SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.met dank aan Reemi
![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
![]()
ok.quote:
Nu al?quote:
www.bbc2.nlquote:Op zondag 6 oktober 2013 23:22 schreef Roypsv het volgende:
[..]
kan je dat via internet zien ? zo ja welke link
Ga je ze nu al verkopen?quote:
Online is moeilijker dan offline hequote:Op zondag 6 oktober 2013 23:23 schreef Blistering het volgende:
Godverdomme, ik word echt keer op keer gepwned door teams met Sturridge/Eto'o/Welbeck of een andere negert als spits. Dan hap ik teveel op hun middenvelders, waardoor ze open kunnen draaien en de bal diep kunnen spelen op hun spitsen die mijn slome verdedigers er keihard uit pacen.
Zucht
jullie mam ook nietquote:
Zocht vanochtend even de prijs op en heb er toen een paar gekocht, nu even verkocht. Toch weer paar k.quote:
Niet perse moeilijker, maar gewoon anders. Tegen van die bosnegerts die hard kunnen rennen vind ik het wel lastig om te verdedigenquote:
Dat zijn dan ook wel de cunts van het spelquote:Op zondag 6 oktober 2013 23:29 schreef Blistering het volgende:
[..]
Niet perse moeilijker, maar gewoon anders. Tegen van die bosnegerts die hard kunnen rennen vind ik het wel lastig om te verdedigen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |