SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.met dank aan Reemi
![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:
Daarna heeft hij nog amper in nieuwe films gezeten joh. En geen enkele hoofdrol. Hij zal ook altijd zo'n bijrol karakter blijven. Hooguit in een buddy rol (zoals dus bijv 21 Jump Street) of echt een gedeelde hoofdrol, maar meer kunnen dat soort acteurs toch niet dragen..daar is hij veel te beperkt voor.quote:Op maandag 7 oktober 2013 01:36 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik vind dat dat sinds 21 Jump Street wel degelijk het geval is. Hij blijft een goede acteur, maar toch...
Er zijn inderdaad genoeg anderen en voor de rest heb je compleet gelijk.
Daarom ook juist. Meer dan dat kan hij simpelweg niet, maar er zijn mensen die doen alsof hij beter is dan Tom Hanks.quote:Op maandag 7 oktober 2013 01:39 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Daarna heeft hij nog amper in nieuwe films gezeten joh. En geen enkele hoofdrol. Hij zal ook altijd zo'n bijrol karakter blijven. Hooguit in een buddy rol (zoals dus bijv 21 Jump Street) of echt een gedeelde hoofdrol, maar meer kunnen dat soort acteurs toch niet dragen..daar is hij veel te beperkt voor.
Cocksucker!!!!quote:Op maandag 7 oktober 2013 01:39 schreef jepperdeprep het volgende:
Deadwood of Hell on Wheels? Ik kan niet kiezen waar ik mee moet starten.
Of Agents of SHIELD?
Geef me 1 voorbeeld dan van iemand die dat zegt..ik kan het me haast niet voorstellenquote:Op maandag 7 oktober 2013 01:42 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Daarom ook juist. Meer dan dat kan hij simpelweg niet, maar er zijn mensen die doen alsof hij beter is dan Tom Hanks.
Veel van die mensen zitten op IMDB(wat sowieso vrij biased is).
Van de nieuwe series bevallen Agents of SHIELD, Hostages en vooral Sleepy Hollow wel goed.quote:Op maandag 7 oktober 2013 01:39 schreef jepperdeprep het volgende:
Deadwood of Hell on Wheels? Ik kan niet kiezen waar ik mee moet starten.
Of Agents of SHIELD?
quote:Op maandag 7 oktober 2013 01:45 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Geef me 1 voorbeeld dan van iemand die dat zegt..ik kan het me haast niet voorstellen
Haha nou dan zou ik maar genoeg alcohol inslaan! Op 0:26 komt Ron Swanson overigens voorbijquote:Op maandag 7 oktober 2013 01:49 schreef n0ir het volgende:
[..]Ik werd nieuwsgierig dus ik zoeken
daar kan je een drinkspelletje van maken
Sleepy Hollow is inderdaad erg vermakelijk. Er gebeurt genoeg en de humor die erin voorkomt is goed te pruimen. Ichabod Cranequote:Op maandag 7 oktober 2013 01:47 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Van de nieuwe series bevallen Agents of SHIELD, Hostages en vooral Sleepy Hollow wel goed.
Bij Hostages zijn de kijkcijfers helaas erg kut, dus vraag me af of dat toekomst heeft. En Agents of SHIELD is alleen leuk als je die avengers films enzo gezien hebt en wel tof vond..het is een uitgeklede versie daarvan eigenlijk.
Ik vond Willian echt maar ruk spelen. Misschien Maxwell op LB, die is wel minder goed maar dan komt Silva wel aan zijn 9 chem of niet?quote:Op maandag 7 oktober 2013 02:01 schreef BDIL het volgende:
Enkele dingen die mij dwarszitten aan dit team en eventuele tips :
[ afbeelding ]
Het kan aan de 7 chem van Silva liggen maar op een of ander manier heb ik moeite met combineren met dit team. Vooral als de tegenstander high pressure speelt ben ik niet instaat langs de flanken te komen of is het zo druk achterin bij hem dat combineren door de defence een no go is. Speelt hij dan ook Defensive ? Ik kan namelijk Willian of Hulk na een 1-2 pass niet vrijkrijgen of aanspelen of er zit iemand tussenin of de back pakt de bal af. Zouden Paulinho,Ramires en IF Diego Alves een verschil maken ? Hoe kan je het beste met zulke formaties tegen defensive/high pressure spelen?
Ik zou liever IF Diego alves met een chem style voor zijn handling en positioning halen dan Maxwell erin zetten. Ik heb altijd meer balbezit maar krijg soms dat Barca gevoel alsof ik tegen een kleine tegenstander speel die die hard verdedigt en ik 100x moet passen om een gat te vindenquote:Op maandag 7 oktober 2013 02:05 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Ik vond Willian echt maar ruk spelen. Misschien Maxwell op LB, die is wel minder goed maar dan komt Silva wel aan zijn 9 chem of niet?
veel mensen spele def of ultra def ja. Kom je echt moeilijk doorheen dit jaar. Als ze continu 2 man pressen dan ontstaat er altijd ruimte. Kunst is om dan het geduld te hebben om trager op te bouwen (om hem uit de tent te lokken) en om de bal meer rond te laten gaan. Niet steeds naar voren dus maar veel van links naar rechts om het open te trekken. En dan de vrije man vinden..steekpass of bijv op de vleugel.quote:Op maandag 7 oktober 2013 02:01 schreef BDIL het volgende:
Enkele dingen die mij dwarszitten aan dit team en eventuele tips :
[ afbeelding ]
Het kan aan de 7 chem van Silva liggen maar op een of ander manier heb ik moeite met combineren met dit team. Vooral als de tegenstander high pressure speelt ben ik niet instaat langs de flanken te komen of is het zo druk achterin bij hem dat combineren door de defence een no go is. Speelt hij dan ook Defensive ? Ik kan namelijk Willian of Hulk na een 1-2 pass niet vrijkrijgen of aanspelen of er zit iemand tussenin of de back pakt de bal af. Zouden Paulinho,Ramires en IF Diego Alves een verschil maken ? Hoe kan je het beste met zulke formaties tegen defensive/high pressure spelen?
Film komt echt traaaag op gang, maar is verder wel weer tof. Eerste uur kwam ik amper doorheen maar daarna begint het pas echtquote:Op maandag 7 oktober 2013 01:58 schreef Tobi-wan het volgende:
Is The Hobbit wat? Vond LotR wel vermakelijk. Ook al heb ik ze alle drie pas 2 jaar geleden gezien.
Ik heb nog wel even en een boek lezen gaat rond deze tijd ook niet meer lukken. Ga het maar proberen.quote:Op maandag 7 oktober 2013 02:13 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Film komt echt traaaag op gang, maar is verder wel weer tof. Eerste uur kwam ik amper doorheen maar daarna begint het pas echt
Die is wel echt goedkoop al. Volgens mij was hij bij 13 het eerste half jaar 40-50k. Desalniettemin geen slecht pakje!quote:Op maandag 7 oktober 2013 02:15 schreef Grandesco het volgende:
Buffon in mijn Season ticket pakje
[ afbeelding ]
Niet slecht, dank je EA.
Ach, wie het kleine niet eert.quote:Op maandag 7 oktober 2013 02:16 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Die is wel echt goedkoop al. Volgens mij was hij bij 13 het eerste half jaar 40-50k. Desalniettemin geen slecht pakje!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |