anders een cadeau als blijk van waardering en het netjes brengen van het gevonden item - ook bij een niet-geld bedrag
quote:Ik heb niks gevonden ofzo... Hehe, ik vroeg me alleen af wat ik ermee opschiet als ik 10.000 euro vind ofzo.
Op vrijdag 27 september 2002 15:03 schreef SomsWel het volgende:
Helemaal afhankelijk van de situatie...Be more specific.
quote:Dan ben je 10.000 Euro rijker.
Op vrijdag 27 september 2002 15:04 schreef Kogando het volgende:[..]
Ik heb niks gevonden ofzo... Hehe, ik vroeg me alleen af wat ik ermee opschiet als ik 10.000 euro vind ofzo.
Mensen die dat verliezen hebben het niet nodig.
quote:zelf houden!
Ik heb niks gevonden ofzo... Hehe, ik vroeg me alleen af wat ik ermee opschiet als ik 10.000 euro vind ofzo.
quote:Zou ik niet zeggen, pas nog gelezen van een echtpaar dat ging emigreren. Ze hadden al hun bezittingen verkocht en hun geld opgenomen.. iets van 100.000 euro. Alleen ze waren het verloren in een parkeer garage. Gelukkig liep daar een goud eerlijke Griek rond die het netjes naar de politie heeft gebracht.
Op vrijdag 27 september 2002 15:06 schreef Pikkebaas het volgende:[..]
Dan ben je 10.000 Euro rijker.
Mensen die dat verliezen hebben het niet nodig.
quote:Rare jongens, die grieken
Op vrijdag 27 september 2002 15:08 schreef Kogando het volgende:[..]
Zou ik niet zeggen, pas nog gelezen van een echtpaar dat ging emigreren. Ze hadden al hun bezittingen verkocht en hun geld opgenomen.. iets van 100.000 euro. Alleen ze waren het verloren in een parkeer garage. Gelukkig liep daar een goud eerlijke Griek rond die het netjes naar de politie heeft gebracht.
quote:Es even rekenen. Ja, hebbes: daar schiet je 10.000 euro mee op.
Hehe, ik vroeg me alleen af wat ik ermee opschiet als ik 10.000 euro vind ofzo.
quote:Ik vond een keer een portemonnee met 1400 piek, bracht ik hem terug kreeg ik fl. 2,50.. Dat was dus ook de laatste keer. En zelf ben ik wel 's een horloge van een paar weken oud verloren van 400 piek. Nooit meer terug gezien.
Op vrijdag 27 september 2002 15:10 schreef TheOneAndOnly het volgende:
gewoon zelf al de helft er af houden en zeggen dat het niet meer was....
quote:<censuur>
Op vrijdag 27 september 2002 15:09 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Als je 10.000 euro kwijt raakt ga je wel erg nonchalant en slordig met je geld om. Gewoon houden dus dat geld. Vindersloon stelt meestal toch niks voor.
na edit:
je kunt beter eerlijk zijn, eerlijkheid duurt het langst (vreemd begrip eigenlijk)
[Dit bericht is gewijzigd door smtp.chello op 27-09-2002 15:49]
quote:Gefeliciteerd! Je hebt zojuist de meest zinloze opmerking sinds het jaar 1342 gemaakt
Op vrijdag 27 september 2002 15:13 schreef smtp.chello het volgende:[..]
Tja, was iedereen maar homo, die zijn tenminste eerlijk, jullie soort verpest het elke keer weer, en je zult zien, straks krijg ik een ban door.....juist iemand van jullie soort.
quote:Dan wil ik die uit het jaar 1342 ook wel eens horen...
Op vrijdag 27 september 2002 15:18 schreef SomsWel het volgende:[..]
Gefeliciteerd! Je hebt zojuist de meest zinloze opmerking sinds het jaar 1342 gemaakt
quote:Ze hebben toen ondekt dat de aarde plat is (als een pannenkoek)
Op vrijdag 27 september 2002 15:32 schreef Kogando het volgende:[..]
Dan wil ik die uit het jaar 1342 ook wel eens horen...
quote:Een ban zou wel een oplossing zijn ja.
Op vrijdag 27 september 2002 15:13 schreef smtp.chello het volgende:[..]
Tja, was iedereen maar homo, die zijn tenminste eerlijk, jullie soort verpest het elke keer weer, en je zult zien, straks krijg ik een ban door.....juist iemand van jullie soort.
Vindersloon weet ik niet, maar 10 % kan kloppen. Daarom zou ik het altijd via de politie spelen, meer kans op die 10%
quote:asociaal zeg
Op vrijdag 27 september 2002 15:12 schreef Kogando het volgende:[..]
Ik vond een keer een portemonnee met 1400 piek, bracht ik hem terug kreeg ik fl. 2,50..
quote:Heb een keer een geeltje gevonden op school. Heb ik bij de concierge ingeleverd en aan het eind van het schooljaar opgehaald.
Op vrijdag 27 september 2002 15:12 schreef Kogando het volgende:[..]
Ik vond een keer een portemonnee met 1400 piek, bracht ik hem terug kreeg ik fl. 2,50.. Dat was dus ook de laatste keer. En zelf ben ik wel 's een horloge van een paar weken oud verloren van 400 piek. Nooit meer terug gezien.
quote:Waarom heb je dat dan niet op die rekening gezet..?
Op vrijdag 27 september 2002 15:51 schreef mvt het volgende:[..]
Heb een keer een geeltje gevonden op school. Heb ik bij de concierge ingeleverd en aan het eind van het schooljaar opgehaald.
Maaaaarrrrr, als het na een jaar niet wordt opgehaald is het van jou!
quote:Wist ik toen nog niet en ik was 12
Op vrijdag 27 september 2002 15:56 schreef Kogando het volgende:[..]
Waarom heb je dat dan niet op die rekening gezet..?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |