abonnement Unibet Coolblue
pi_132996296
Wat een verschil! Zo'n tweede gaat echt harder he? O+
pi_132997057
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 10:45 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Dit! :Y

En Hilz, ik ben speciaal nog even terug gaan zoeken, en jouw foto's zijn gewoon mooi. Niks te voddenbaal.
Ik had altijd een beeld in mijn hoofd hoe ik er uit zou zien als ik zwanger zou zijn. (Zoals ik hier voorbij zie komen :@ ) En dat is in het echtje echt zooo anders gebleken.

Het is nou net of ik naar complimenten loop te vissen :@ :D

Edit: Wut Coco!! Je buik!! 2e gaat écht harder!
pi_132997155
Coco, meer dan 14 weken al?! :o wat zie je er goed uit!!
E.
pi_132997418
Zo, jouw buik heeft er zin in, Coco!

Hier mijn buik #3 met 9 weken.

pi_132997566
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 11:25 schreef Hilzillah het volgende:

[..]

Ik had altijd een beeld in mijn hoofd hoe ik er uit zou zien als ik zwanger zou zijn. (Zoals ik hier voorbij zie komen :@ ) En dat is in het echtje echt zooo anders gebleken.

Herkenbaar! Stralend zwanger zou ik zijn! Wulps en vrouwelijk en dolgelukkig. En mooie foto's zou ik maken van mezelf met dikke buik joh, HET ZOU DE BOM WORDEN! O+

In werkelijkheid was ik de hele zwangerschap lijkbleek want chronisch slaaptekort door bekkenpijn, en dat hele verhaal van dat je haar en huid zo gaan stralen bleek in mijn geval ook niet waar.. mijn huid was 1994 all over again en geen kapper kon me redden. :') ;(
pi_132997716
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 11:25 schreef Hilzillah het volgende:

[..]

Ik had altijd een beeld in mijn hoofd hoe ik er uit zou zien als ik zwanger zou zijn. (Zoals ik hier voorbij zie komen :@ ) En dat is in het echtje echt zooo anders gebleken.

Het is nou net of ik naar complimenten loop te vissen :@ :D

Edit: Wut Coco!! Je buik!! 2e gaat écht harder!
Oh zo herkenbaar. Ik had ook andere verwachtingen van mezelf :Y Of zoiets. Precies wat LE zegt dus!

Ik vond jou trouwens verdomd mooi zwanger en zelfs sexy in je hardloopoutfit! :@ :D

Coco wat ga je hard zeg!

Oh en wow, Cantare ook al zo vlotjes. Buik nummer 3 gaat los!
pi_132999196
Haha, erg is dat he, die stralend-zwanger-droom die zo jammerlijk in duigen valt? :')
"Gelukkig" zeggen foto's wat dat betreft weinig, het zit vooral aan de binnenkant.
pi_133002261
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 10:01 schreef Hilzillah het volgende:

[..]

Heb je iedere week een spring foto gemaakt Limone? Zo ja, ben benieuwd naar de 'van week tot week' :D
Ja, of eigenlijk: ik heb niet elke week een foto gemaakt. Ook niet een stilstaande. Maar áls we een shoot deden dan sprong ik er ook nog even bij. Dat springen is wel vanaf een week of 20 (?). Ik ga er zeker nog een collage van maken (of een .gif), ook mét baby (of is dat zielig?).
pi_133002701
Limone geweldige foto!

Coco
Wat een mooie buik al & 14weken alweer :o

Cantare
Weer een supermooi buikje
  donderdag 7 november 2013 @ 15:16:07 #235
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_133005942
Wat een mooie buiken O+ Coco! Wat een lekker toetertje al! :D

Hier dan ook mijn bijdrage, met vergelijking;
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_133006621
Ik ben dus niet de enige die het zich rooskleuriger ingebeeld had :D
Ik heb nog een beetje hoop bij de 2e zwangerschap. Dan ga ik me niet meer te buiten aan, tja aan alles eigenlijk :D
  donderdag 7 november 2013 @ 15:36:14 #237
149959 SQ
snelle trees
pi_133006750
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 15:33 schreef Hilzillah het volgende:
Ik ben dus niet de enige die het zich rooskleuriger ingebeeld had :D
Ik heb nog een beetje hoop bij de 2e zwangerschap. Dan ga ik me niet meer te buiten aan, tja aan alles eigenlijk :D
*inbreekt* damn you woman, ik heb me elke keer zitten vergapen aan jouw prachtige strakzwangere lichaam! Niet meer zeggen hoor, ik vond je prachtig!

En de rest van jullie ook :6 O+
disclaimer
pi_133006785
Wat een mooie foto's!

Madawa, die foto's met je man/vriend O+

En Coco en Enf, duidelijke verschillen. Maar vaak gaat het vooral in het begin hard en trekt het later wel weer bij. Dacht ik.

Cantare, jouw foto doet het niet helaas.

Oh en Limone, wat mooi, ben idd ook benieuwd naar het totaalplaatje.
pi_133006795
quote:
99s.gif Op donderdag 7 november 2013 15:36 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

*inbreekt* damn you woman, ik heb me elke keer zitten vergapen aan jouw prachtige strakzwangere lichaam! Niet meer zeggen hoor, ik vond je prachtig!

En de rest van jullie ook :6 O+
Ik krijg het helemaal warm van de lieve reacties O+ :* O+ :* O+ :*
  donderdag 7 november 2013 @ 15:40:14 #240
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_133006917
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 15:33 schreef Hilzillah het volgende:
Ik ben dus niet de enige die het zich rooskleuriger ingebeeld had :D
Ik heb nog een beetje hoop bij de 2e zwangerschap. Dan ga ik me niet meer te buiten aan, tja aan alles eigenlijk :D
:') Vriendin van me zei dat ook al; neehoor, ik ga niet toegeven aan die cravings! Ik lache haar even hardop uit :') Ze vond het maar stom haha.

Ik kan nu niet heel veel eten door mn misselijkheid, al lijkt het minder te worden met vlagen *klopt af*. Af en toe een chippie kan wel maar ik haal het sowieso al niet meer standaard in huis. Meestal O-)

Kyara; haha ja het gaat wel hard idd! Ben benieuwd hoe het over een paar weken is idd. Met dochter had ik een goeie toeter, ben benieuwd of dat nu weer zo gaat zijn..
I never look back, darling. It distracts from the now.
  donderdag 7 november 2013 @ 21:20:04 #241
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_133021398
Wat mooi Enf! Ik vond jou in je vorige zwangerschap ook heel mooi zwanger :Y
pi_133023187
Enf! Je hebt kastjes op je slaapkamer! :P

Mooi beginnetje!
  vrijdag 8 november 2013 @ 09:28:00 #243
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_133034249
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 21:20 schreef Spees_Eend het volgende:
Wat mooi Enf! Ik vond jou in je vorige zwangerschap ook heel mooi zwanger :Y
Thanks! O+ :*

quote:
1s.gif Op donderdag 7 november 2013 21:53 schreef Mineola het volgende:
Enf! Je hebt kastjes op je slaapkamer! :P

Mooi beginnetje!
XD haha ja ik moet ergens mn boeken kwijt he :')
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_133034436
Enf, gaat ook harder he?! En ik sluit me aan bij Spees: jij was inderdaad prachtig zwanger :Y Ga je nu gewoon weer zijn O+
pi_133037863
Ik ben even flink aan het teruglezen na zoveel dagen geen internet. Ik hoop dat ik niemand vergeet ;( Wat een mooie buiken! O+ O+

Enfermera wat een mooi beginnetje O+

Coco wat heb je gaaf haar! En een gave kat :D En wat een flinke bol al O+

Cantare ook al een klein bolletje O+ Voor 9 weken zie je het best goed vind ik!

Limone wat een geweldige springfoto weer! Nog eventjes en dan heb je gewoon je kindje in je armen O+

Mawaba ik heb je foto's gemist :'(

Linda 2205 wat een mooie tweelingbuik heb je! O+ Ik ben benieuwd of de mijne net zo mooi is op die termijn!

Bla inmiddels ben je al bevallen, maar jouw beschilderde buik vind ik echt om in te lijsten O+ Schitterende foto!

Burdie ook al zo'n mooie bol O+ Hij ziet er weer heel anders uit dan je vorige buikfoto, voor mijn gevoel was die lager?

Momo ik vind je kattenfoto hilarisch :D Wat een gave kop heeft dat beest! En mooi buikie hoor!

Kimpossible ook zo'n leuke kattenfoto O+ De mijne wil niet tegen mijn buik liggen ;( Ik mag al blij zijn als ze tegen mijn voeten aan kruipt.

Klaprooss wat een verschil in een paar dagen tijd! Mooie buik heb je O+

Fazzoletti wat ben je slank! Ik zie een inimini beginnetje O+

Dot. ook al zo slank! wat een lieve streepjesbol heb je! O+

Binnenkort maak ik ook weer een foto, als de dozen uitgepakt zijn en de muren geschilderd en het huis opgeruimd enzo :)

[ Bericht 8% gewijzigd door Musique op 08-11-2013 12:17:17 ]
  vrijdag 8 november 2013 @ 11:46:25 #246
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_133037986
Enf ik vond jou altijd zo prachtig zwanger, ben benieuwd of je dit keer weer zo'n mooie grote toeter krijgt O+. Het begin is er iig :D!
KuikenGuppy
  vrijdag 8 november 2013 @ 11:49:12 #247
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_133038080
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 11:42 schreef Musique het volgende:
Burdie ook al zo'n mooie bol O+ Hij ziet er weer heel anders uit dan je vorige buikfoto, voor mijn gevoel was die lager?
Nee, baby zit altijd nog vrij hoog ;).

Deze is van vandaag, 25+5 (nog-100-dagen-te-gaan-mijlpaal *O*)


Inclusief vieze spiegel :+.
KuikenGuppy
pi_133038082
Enf ik vond (en vind *O*) je zo prachtig zwanger! Ik weet je terugplooifoto nog wel, toen stonden er ineens allemaal babyspullen in jullie slaapkamer O+
pi_133039053
Nice Burdie! Groeit goed! O+
pi_133039325
Mooi Burdie! O+

Hier mijn 21+3 jongetjesbuik.

abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')