abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 7 oktober 2013 @ 01:36:34 #1
367004 TBakkert
Aleksandr Bukharov
pi_131926156

Welkom in het FUT 14 topic!

FIFA Ultimate Team (FUT)
In deze modus voor PS3 en Xbox360 kun je zelf je ultieme team samenstellen met spelerskaarten die je in pakjes kan vinden.

WeFut.com is een bazensite.

Linkjes:
- FUT handleiding: http://forum.ea.com/uk/posts/list/76513.page
- FUT Forum: http://forum.ea.com/uk/categories/show/33.page
- Web App: http://www.ea.com/uk/football/fifa-ultimate-team/app
- Prijzen opzoeken: http://ultimatedb.nl/
- Prijzen opzoeken 2.0: http://ultimateteamtrading.net/
- Ultimate Team Noobs Lees Dit: http://forum.ea.com/uk/posts/list/997271.page
- Perfect Links: http://forum.ea.com/uk/posts/list/2333806.page
- Squad Builder en spelerinformatie: www.wefut.com

Ik presenteer u, in bijna willekeurige volgorde, de stamgasten:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

SPOILER: alle gamertags
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

met dank aan Reemi

*O* *O* *O* www.wefut.com *O* *O* *O*
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:
  maandag 7 oktober 2013 @ 01:38:34 #2
367004 TBakkert
Aleksandr Bukharov
pi_131926180
OP gezuiverd.
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:
pi_131926193
Deadwood of Hell on Wheels? Ik kan niet kiezen waar ik mee moet starten.

Of Agents of SHIELD? :P
pi_131926201
quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2013 01:36 schreef TBakkert het volgende:

[..]

Ik vind dat dat sinds 21 Jump Street wel degelijk het geval is. Hij blijft een goede acteur, maar toch...
Er zijn inderdaad genoeg anderen en voor de rest heb je compleet gelijk. :P
Daarna heeft hij nog amper in nieuwe films gezeten joh. En geen enkele hoofdrol. Hij zal ook altijd zo'n bijrol karakter blijven. Hooguit in een buddy rol (zoals dus bijv 21 Jump Street) of echt een gedeelde hoofdrol, maar meer kunnen dat soort acteurs toch niet dragen..daar is hij veel te beperkt voor.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  maandag 7 oktober 2013 @ 01:42:38 #5
367004 TBakkert
Aleksandr Bukharov
pi_131926233
quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2013 01:39 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Daarna heeft hij nog amper in nieuwe films gezeten joh. En geen enkele hoofdrol. Hij zal ook altijd zo'n bijrol karakter blijven. Hooguit in een buddy rol (zoals dus bijv 21 Jump Street) of echt een gedeelde hoofdrol, maar meer kunnen dat soort acteurs toch niet dragen..daar is hij veel te beperkt voor.
Daarom ook juist. Meer dan dat kan hij simpelweg niet, maar er zijn mensen die doen alsof hij beter is dan Tom Hanks. :')
Veel van die mensen zitten op IMDB(wat sowieso vrij biased is).
kortom:
pi_131926239
quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2013 01:39 schreef jepperdeprep het volgende:

Cocksucker!!!!

Dat wordt ongeveer 509x per aflevering gezegd bij deadwood. Vond het wel een leuke serie maar heb hem nog steeds niet afgekeken. Keek het samen met een vriend maar die is verhuisd, misschien moet ik het maar eens af gaan kijken.
pi_131926253
quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2013 01:42 schreef TBakkert het volgende:

[..]

Daarom ook juist. Meer dan dat kan hij simpelweg niet, maar er zijn mensen die doen alsof hij beter is dan Tom Hanks. :')
Veel van die mensen zitten op IMDB(wat sowieso vrij biased is).
Geef me 1 voorbeeld dan van iemand die dat zegt..ik kan het me haast niet voorstellen :D
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_131926264
quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2013 01:39 schreef jepperdeprep het volgende:

Van de nieuwe series bevallen Agents of SHIELD, Hostages en vooral Sleepy Hollow wel goed.

Bij Hostages zijn de kijkcijfers helaas erg kut, dus vraag me af of dat toekomst heeft. En Agents of SHIELD is alleen leuk als je die avengers films enzo gezien hebt en wel tof vond..het is een uitgeklede versie daarvan eigenlijk.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_131926271
quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2013 01:31 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Nee, echt baggerslecht.
Ik vind het wel een leuke serie
pi_131926290
quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2013 01:45 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Geef me 1 voorbeeld dan van iemand die dat zegt..ik kan het me haast niet voorstellen :D
_O- Ik werd nieuwsgierig dus ik zoeken

daar kan je een drinkspelletje van maken :D
pi_131926307
quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2013 01:49 schreef n0ir het volgende:

[..]

_O- Ik werd nieuwsgierig dus ik zoeken

daar kan je een drinkspelletje van maken :D
Haha nou dan zou ik maar genoeg alcohol inslaan! Op 0:26 komt Ron Swanson overigens voorbij :7 .

Maar voor de rest prima serie. Vooral Al Swearengen is een geweldig personage! Eigenlijk maar 1 karakter waar ik een hekel aan had maar daar kom je snel genoeg achter als je aan de serie begint.
pi_131926313
quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2013 01:47 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Van de nieuwe series bevallen Agents of SHIELD, Hostages en vooral Sleepy Hollow wel goed.

Bij Hostages zijn de kijkcijfers helaas erg kut, dus vraag me af of dat toekomst heeft. En Agents of SHIELD is alleen leuk als je die avengers films enzo gezien hebt en wel tof vond..het is een uitgeklede versie daarvan eigenlijk.
Sleepy Hollow is inderdaad erg vermakelijk. Er gebeurt genoeg en de humor die erin voorkomt is goed te pruimen. Ichabod Crane ^O^

Ik check al die superhelden films altijd wel en Joss Whedon heeft natuurlijk Firefly gemaakt dus dan zal ik dit ook wel leuk vinden _O_
pi_131926343
Is The Hobbit wat? Vond LotR wel vermakelijk. Ook al heb ik ze alle drie pas 2 jaar geleden gezien.
  maandag 7 oktober 2013 @ 02:01:51 #14
354558 BDIL
Soul Plane.. We Sky High son..
pi_131926364
Enkele dingen die mij dwarszitten aan dit team en eventuele tips :

Het kan aan de 7 chem van Silva liggen maar op een of ander manier heb ik moeite met combineren met dit team. Vooral als de tegenstander high pressure speelt ben ik niet instaat langs de flanken te komen of is het zo druk achterin bij hem dat combineren door de defence een no go is. Speelt hij dan ook Defensive ? Ik kan namelijk Willian of Hulk na een 1-2 pass niet vrijkrijgen of aanspelen of er zit iemand tussenin of de back pakt de bal af. Zouden Paulinho,Ramires en IF Diego Alves een verschil maken ? Hoe kan je het beste met zulke formaties tegen defensive/high pressure spelen?
Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)
pi_131926379
quote:
10s.gif Op maandag 7 oktober 2013 02:01 schreef BDIL het volgende:

[ afbeelding ]

Het kan aan de 7 chem van Silva liggen maar op een of ander manier heb ik moeite met combineren met dit team. Vooral als de tegenstander high pressure speelt ben ik niet instaat langs de flanken te komen of is het zo druk achterin bij hem dat combineren door de defence een no go is. Speelt hij dan ook Defensive ? Ik kan namelijk Willian of Hulk na een 1-2 pass niet vrijkrijgen of aanspelen of er zit iemand tussenin of de back pakt de bal af. Zouden Paulinho,Ramires en IF Diego Alves een verschil maken ? Hoe kan je het beste met zulke formaties tegen defensive/high pressure spelen?
Ik vond Willian echt maar ruk spelen. Misschien Maxwell op LB, die is wel minder goed maar dan komt Silva wel aan zijn 9 chem of niet?
  maandag 7 oktober 2013 @ 02:07:42 #16
354558 BDIL
Soul Plane.. We Sky High son..
pi_131926389
quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2013 02:05 schreef Tobi-wan het volgende:

[..]

Ik vond Willian echt maar ruk spelen. Misschien Maxwell op LB, die is wel minder goed maar dan komt Silva wel aan zijn 9 chem of niet?
Ik zou liever IF Diego alves met een chem style voor zijn handling en positioning halen dan Maxwell erin zetten. Ik heb altijd meer balbezit maar krijg soms dat Barca gevoel alsof ik tegen een kleine tegenstander speel die die hard verdedigt en ik 100x moet passen om een gat te vinden :') ;( Dat wil ik verhelpen tot het omzetten in meer doelpunten :P
Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)
pi_131926400
quote:
10s.gif Op maandag 7 oktober 2013 02:01 schreef BDIL het volgende:

[ afbeelding ]

veel mensen spele def of ultra def ja. Kom je echt moeilijk doorheen dit jaar. Als ze continu 2 man pressen dan ontstaat er altijd ruimte. Kunst is om dan het geduld te hebben om trager op te bouwen (om hem uit de tent te lokken) en om de bal meer rond te laten gaan. Niet steeds naar voren dus maar veel van links naar rechts om het open te trekken. En dan de vrije man vinden..steekpass of bijv op de vleugel.

Het is altijd meer schaken tegen dat soort gasten helaas.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_131926404
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.
pi_131926409
Als de chemistry kaartjes nou nog een klein beetje stijgen ga ik gewoon dit halen ;)

Kan dit team niet vaak genoeg posten :p
pi_131926412
quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2013 01:58 schreef Tobi-wan het volgende:
Is The Hobbit wat? Vond LotR wel vermakelijk. Ook al heb ik ze alle drie pas 2 jaar geleden gezien.
Film komt echt traaaag op gang, maar is verder wel weer tof. Eerste uur kwam ik amper doorheen maar daarna begint het pas echt :)
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_131926420
quote:
1s.gif Op maandag 7 oktober 2013 02:13 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Film komt echt traaaag op gang, maar is verder wel weer tof. Eerste uur kwam ik amper doorheen maar daarna begint het pas echt :)
Ik heb nog wel even en een boek lezen gaat rond deze tijd ook niet meer lukken. Ga het maar proberen.
pi_131926422
Buffon in mijn Season ticket pakje :D

Niet slecht, dank je EA.
pi_131926427
Zet ik om 2u mijn pc uit..snugger. naja..ik zie het morgen wel.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_131926430
quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2013 02:15 schreef Grandesco het volgende:
Buffon in mijn Season ticket pakje :D

[ afbeelding ]

Niet slecht, dank je EA.
Die is wel echt goedkoop al. Volgens mij was hij bij 13 het eerste half jaar 40-50k. Desalniettemin geen slecht pakje!
pi_131926433
quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2013 02:16 schreef Tobi-wan het volgende:

[..]

Die is wel echt goedkoop al. Volgens mij was hij bij 13 het eerste half jaar 40-50k. Desalniettemin geen slecht pakje!
Ach, wie het kleine niet eert.

Toch wel 15k :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')