dan logisch dat je daar gelijk aan denkt, de rest van de chat zal ook niet mortal kombat gedacht hebben amar weer iets anders waar zij mk voor vinden staan
Ermagerd je kent OUD-terminologiequote:Op maandag 7 oktober 2013 11:49 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik welquote:Op maandag 7 oktober 2013 11:51 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
daar hoef je je niet voor te schamen hoor, als je die afkorting op die manier gelezen hebt is t meer dan logisch dat je daar gelijk aan denkt, de rest van de chat zal ook niet mortal kombat gedacht hebben amar weer iets anders waar zij mk voor vinden staan
is van vorige week ongeveer hè?quote:
Ja zit nu iets meer als een week maar er is een bultje gekomen ernaast en dat owrdt steeds groter en t wordt steeds roderquote:
Vochtbultje?quote:Op maandag 7 oktober 2013 12:16 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ja zit nu iets meer als een week maar er is een bultje gekomen ernaast en dat owrdt steeds groter en t wordt steeds roder
denk het wel, maar de pijn begint nu naar mijn hele oor uit te stralen en bultje is dus groter gewordenquote:
Kun je niet ff langs classic?quote:Op maandag 7 oktober 2013 12:18 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
denk het wel, maar de pijn begint nu naar mijn hele oor uit te stralen en bultje is dus groter geworden
neinz @ workquote:Op maandag 7 oktober 2013 12:18 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Kun je niet ff langs classic?
ooraids ermnermnerm.quote:Op maandag 7 oktober 2013 12:18 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
denk het wel, maar de pijn begint nu naar mijn hele oor uit te stralen en bultje is dus groter geworden
ja maar t is best groot bultje alleen wilt ie niet knappen, heb al geprobeerd maar t lukt niet, zou wel fijn zijn want dan is de druk eraf, beetje schoonmaken en klaarquote:Op maandag 7 oktober 2013 12:20 schreef PriemGirl het volgende:
Oh vochtbultje had ik ook in het begin... Tot het knapte en dan pusss EVERYWHERE OMNOMNOM
Overigens is mijn conch hier weer ontstoken omdat ik vorige week een elleboog op gehad heb
pus? of gewoon een beetje gelige waterige vloeistof?quote:Op maandag 7 oktober 2013 12:20 schreef PriemGirl het volgende:
Oh vochtbultje had ik ook in het begin... Tot het knapte en dan pusss EVERYWHERE OMNOMNOM
Overigens is mijn conch hier weer ontstoken omdat ik vorige week een elleboog op gehad heb
KAAAAAAAASquote:Op maandag 7 oktober 2013 12:30 schreef SpaceInvaders het volgende:
deze kaas is zo ongelooflijk zout
Ja gewoon vocht eikquote:Op maandag 7 oktober 2013 12:27 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
pus? of gewoon een beetje gelige waterige vloeistof?
Wat een prielwerk om die er dan weer op te krijgenquote:Op maandag 7 oktober 2013 12:36 schreef Sharana_LV het volgende:
Mijn tragus bolletje viel er gister ook nog af idd
waarom doe je er geen andere in dan?quote:Op maandag 7 oktober 2013 12:41 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Wat een prielwerk om die er dan weer op te krijgenEn ik schoof iedere keer mijn staafje er uit want ik kon em niet goed vast houden
Heb toen echt een half uur nodig gehad om em weer vast te krijgen
![]()
Verlang tot ik er een andere in kan stoppen want dit is niks
Nee bij mij was het het achterste bolletje ook die los was gekomen.. Dus uit gehaald.. Weer proberen in te duwen (arrrghhh wat een hel) en dan bolletje er weer opquote:Op maandag 7 oktober 2013 12:42 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
waarom doe je er geen andere in dan?
ik heb een plat achterkantje en dan aan de voorkant een bolletje, ik heb er eigenlijk nooit last van om bolletje er weer op te schroeven :v
Eentje vlakbij de Ramblas, zit je lekker centraalquote:Op maandag 7 oktober 2013 12:56 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik wil naar Barcelonaaaaaaaa
In welk hotel zal ik eens gaan zitten?
Ik ga met de lolstoel, met de emowielen dus dat zou gewoon goed moeten gaan. Alle gehobbel maak ik me wel een klein beetje zorgen om whehequote:Op maandag 7 oktober 2013 12:57 schreef Diconnected het volgende:
Gaat dat wel lukken trouwens met je scootmobiel enzo? of ga je dan met je lolstoel? aangezien Barca nogal hobbelig is enzo
Ja de paden enzo zijn kut om te lopen, ik heb daar echt zitten janken vd pijn in m'n knie enzoquote:Op maandag 7 oktober 2013 13:03 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Ik ga met de lolstoel, met de emowielen dus dat zou gewoon goed moeten gaan. Alle gehobbel maak ik me wel een klein beetje zorgen om whehe
En de afstanden, kweetniet hoe het daar met ov zit.
Ik ga eens googelen
Speld er inquote:Op maandag 7 oktober 2013 12:21 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ja maar t is best groot bultje alleen wilt ie niet knappen, heb al geprobeerd maar t lukt niet, zou wel fijn zijn want dan is de druk eraf, beetje schoonmaken en klaar
in New York is alles geasfalteerdquote:Op maandag 7 oktober 2013 13:13 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Klinkt goedmisschien kan ik beter naar londen ofzo?
Londen is leeeeeeeeeeeeeukquote:Op maandag 7 oktober 2013 13:13 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Klinkt goedmisschien kan ik beter naar londen ofzo?
Lukt niet, gister geprobeerd, maar ik zie het zelf niet dus SF laten doen maar werkte ook nietquote:
Whehe ja maar daar ga je niet ff 2 dagen heenquote:Op maandag 7 oktober 2013 13:14 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
in New York is alles geasfalteerd
quote:Op maandag 7 oktober 2013 13:27 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Lukt niet, gister geprobeerd, maar ik zie het zelf niet dus SF laten doen maar werkte ook niet
Dat heb k voor de speld geprobeerd maar ik krijg de piercing niet losquote:Op maandag 7 oktober 2013 13:53 schreef Puckzzz het volgende:
En even eruit halen en dan knijpen lukt ook niet? Moest ik nog wel eens met mijn wenkbrauw piercing doen.
Ik snap wat je bedoeld ik moet dat nu doen met zout iddquote:Op maandag 7 oktober 2013 13:56 schreef Puckzzz het volgende:
Of ff weken in biotex. Dan wordt de huid wat zachter. Ik deed dan een beetje in een borrelglas en dan voorover buigen ( of opzij als het je oor is) glaasje Nog gewoon rechtop ertegen aan en dan in een snelle beweging hoofd andere kant op zodat de piercing in de biotex ligt.
Kan het niet anders uitleggen
ik heb nu een puust achter op mijn oorschelp. Like WTF.quote:Op maandag 7 oktober 2013 14:02 schreef IJsdraakje het volgende:
Soberzo zijn bultjes op oren schijtirritant. Die huid staat daar veel te strak voor.
genoeg gegeten / gedronken vandaag?quote:Op maandag 7 oktober 2013 14:02 schreef Mirjam het volgende:
Begin gemaakt aan het opruimen van de rommelzolder, na een half uur sta ik te tollen op m'n benen en ga bijna out, wat is deze lolque
Doet zeer ook, oprotten met puistjes in/aan/achter orenquote:Op maandag 7 oktober 2013 14:02 schreef IJsdraakje het volgende:
Soberzo zijn bultjes op oren schijtirritant. Die huid staat daar veel te strak voor.
Ja, da's dus het gekke.quote:Op maandag 7 oktober 2013 14:03 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
genoeg gegeten / gedronken vandaag?
Behoorlijk vervelend ja, of precies in de plooi van hoofd/oor zeg maar..quote:Op maandag 7 oktober 2013 14:02 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik heb nu een puust achter op mijn oorschelp. Like WTF.
Ja ik zit al beneden aan de cola (zero) en ff niks, maar beter wordt het nietquote:Op maandag 7 oktober 2013 14:05 schreef Sharana_LV het volgende:
Ff pauze inlassen dan mir, maar goed dat je begonnen bent
ermahgerd ja je zit er nu aan he?quote:Op maandag 7 oktober 2013 14:05 schreef Diconnected het volgende:
Infuussetjes bestellen voor pomp die niet bestaan, das handig
ja alleen met zoutoplossing, omdat wennenquote:Op maandag 7 oktober 2013 14:06 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ermahgerd ja je zit er nu aan he?
Spannond
Geen 5 min pauze, gewoon zeker ff uur nix doen op de bank met je DS en dan wat eten en drinken iddquote:Op maandag 7 oktober 2013 14:05 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Ja ik zit al beneden aan de cola (zero) en ff niks, maar beter wordt het niet
Anders morgen maar weer verder
Ja mamaquote:Op maandag 7 oktober 2013 14:07 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Geen 5 min pauze, gewoon zeker ff uur nix doen op de bank met je DS en dan wat eten en drinken idd
Ja vetquote:Op maandag 7 oktober 2013 14:07 schreef Diconnected het volgende:
[..]
ja alleen met zoutoplossing, omdat wennenmorgen weer afkoppelen en dan a.s. maandag er officieel aan
.
en ik ga allemaal roze accesoires bestellen, omdat het kan
Ja zit bij Bosman idd, maar die hadden dus niet wat mijn diabaidsverpleegkundige en mevrouw van de pomp zeiden vanochtendquote:Op maandag 7 oktober 2013 14:06 schreef Mirjam het volgende:
Heeft Bosman die setjes ook niet, Dico? Of bestel je daar al?
well le fuquote:Op maandag 7 oktober 2013 14:08 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ja zit bij Bosman idd, maar die hadden dus niet wat mijn diabaidsverpleegkundige en mevrouw van de pomp zeiden vanochtend
ja dus nu andere besteld van ander merk, en dan maandag maar ff navragen bij diabaidsverpleegkundigequote:
Ja, da's natuurlijk makkelijkerquote:Op maandag 7 oktober 2013 14:11 schreef Diconnected het volgende:
Ik mag namelijk nog niet op de automagische infuussets, die je dus door 1 knop *ploep* zo naald in je buik, maar moet dus eerst beginnen met zelf zetten enzo
Ja naja snap het wel, want als die automagische niet op voorraad zijn kan ik dus wel zelf zetten. En die automagische hebben dus een roze dingetjequote:
dumdumdum.quote:
daar heb je toch een vent voorquote:Op maandag 7 oktober 2013 14:22 schreef Diconnected het volgende:
[..]
dumdumdum.
zo maar eens m'n fietstas monteren aan m'n fiets, hopelijk zonder geweld enzo
mijn vent heeft 2 linkerhandenquote:
En aangepast aan blinden, kreupelen en doven, anders worden ze aangeklaagdquote:Op maandag 7 oktober 2013 13:14 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
in New York is alles geasfalteerd
emoslinger.gifquote:“My fiance and I requested twin-beds when we booked, but instead we were placed in a room with a king bed. We now hold you responsible and want to be re-reimbursed for the fact that I became pregnant. This would not have happened if you had put us in the room that we booked.”
quote:14. “The brochure stated: ‘No hairdressers at the resort’. We’re trainee hairdressers and we think they knew and made us wait longer for service.”
quote:Op maandag 7 oktober 2013 14:25 schreef Diconnected het volgende:
tevens: http://blogdramedy.wordpr(...)el-your-reservation/![]()
wie zegt dat ze DEZE maandag bedoeldenquote:Op maandag 7 oktober 2013 14:48 schreef Stormqueen het volgende:
Russen!
"You will get tracking number monday morning!"
Nou, heul niet dus!
Ik wacht al 3,5 weekquote:Op maandag 7 oktober 2013 14:51 schreef Molo het volgende:
[..]
wie zegt dat ze DEZE maandag bedoelden
omdat logisch?quote:Op maandag 7 oktober 2013 14:53 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Ik verwacht ook een pakketje
Wat bij de winkel afgeleverd wordt en wat ik vervolgens zelf op mag gaan halen![]()
godsammequote:
Omdat geen verzendkosten voor mijquote:
props, ik zou het allang opgegeven hebbenquote:Op maandag 7 oktober 2013 14:54 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Omdat geen verzendkosten voor mij. En omdat ik daar toch een (hoop ik dan, tenminste) gratis Pupa nagellak op ga halen
Ik kom langs de stad op weg van station naar huis jaquote:Op maandag 7 oktober 2013 14:58 schreef Molo het volgende:
[..]
props, ik zou het allang opgegeven hebben
Maar jij werkt ook in de buurt van de stad toch? Of je komt er regelmatig iig
Ik wacht al 3,5 tot ze het vanuit Rusland verschepen he. Het kreng is nog niet eens op padquote:
misschien VOORAL NIET 20 UUR PER WEEK MEER GAAN WERKEN! /slaatquote:Op maandag 7 oktober 2013 15:00 schreef Molo het volgende:
Ik heb me vorige week veel te druk zitten maken en te lange dagen gemaakt voor werk, dus hele weekend naar de tering door verkoudheid die er doorheen plopte. Maar wel vet goeie mails terug, das dan weer fijn
Nu eens kijken hoe ik een duurzamer vol te houden manier van werken kan ontwikkelen zodat ik ook wat energie voor thuis over houdt, ook wel leuk![]()
Ik word er een beetje depri van geloof ik
fucking hell.... ik zou cancellen geloof ikquote:Op maandag 7 oktober 2013 15:01 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik wacht al 3,5 tot ze het vanuit Rusland verschepen he. Het kreng is nog niet eens op pad!!
Je wordt niet verkouden van je druk maken en langer doorwerken hoorquote:Op maandag 7 oktober 2013 15:00 schreef Molo het volgende:
Ik heb me vorige week veel te druk zitten maken en te lange dagen gemaakt voor werk, dus hele weekend naar de tering door verkoudheid die er doorheen plopte. Maar wel vet goeie mails terug, das dan weer fijn
Nu eens kijken hoe ik een duurzamer vol te houden manier van werken kan ontwikkelen zodat ik ook wat energie voor thuis over houdt, ook wel leuk![]()
Ik word er een beetje depri van geloof ik
"sorry mevrouw, alles is op, had u maar eerder moeten komen"quote:Op maandag 7 oktober 2013 15:00 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik kom langs de stad op weg van station naar huis jaVandaar de keus voor de eerste 2 verkooppunten, alleen werkte dat dus niet echt
. Maar nu heb ik er dus eentje die in de buurt van mijn huis zitten waarvan ik zeker weet dat ze beschikbaar zijn, meedoen en keus hebben
Dat risico loop ik dan nog wel inderdaad. Ach ja, we zullen zienquote:Op maandag 7 oktober 2013 15:02 schreef Molo het volgende:
[..]
"sorry mevrouw, alles is op, had u maar eerder moeten komen"
Dat gebeurt mij dan altijd
er staat een vacature uit, dus is even tot die tijdquote:Op maandag 7 oktober 2013 15:01 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
misschien VOORAL NIET 20 UUR PER WEEK MEER GAAN WERKEN! /slaat
is allemaal al betaald.... ik heb 45 dagen voor een paypal geschil. Dus ik blijf alertquote:Op maandag 7 oktober 2013 15:02 schreef Molo het volgende:
[..]
fucking hell.... ik zou cancellen geloof ik![]()
ach nee, dat snap ik, maar weerstand wel even minder en energie dipppp. En dan knalt het er doorheen i.p.v. dat het aan me voorbij gaatquote:Op maandag 7 oktober 2013 15:02 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Je wordt niet verkouden van je druk maken en langer doorwerken hoor
Maar desalniettemin beterschap
F5 F5 F5quote:Op maandag 7 oktober 2013 15:03 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
is allemaal al betaald.... ik heb 45 dagen voor een paypal geschil. Dus ik blijf alert
ja maaaatig is dat hequote:Op maandag 7 oktober 2013 15:05 schreef Stormqueen het volgende:
ik ben er inmiddels ook wel van overtuigd dat ik dat klote verkoudheidsvirus mee heb gepakt. Lichaam heeft niet genoeg tijd gehad zich te herstellen.
(vermoeide rug, wattig hoofd, algeheel vaatdoek-effect). Baas meteen panisch reagerenMaar deze ga ik godverdomme negeren.
Vermoeide rusquote:Op maandag 7 oktober 2013 15:05 schreef Stormqueen het volgende:
ik ben er inmiddels ook wel van overtuigd dat ik dat klote verkoudheidsvirus mee heb gepakt. Lichaam heeft niet genoeg tijd gehad zich te herstellen.
(vermoeide rug, wattig hoofd, algeheel vaatdoek-effect). Baas meteen panisch reagerenMaar deze ga ik godverdomme negeren.
Waarom reageert je baas panisch dan?quote:Op maandag 7 oktober 2013 15:05 schreef Stormqueen het volgende:
stealth mode ninja was bezig, maar faaldequote:
Freudiaanse vertypingquote:Op maandag 7 oktober 2013 15:06 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
typaids. De russen hebben me gepakt
Ruggg.
Omdat ik:quote:Op maandag 7 oktober 2013 15:06 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Waarom reageert je baas panisch dan?
Rus aidsquote:Op maandag 7 oktober 2013 15:06 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
typaids. De russen hebben me gepakt
Ruggg.
asos toch?quote:Op maandag 7 oktober 2013 15:06 schreef Sharana_LV het volgende:
waar was ook alweer die friettrui te koop?
die is van Mister Gugu & Miss Goquote:Op maandag 7 oktober 2013 15:06 schreef Sharana_LV het volgende:
waar was ook alweer die friettrui te koop?
godver, die naam van dat merkquote:Op maandag 7 oktober 2013 15:08 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
die is van Mister Gugu & Miss Go
vast uitverkocht door de grote vraagquote:Op maandag 7 oktober 2013 15:09 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik dank u!
op asos kon ik hem al niet meer vinden kip
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
Ah ok. Begrrijpelijk dat hij daar niet op zit te wachten. Maar om dan panisch te gaan reageren komt ook wel een beetje lullig over, het is niet dat je er zelf zoveel aan kon doen dat je veel afwezig was afgelopen tijd...quote:Op maandag 7 oktober 2013 15:07 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Omdat ik:
- griep kreeg en een halve week thuis zat daardoor
- een miskraam kreeg en twee weken op amper actief heb gedraaid
- hij er niet echt op zit te wachten dat ik weer uitval dus
Frietsjaal?quote:Op maandag 7 oktober 2013 15:10 schreef Molo het volgende:
Sjaal is ineens een euro goeienkoper dan gisteren
Zonder sale...
Nah ja, kaufen dan maar he!
Das geen geld voor zo een mooien sjaalke!
Ik dikte het ook een beetje aan, hij loopt niet te krassen ofzo. Maar meer zo van ermahgerd niet weerquote:Op maandag 7 oktober 2013 15:09 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ah ok. Begrrijpelijk dat hij daar niet op zit te wachten. Maar om dan panisch te gaan reageren komt ook wel een beetje lullig over, het is niet dat je er zelf zoveel aan kon doen dat je veel afwezig was afgelopen tijd...
misschien heeft haar baas maar 2 uitdrukkingen, zou kunnen hequote:Op maandag 7 oktober 2013 15:09 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ah ok. Begrrijpelijk dat hij daar niet op zit te wachten. Maar om dan panisch te gaan reageren komt ook wel een beetje lullig over, het is niet dat je er zelf zoveel aan kon doen dat je veel afwezig was afgelopen tijd...
Ik vind ze allebei engquote:Op maandag 7 oktober 2013 15:13 schreef Molo het volgende:
[..]
misschien heeft haar baas maar 2 uitdrukkingen, zou kunnen he![]()
deze
[ afbeelding ]
en deze
[ afbeelding ]
IK WIL EM VOOR DERBYquote:Op maandag 7 oktober 2013 15:14 schreef Stormqueen het volgende:
en dan nu de vraag: WEL OF GEEN FRIETLEGGING!
[ afbeelding ]
zijn net blokken frituurvet, dus neinz!quote:Op maandag 7 oktober 2013 15:14 schreef Stormqueen het volgende:
en dan nu de vraag: WEL OF GEEN FRIETLEGGING!
[ afbeelding ]
ja maar frietquote:Op maandag 7 oktober 2013 15:15 schreef PriemGirl het volgende:
O nee net 14 nieuwe gekocht afgelopen zaterdag
Leuk!quote:Op maandag 7 oktober 2013 15:14 schreef Molo het volgende:
[..]
nee deze, een maujuh blàhwuh!
[ afbeelding ]
14??quote:Op maandag 7 oktober 2013 15:15 schreef PriemGirl het volgende:
O nee net 14 nieuwe gekocht afgelopen zaterdag
Datquote:
Ben nog nooit bij een primark geweest dus geen ideequote:Op maandag 7 oktober 2013 15:19 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
DatAlle panty patroontjes die ze maar hadden moest ik hebben...
![]()
combi van zeeman, action en een meisjesdiscotheek op een Landal parkquote:Op maandag 7 oktober 2013 15:20 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ben nog nooit bij een primark geweest dus geen idee
WAT?quote:Op maandag 7 oktober 2013 15:20 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ben nog nooit bij een primark geweest dus geen idee
Ah, dan weet ik niet of ik het heul tof ga vindenquote:Op maandag 7 oktober 2013 15:21 schreef Molo het volgende:
[..]
combi van zeeman, action en een meisjesdiscotheek op een Landal park
De wereld is groter dan Eindhovenquote:Op maandag 7 oktober 2013 15:23 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
En hij wordt in Eindhoven geopend wanneer ik daar al weg ben![]()
cranenbroek? Is dat iets Brabants?quote:Op maandag 7 oktober 2013 15:25 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ah, dan weet ik niet of ik het heul tof ga vinden
Ik skip de action en cranenbroek etc omdat ik het eigenlijk vooral zooi vind dat na 3x gebruiken uit elkaar flikkert en daardoor alsnog zonde van het geld is ...
Nah.quote:Op maandag 7 oktober 2013 15:25 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
De wereld is groter dan Eindhoven![]()
Primark is reizen waard
Ok er moet ook iets anders in de buurt zittenquote:
Van Cranenbroek, is een winkel (of ja, meer een soort loods) met allerlei spullen. Van tuinmeubels tot werkkleding tot paperclipjes en zo. Meestal geen topkwaliteit. Mijn ouders kwamen daar graag en dan kreeg ik weer een belletje dat ze weer wat leuks hadden meegenomen voor ons en dan kreeg je weer een tas met zooi mee en dan vroegen we ons af waar we dat allemaal weer moest latenquote:Op maandag 7 oktober 2013 15:27 schreef Molo het volgende:
[..]
cranenbroek? Is dat iets Brabants?
Ja veel dingen zijn meuk, maar moet zeggen dat ik ook geweldige spullen van de Action of Lidl of andere pauperzaken heb
Alleen zijn mijn verwachtingen niet hoog en sommige dingen zoals eetwaar koop ik niet bij die zooiwinkels, of van die plastic bakjes waar je lekker de weekmakers van in je eten krijgt als je er iets in opwarmt
Alexandriumquote:Op maandag 7 oktober 2013 15:29 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ok er moet ook iets anders in de buurt zitten.
Zoals Duitsland en dan gelijk DM![]()
Of Rotterdam en dan gelijk de rest van Alexandrium
Daar haal ik af en toe ook hele leuke dingen vandaanquote:Op maandag 7 oktober 2013 15:29 schreef Molo het volgende:
Ik vind C&A nog steeds een verrassende winkel, kom er te weinig, maar vind ook winkels gewoon stom en hun webzaait is niet zo denderend vind ik
je zal daar werkenquote:Op maandag 7 oktober 2013 15:30 schreef Stormqueen het volgende:
Primarkal is het maar om de verwondering HOE veel mensen er tegelijk in 1 winkel passen en HOE groot de teringbende dan wordt
En je wordt niet gillend gek in die winkel..?quote:Op maandag 7 oktober 2013 15:31 schreef PriemGirl het volgende:
Ook fijne aan de primark hoe ze langs komen om te zeggen dat je echt naar de pashokjes moet om te passen en je 2 seconden later tóch gewoon midden in de gang al je spullen past en ook maar ergens in een hoekje gooit wat je niet hoeft; want de rest doet dat ook![]()
mensen die daar in een pashokje gaanquote:Op maandag 7 oktober 2013 15:31 schreef PriemGirl het volgende:
Ook fijne aan de primark hoe ze langs komen om te zeggen dat je echt naar de pashokjes moet om te passen en je 2 seconden later tóch gewoon midden in de gang al je spullen past en ook maar ergens in een hoekje gooit wat je niet hoeft; want de rest doet dat ook![]()
door een kaasdrager?quote:Op maandag 7 oktober 2013 15:31 schreef IJsdraakje het volgende:
En bijna van je fiets gereden worden blijft fantastisch.
Je moet je er even mentaal op voorbereidenquote:Op maandag 7 oktober 2013 15:31 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
En je wordt niet gillend gek in die winkel..?
Ik moet er me wel toe zetten als ik weet dat we gaan; en dan gaat het wel.. Want ik weet wat ik moet verwachtenquote:Op maandag 7 oktober 2013 15:31 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
En je wordt niet gillend gek in die winkel..?
Dat vrouwtje wat het gewoon op kwam halenquote:Op maandag 7 oktober 2013 15:31 schreef PriemGirl het volgende:
Briljantquote:Op maandag 7 oktober 2013 15:32 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Dat vrouwtje wat het gewoon op kwam halen! Dat was episch
.
Nope. De primark daar moet ergens deze maand open gaanquote:Op maandag 7 oktober 2013 15:30 schreef Molo het volgende:
[..]
Alexandrium
Maar jij werd ook niet suïcidaal van het Stadshart he?
Neinz, door iemand die z'n telefoon interessanter vond dan het verkeer.quote:
ga je dan alleen of samen met vriendin?quote:Op maandag 7 oktober 2013 15:34 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Nope. De primark daar moet ergens deze maand open gaan![]()
Maar voor elke primark geldt eigenlijk: Ik ga alleen op doordeweekse dagen en alleen als ze net open zijn zodat alles er nog normaal uitziet en het nog niet zo druk is.
Naar Primark meestal samen omdat ik ervoor naar gebieden moet waar ik anders niet komquote:Op maandag 7 oktober 2013 15:35 schreef Molo het volgende:
[..]
ga je dan alleen of samen met vriendin?
dit hing er zeker niet?quote:Op maandag 7 oktober 2013 15:34 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Neinz, door iemand die z'n telefoon interessanter vond dan het verkeer.
quote:Op maandag 7 oktober 2013 15:36 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Naar Primark meestal samen omdat ik ervoor naar gebieden moet waar ik anders niet kom.
ik alleen m'n okergele sjaal!quote:Op maandag 7 oktober 2013 15:33 schreef PriemGirl het volgende:
Vandaag aan van de primark: Topje; oorbellen en uilenketting![]()
Alsof dat opvalt als je naar je telefoon kijkt.quote:Op maandag 7 oktober 2013 15:37 schreef Molo het volgende:
[..]
dit hing er zeker niet?
[ afbeelding ]
bwhehehehequote:Op maandag 7 oktober 2013 15:38 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Alsof dat opvalt als je naar je telefoon kijkt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |