quote:Op zondag 20 oktober 2013 11:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik zou graag het filmpje zien wat bij dit gifje hoort
Wow, ik ben diep onder de indruk van Humberto. Dit zie ik Andries Knevel of Paul Witteman niet doen.quote:
Humberto heeft veel indrukwekkende dingen gedaan in zijn leven, maar ik denk dat dit toch wel het hoogtepunt is.quote:Op zondag 20 oktober 2013 14:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wow, ik ben diep onder de indruk van Humberto. Dit zie ik Andries Knevel of Paul Witteman niet doen.
Dit is zelfs nog leuker dan dat filmpje waarin hij "boelen" zei.
Ik heb inmiddels een gouden tv-idee gekregen, het heet So you think you can Humberto.quote:Op zondag 20 oktober 2013 14:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Humberto heeft veel indrukwekkende dingen gedaan in zijn leven, maar ik denk dat dit toch wel het hoogtepunt is.
Ik moet de boel niet zo jinxen.quote:
Spoiler.quote:Op zondag 20 oktober 2013 18:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik moet de boel niet zo jinxen.
Schandalig.quote:
Ik hang aan je lippen.quote:Op zondag 20 oktober 2013 18:59 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik weet nu waar het geluidje van het aankondigen van de wedstrijden vandaan komt.
Einde bericht.
Vind je dat nou leuk, een samenvatting kijken van een wedstrijd die je vlak daarvoor nog in zijn geheel hebt gezien?quote:
wel met een leuke uitslagquote:Op zondag 20 oktober 2013 19:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Vind je dat nou leuk, een samenvatting kijken van een wedstrijd die je vlak daarvoor nog in zijn geheel hebt gezien?
Dat hangt volledig af van de uitslag.quote:Op zondag 20 oktober 2013 19:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Vind je dat nou leuk, een samenvatting kijken van een wedstrijd die je vlak daarvoor nog in zijn geheel hebt gezien?
Ik kijk alleen voor de reacties en het is gezellig in dit topic, meestalquote:Op zondag 20 oktober 2013 19:04 schreef Caland het volgende:
[..]
En ik wil de wedstrijden zien die ik gemist heb.quote:Op zondag 20 oktober 2013 19:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik kijk alleen voor de reacties en het is gezellig in dit topic, meestal
dat ook.quote:Op zondag 20 oktober 2013 19:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
En ik wil de wedstrijden zien die ik gemist heb.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |