Waarom haal je dan ook een nacht doorquote:Op maandag 7 oktober 2013 08:39 schreef Stormqueen het volgende:
Ik voel me ook zo
Ik ben echt te oud voor nachtjes doorhalen
quote:Op maandag 7 oktober 2013 08:39 schreef Stormqueen het volgende:
Ik voel me ook zo
Ik ben echt te oud voor nachtjes doorhalen
omdat we visite hadden. En het gezellig was. En het ineens half vijf was. (Zaterdag. Niet vannacht)quote:Op maandag 7 oktober 2013 08:41 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Waarom haal je dan ook een nacht door?
is het een pil? Ik koop het!!quote:Op maandag 7 oktober 2013 08:45 schreef PriemGirl het volgende:
Goeien sponsorpost weer op fb
[ afbeelding ]
In 3 weken ! BAM ! Handig johh
Ooooh, nou ja wel een goeien avond danquote:Op maandag 7 oktober 2013 08:46 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
omdat we visite hadden. En het gezellig was. En het ineens half vijf was. (Zaterdag. Niet vannacht)
ja dat wel. Jammer wel dat ik me nog vier dagen compleet vertieft voel tegenwoordigquote:Op maandag 7 oktober 2013 08:46 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ooooh, nou ja wel een goeien avond dan
quote:
Klinkt in ieder geval fantastischquote:In aansluiting op het bovenstaande hebben we ook laten onderzoeken dat degenen die 'Garcinia Cambogia Formula' innemen een opvallend gewichtsverlies ervaren als ze het incombinatie met de natuurlijke ontgifter 'SaferColon' gebruiken. Volgens de getuigenissen leidt het gecombineerde gebruik van deze twee producten tot aanzienlijk gewichtsverlies, meer energie en een algemeen gevoel van gezondheid. Als je sceptisch bent, ben je niet de enige. Toen wij voor het eerst over deze gewichtsverliescombinatie hoorden, ging ons dieetalarm onmiddellijk af.
Ja hoiquote:Op maandag 7 oktober 2013 08:48 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja dat wel. Jammer wel dat ik me nog vier dagen compleet vertieft voel tegenwoordig
waarom heeft ie niet ff een maand gewachtquote:Op zondag 6 oktober 2013 12:26 schreef PriemGirl het volgende:
Owjah en cif heeft 2dehands PlayStation gefaald gisteren![]()
me so proud
Omdat ze nu allemaal goedkoop de deur uitgaan en hij geen 4 hoeftquote:Op maandag 7 oktober 2013 09:15 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
waarom heeft ie niet ff een maand gewacht
Ik bedoelde het ook niet voor de 4, die gaat ie toch niet meer krijgen want de pre-orders zijn al uitverkocht dus de mensen die hem nu willen krijgen hem toch pas in 2014quote:Op maandag 7 oktober 2013 09:23 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Omdat ze nu allemaal goedkoop de deur uitgaan en hij geen 4 hoeft
Er staan er nu al spotgoedkoop op marktplaats. En die advertentie was van een kerel die er meteen vanaf wou met iets van 7 spellen er bij (+ ook de spellen die cif wou) en vlakbij; dus daar heeft ie meteen op geboden en die kerel had geen zin om te onderhandelen met anderenquote:Op maandag 7 oktober 2013 09:24 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik bedoelde het ook niet voor de 4, die gaat ie toch niet meer krijgen want de pre-orders zijn al uitverkocht dus de mensen die hem nu willen krijgen hem toch pas in 2014
meer dat er massaal zoveel ps3's tweedehands verkocht gaan worden over een maand dat ze echt super goedkoop zijn
Okay okay, nicequote:Op maandag 7 oktober 2013 09:28 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Er staan er nu al spotgoedkoop op marktplaats. En die advertentie was van een kerel die er meteen vanaf wou met iets van 7 spellen er bij (+ ook de spellen die cif wou) en vlakbij; dus daar heeft ie meteen op geboden en die kerel had geen zin om te onderhandelen met anderenDus scooore
Eerst wou ie idd nog wachten want hij vond ze toch nog wel te duur enzo... En toen kwam die advertentie er op dus zaterdagnacht stormde hij de slaapkamer binnen "JA IK HEB TOCH GEBODEN EN IK MAG EM MORGEN OPHALEN DUS EUH JA IK HEB NET PS GEKOCHT OK?"quote:
En ondertussen zakte ook je schuldgevoel over je Primark faalquote:Op maandag 7 oktober 2013 09:30 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Eerst wou ie idd nog wachten want hij vond ze toch nog wel te duur enzo... En toen kwam die advertentie er op dus zaterdagnacht stormde hij de slaapkamer binnen "JA IK HEB TOCH GEBODEN EN IK MAG EM MORGEN OPHALEN DUS EUH JA IK HEB NET PS GEKOCHT OK?"
En toen kon ik eik alleen maar lolleren![]()
Ja grote kans dat ze over een maand nog goedkoper zijn maar als het nu al niet duur is en hij heeft er nu al plezier van /care tochquote:Op maandag 7 oktober 2013 09:30 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Eerst wou ie idd nog wachten want hij vond ze toch nog wel te duur enzo... En toen kwam die advertentie er op dus zaterdagnacht stormde hij de slaapkamer binnen "JA IK HEB TOCH GEBODEN EN IK MAG EM MORGEN OPHALEN DUS EUH JA IK HEB NET PS GEKOCHT OK?"
En toen kon ik eik alleen maar lolleren![]()
Shhhhquote:Op maandag 7 oktober 2013 09:30 schreef Debsterr het volgende:
[..]
En ondertussen zakte ook je schuldgevoel over je Primark faal?
Hij stormde gisteren binnen; ging ding aansluiten; begon met gta V en ik kreeg een vluchtige 'hoi'quote:Op maandag 7 oktober 2013 09:31 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ja grote kans dat ze over een maand nog goedkoper zijn maar als het nu al niet duur is en hij heeft er nu al plezier van /care toch
IK KAN VERDOMME NIET WACHTEN TOT DE NIEUWE ER IS
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |