Je hebt ergens wel een punt, Verbeek vind ik ook maar een mongool maar hij liet ze best aardig voetballen. Het is je baas, die hoeft niet lief en aardig te zijn.quote:Op zondag 6 oktober 2013 19:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Ach. Het feit dat Verbeek overal op deze manier is weg gegaan vind ik veelzeggender. Dan wordt het steeds maar gegooid op ze kunnen de harde hand niet aan maar in feite is Verbeek gewoon een randdebiel.
Als ooit binnen Feyenoord iemand een boekje open doet over zijn korte periode daar zou dat een bestseller worden in de categorie komedie.
Volgens mij tegen FC Utrecht. 17 of 18 augustus.quote:Op zondag 6 oktober 2013 19:50 schreef kapiteintje het volgende:
Castaignos scoort.![]()
Hoe lang was dat geleden?
Precies, gewoon laten staan zoquote:Op zondag 6 oktober 2013 19:51 schreef Ajacied422 het volgende:
Zo staan de clubs wel ongeveer waar ze horen.
Idd. Beter stopt iedereen met analyseren tot 5 wedstrijden voor het eind.quote:Op zondag 6 oktober 2013 19:52 schreef kapiteintje het volgende:
Oh, nu is Feyenoord ineens weer titelkandidaat. Wat een debiel gelul ook allemaal.
Als ze dan gelijk Perez en Van Halst preventief ruimen vind ik het prima.quote:Op zondag 6 oktober 2013 19:53 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Idd. Beter stopt iedereen met analyseren tot 5 wedstrijden voor het eind.
Geen Penoza kijkenquote:Op zondag 6 oktober 2013 19:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Tijd voor de Postcodeloterij Miljoenenjacht.
Ik stem voor. En Erik Meijer ook dan meteen.quote:Op zondag 6 oktober 2013 19:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Als ze dan gelijk Perez en Van Halst preventief ruimen vind ik het prima.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |