SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.met dank aan Reemi
![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)
Pietjequote:Op zondag 6 oktober 2013 16:25 schreef Michaelvanb het volgende:
ik had me kapot gelachen als pietje had gescoord
Alleen in de Eredivisie gebeurt dit.quote:Op zondag 6 oktober 2013 16:25 schreef Kiid het volgende:
Dit is werkelijk waar niet te geloven. Feyenoord had weet niet hoeveel kansen voor de 0-3 en dan weer zo'n einde. Pfffffffff
lucky feyenoordquote:Op zondag 6 oktober 2013 16:25 schreef Kiid het volgende:
Dit is werkelijk waar niet te geloven. Feyenoord had weet niet hoeveel kansen voor de 0-3 en dan weer zo'n einde. Pfffffffff
Lol, die 0-2 was al zo zwaar geflatteerd..en meer dan die kopbal van Pelle was er toch ook niet? Gewoon Allah/God/Boedha en de rest op je blote knietjes bedanken zou ik zeggen want zoveel geluk heb je maar 1 of 2 keer per seizoenquote:Op zondag 6 oktober 2013 16:25 schreef Kiid het volgende:
Ja, op het einde inderdaad. Wat een enorm gehannes ook van die spelers achterin manquote:
Die 0-2 was toen meer dan we verdiende, maar dat neemt niet weg dat we de 0-3 een aantal keer op onze voeten hadden. Meer dan die laatste 10 minuten was het bij Vitesse ook nietquote:Op zondag 6 oktober 2013 16:27 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Lol, die 0-2 was al zo zwaar geflatteerd..en meer dan die kopbal van Pelle was er toch ook niet? Gewoon Allah/God/Boedha en de rest op je blote knietjes bedanken zou ik zeggen want zoveel geluk heb je maar 1 of 2 keer per seizoen
Ik vond Vitesse gevaarlijker aanvallend gezien. In het begin hadden we ze goed vast bij de opbouw, maar elke keer als ze uitbraken hield ik mijn hart vast.quote:Op zondag 6 oktober 2013 16:29 schreef Kiid het volgende:
[..]
Die 0-2 was toen meer dan we verdiende, maar dat neemt niet weg dat we de 0-3 een aantal keer op onze voeten hadden. Meer dan die laatste 10 minuten was het bij Vitesse ook niet
Inderdaad. We hebben echt alle ruimte gehad voor de 0-3, maar na die 0-2 weer gestopt met voetballen. Maar goed, 3 punten van de reserve neuzen van Arnhem en we kunnen weer omhoog kijken.quote:Op zondag 6 oktober 2013 16:30 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik vond Vitesse gevaarlijker aanvallend gezien. In het begin hadden we ze goed vast bij de opbouw, maar elke keer als ze uitbraken hield ik mijn hart vast.
Als Feyenoord in de eerste helft beter was omgegaan met hun counters (en 2de helft) had het niet eens zo ver gekomen.
Vitesse was gewoon beter joh, zet die gekleurde bril eens afquote:Op zondag 6 oktober 2013 16:29 schreef Kiid het volgende:
[..]
Die 0-2 was toen meer dan we verdiende, maar dat neemt niet weg dat we de 0-3 een aantal keer op onze voeten hadden. Meer dan die laatste 10 minuten was het bij Vitesse ook niet
Reserve neuzen?quote:Op zondag 6 oktober 2013 16:31 schreef Kiid het volgende:
[..]
Inderdaad. We hebben echt alle ruimte gehad voor de 0-3, maar na die 0-2 weer gestopt met voetballen. Maar goed, 3 punten van de reserve neuzen van Arnhem en we kunnen weer omhoog kijken.
Nu ff FUT spelen
Ik zeg toch: die 0-2 was meer dan we verdiende. Vitesse had balbezit, speelde beter, maar Feyenoord kreeg de grotere kansen (zeker de 2e helft). Als je puur na de laatste 10 minuten kijkt, ja dan had Vitesse ook nog wel met 3/4-2 moeten (kunnen) winnen.quote:Op zondag 6 oktober 2013 16:32 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Vitesse was gewoon beter joh, zet die gekleurde bril eens af
26-11 in schoten, 65% balbezit, beter spel, meer schoten...het is vooral een wonder dat die aansluitingstreffer pas zo laat viel en zoals ik al zei was het buiten die kans van Pellè ook niet veel qua counters bij een 0-2 stand. Normaliter haal je maximaal een puntje uit dit soort wedstrijden hoor. Natuurlijk is het ietwat vertekend omdat je anders speelt als je voor staat, maar daar is het verschil ruim genoeg voor.
Mickey.gifquote:Op zondag 6 oktober 2013 16:35 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik zeg toch: die 0-2 was meer dan we verdiende. Vitesse had balbezit, speelde beter, maar Feyenoord kreeg de grotere kansen (zeker de 2e helft). Als je puur na de laatste 10 minuten kijkt, ja dan had Vitesse ook nog wel met 3/4-2 moeten (kunnen) winnen.
quote:Op zondag 6 oktober 2013 16:31 schreef BDIL het volgende:
Kan iemand een fatsoenlijk team met deze mannen bedenken?![]()
[ afbeelding ]
Ik kom echt niet tot een goed gebalanceerde team uit![]()
Formatie boeit niet
Nee, want perfect Nederlands is een vereiste op een forum...quote:Op zondag 6 oktober 2013 16:40 schreef Zhano het volgende:
[..]
Haha ik ben een autist omdat jij geen Nederlands kunt typen?
Zorg eerst dat je eigen Nederlands voldoende is voordat je over anderen gaat oordelen.quote:Op zondag 6 oktober 2013 16:40 schreef Zhano het volgende:
[..]
Haha ik ben een autist omdat jij geen Nederlands kunt typen?
quote:
februari 2012quote:Op zondag 6 oktober 2013 16:44 schreef Ajacied7 het volgende:
al die noobs hier moeten zich maar aanpassen
klopt dat ben jijquote:Op zondag 6 oktober 2013 16:46 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Ik heb het niet speciaal over jou hoor, jij bent niet de ergste noob.
quote:Op zondag 6 oktober 2013 16:46 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
*dataquote:Op zondag 6 oktober 2013 16:47 schreef Chase_Utley het volgende:
Ach, alsof registratiedata's nog iets zeggen.
data'squote:Op zondag 6 oktober 2013 16:47 schreef Chase_Utley het volgende:
Precies. Ik ben ook net nieuw en iedereen mag me.quote:Op zondag 6 oktober 2013 16:47 schreef Chase_Utley het volgende:
quote:Op zondag 6 oktober 2013 16:48 schreef wonton het volgende:
[..]
Precies. Ik ben ook net nieuw en iedereen mag me.
Het is triest dat je dat uberhaupt zegt over mensen die je niet kent. En al helemaal als je niet zo lang hier geregistreerd bent. Je kan toch ook gewoon normaal doen tegen (nieuwe) mensen? Waarschijnlijk kunnen die 'noobs' jou nog wel het 1 en ander leren over FUT. Helemaal als ik die berichten van je af en toe voorbij zie komen.quote:Op zondag 6 oktober 2013 16:46 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Nee helaas. Wel ernstig. In de categorie childrensquote:
IF Bert gewoonquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 16% gewijzigd door Djeetje op 06-10-2013 16:58:34 ]Ik beuk jullie allemaal in elkaar.
Ach, die 50/50 onzin goals krijg je net zoveel tegen als mee.quote:Op zondag 6 oktober 2013 16:52 schreef Djeetje het volgende:
Wat een geweldig spel dit
4-8 verloren dankzij zulke goals: [ afbeelding ]
wat een kk lelijke kit zegquote:Op zondag 6 oktober 2013 16:52 schreef Djeetje het volgende:
Met zulke goals kan ik altijd wel leven. Die zie je IRL ook (net nog bij AZ) en het begon tenminste al bij een hele grote kans. Ik baal er meer van als iets wat niet eens een kans is gepromoveerd wordt tot een doelpunt door iets knulligs.quote:Op zondag 6 oktober 2013 16:52 schreef Djeetje het volgende:
Jij hebt je eigen FOK!-server voor al die kloons van jequote:Op zondag 6 oktober 2013 16:48 schreef wonton het volgende:
[..]
Precies. Ik ben ook net nieuw en iedereen mag me.
quote:
Na 4 tegen goals waarbij hij alleen maar LB Y doet word ik chagrijnig van zulke goals.quote:Op zondag 6 oktober 2013 16:53 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Met zulke goals kan ik altijd wel leven. Die zie je IRL ook (net nog bij AZ) en het begon tenminste al bij een hele grote kans. Ik baal er meer van als iets wat niet eens een kans is gepromoveerd wordt tot een doelpunt door iets knulligs.
Nicequote:
Ik zag de uitslag voorbij komenquote:Op zondag 6 oktober 2013 16:52 schreef Djeetje het volgende:
Druk zetten met 2e verdediger, 2e verdediger selecteren en de lob bal oppikken. Soms heb je nog wel eens dat er 1 tussendoor schiet, maar de meeste kan je wel onderscheppen. De meeste mensen zijn ook niet zo creatief dat ze niet te voorspellen zijnquote:Op zondag 6 oktober 2013 16:54 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Na 4 tegen goals waarbij hij alleen maar LB Y doet word ik chagrijnig van zulke goals.
Aangezien mijn verdedigers random gaan weg lopen bij een diepte bal
Ik baal van elke tegengoal maar inderdaad het meest van dat soort goals.quote:Op zondag 6 oktober 2013 16:53 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Met zulke goals kan ik altijd wel leven. Die zie je IRL ook (net nog bij AZ) en het begon tenminste al bij een hele grote kans. Ik baal er meer van als iets wat niet eens een kans is gepromoveerd wordt tot een doelpunt door iets knulligs.
quote:Op zondag 6 oktober 2013 16:55 schreef Kiid het volgende:
[..]
Druk zetten met 2e verdediger, 2e verdediger selecteren en de lob bal oppikken. Soms heb je nog wel eens dat er 1 tussendoor schiet, maar de meeste kan je wel onderscheppen. De meeste mensen zijn ook niet zo creatief dat ze niet te voorspellen zijn
Je geeft hem alle ruimte om die pass te geven..quote:Op zondag 6 oktober 2013 16:58 schreef Djeetje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hier is niks tegen te doen
Je verdedigt sowieso slechtquote:Op zondag 6 oktober 2013 16:58 schreef Djeetje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
je selecteert toch zelf dat mannetje, loop dan op zijn minst meequote:Op zondag 6 oktober 2013 16:58 schreef Djeetje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat doe ik alleen stap ik eerst altijd uit met mijn CB dat wou ik nu ook doen, maar in deze FIFA hebben spelers een draaicirkel van een olifantquote:Op zondag 6 oktober 2013 17:00 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
je selecteert toch zelf dat mannetje, loop dan op zijn minst mee
quote:Op zondag 6 oktober 2013 16:58 schreef Djeetje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die van dreetje is wel echt de lelijkste van de twee.quote:Op zondag 6 oktober 2013 16:59 schreef Topiek het volgende:
[..]
Maar ook echt alle twee zijn ze lelijk
quote:Op zondag 6 oktober 2013 16:58 schreef Djeetje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
WAT?quote:Op zondag 6 oktober 2013 17:02 schreef Djeetje het volgende:
[ afbeelding ]
Maarja easy coins ben ik nog wel goed in
Hoe moet het anders ?quote:Op zondag 6 oktober 2013 17:01 schreef Tim86 het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
Je doet echt alles fout wat je fout kan doen
Haha, ja daar kan je weinig aan doenquote:Op zondag 6 oktober 2013 16:58 schreef Djeetje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:
Je zet allereerst al helemaal geen druk op de passer. Hij had alle ruimte om te passen of te schieten..dat is sowieso dodelijk. Daarnaast stap je uit op het moment dat je die CB selecteerde, terwijl je dan juist direct moet anticiperen op dat overduidelijke steekballetje dat gaat komen. Daarna ben je ook nog eens te laat met je keeper.quote:Op zondag 6 oktober 2013 17:05 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Hoe moet het anders ?
Sinds deze FIFA ben ik echt een drama in verdedigen
Als ik druk zet met mijn RB word ik 9 van de 10 keer uitgespeeld waardoor hij alsnog een voorzet kan geven.quote:Op zondag 6 oktober 2013 17:10 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Je zet allereerst al helemaal geen druk op de passer. Hij had alle ruimte om te passen of te schieten..dat is sowieso dodelijk. Daarnaast stap je uit op het moment dat je die CB selecteerde, terwijl je dan juist direct moet anticiperen op dat overduidelijke steekballetje dat gaat komen. Daarna ben je ook nog eens te laat met je keeper.
Druk zetten wil neit zeggen dat je ook meteen moet happen.quote:Op zondag 6 oktober 2013 17:11 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Als ik druk zet met mijn RB word ik 9 van de 10 keer uitgespeeld waardoor hij alsnog een voorzet kan geven.
Dus je raad me aan om te containen ?quote:Op zondag 6 oktober 2013 17:11 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Druk zetten wil neit zeggen dat je ook meteen moet happen.
Ik raad je aan om geen 5 meter te laten tussen de man met de bal en jouw verdediger. Dat kan je handmatig doen en dat kan je doen door te jockeyen of te containen. Meestal breng ik zelf mijn spelers in positie, jockey ik vervolgens en tackle ik (meestal staand, af en toe sliding) op het moment dat de bal vrij komt of open is. Daar moet je gewoon de balans in vinden. Nu sta je op zoveel meter van de bal af dat hij kan doen wat hij wil en zelfs nog extra tijd heeft om na te denken.quote:Op zondag 6 oktober 2013 17:12 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Dus je raad me aan om te containen ?
Goede goal wel.quote:Op zondag 6 oktober 2013 17:15 schreef ThadCastle het volgende:
typisch dit.
PSV super veel schoten. RKC 2 kansen en 1 goal
Dankje zal er mee oefenenquote:Op zondag 6 oktober 2013 17:14 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik raad je aan om geen 5 meter te laten tussen de man met de bal en jouw verdediger. Dat kan je handmatig doen en dat kan je doen door te jockeyen of te containen. Meestal breng ik zelf mijn spelers in positie, jockey ik vervolgens en tackle ik (meestal staand, af en toe sliding) op het moment dat de bal vrij komt of open is. Daar moet je gewoon de balans in vinden. Nu sta je op zoveel meter van de bal af dat hij kan doen wat hij wil en zelfs nog extra tijd heeft om na te denken.
Goede goal? Man, hij kon m aannemen, goed leggen, hoek uitzoeken en ondertussen nog een kopje thee drinken als ie zou willen. Niemand van PSV ging er op afquote:
Dan is het een slechte goal?quote:Op zondag 6 oktober 2013 17:17 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Goede goal? Man, hij kon m aannemen, goed leggen, hoek uitzoeken en ondertussen nog een kopje thee drinken als ie zou willen. Niemand van PSV ging er op af![]()
Degene die je goedkoop kunt kopen en dan na EA tax meer coins aan overhoud.quote:Op zondag 6 oktober 2013 17:19 schreef Topiek het volgende:
Welke spelers zou nou een beetje leuk om te traden?
Ohhhhquote:Op zondag 6 oktober 2013 17:19 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Degene die je goedkoop kunt kopen en dan na EA tax meer coins aan overhoud.
Nee dan is het een normale goal.quote:Op zondag 6 oktober 2013 17:19 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Dan is het een slechte goal?
Het is slecht verdedigd. Maar goede goal.
Trage Harryquote:Op zondag 6 oktober 2013 17:21 schreef rolls-reus het volgende:
Hsv heeft er zin in![]()
Lasogga is wel een leuke if
quote:Op zondag 6 oktober 2013 17:21 schreef wieisboos het volgende:
Net liep m'n GTA vast, en als ik het nu opstart moet ik een nieuw character maken maar heb ik wel al mijn geld nogwat moet ik doen
Ditquote:Op zondag 6 oktober 2013 17:22 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
189 met 90 strength en 75 jumping he
quote:Op zondag 6 oktober 2013 17:29 schreef Ozz-03 het volgende:
[ afbeelding ]
Rockstar
Ben alles kwijt nu.
Ik ook. Al had ik zowat niks.quote:Op zondag 6 oktober 2013 17:29 schreef Ozz-03 het volgende:
[ afbeelding ]
Rockstar
Ben alles kwijt nu.
Wtf manquote:Op zondag 6 oktober 2013 17:29 schreef Ozz-03 het volgende:
[ afbeelding ]
Rockstar
Ben alles kwijt nu.
Fucking nep dit, zo gaan veel mensen afhaken.quote:
Meer eiwitten derinquote:Op zondag 6 oktober 2013 17:29 schreef Lindgren. het volgende:
Ik ben echt kapot.![]()
Ik heb pijn in spieren waarvan ik niet eens wist dat ik ze had. 90 minuten als CM gespeeld na 4 uur slaap. Heb er nog niet vaak zoveel last van gehad.
Ik heb Deadeyequote:Op zondag 6 oktober 2013 17:36 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Welke chemstyle zouden jullie op Duarte doen?
Define goede teams?quote:Op zondag 6 oktober 2013 17:37 schreef Toefjes het volgende:
Mensen met goede teams al handicap ervaren?
Hangt van zijn positie af. Ik heb hem op CM en heb hem gladiator gegeven om ook zijn def te boosten.quote:Op zondag 6 oktober 2013 17:36 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Welke chemstyle zouden jullie op Duarte doen?
Nee. Goede spelers zijn dit jaar gewoon echt beter dan de mindere goden imo.quote:Op zondag 6 oktober 2013 17:37 schreef Toefjes het volgende:
Mensen met goede teams al handicap ervaren?
Wat is je team?quote:Op zondag 6 oktober 2013 17:39 schreef Fuszy het volgende:
![]()
Kampioen divisie 9. Ook echt 9 wedstrijden voor nodig gehad![]()
4* gewonnen en 2* gelijk en 3* verloren.
Alle potjes gaan zo fucking moeizaam. Misschien is Pelle niet de juiste spits voor me
Dat idee heb ik ookquote:Op zondag 6 oktober 2013 17:38 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nee. Goede spelers zijn dit jaar gewoon echt beter dan de mindere goden imo.
Wel bizar dat soort shit zeg. Kan je bij GTA eigenlijk ook dingen kopen voor echt geld om je character beter te maken ofzo? Dan is het al helemaal bizar..stel je voor dat je zoiets bij FUT zou hebbenquote:Op zondag 6 oktober 2013 17:39 schreef Ozz-03 het volgende:
[ afbeelding ]
Iedereen raakt alles kwijt.
In GTA zitten volgens mij geen microtransactions.. ze maken al genoeg geld met het spel zelf.quote:Op zondag 6 oktober 2013 17:40 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Wel bizar dat soort shit zeg. Kan je bij GTA eigenlijk ook dingen kopen voor echt geld om je character beter te maken ofzo? Dan is het al helemaal bizar..stel je voor dat je zoiets bij FUT zou hebben
Mooi zo, kan ik na het verkopen van de kaarten me eens goed uitlevenquote:Op zondag 6 oktober 2013 17:38 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nee. Goede spelers zijn dit jaar gewoon echt beter dan de mindere goden imo.
Er is een mogelijkheid om GTA$'s te kopen.quote:Op zondag 6 oktober 2013 17:40 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Wel bizar dat soort shit zeg. Kan je bij GTA eigenlijk ook dingen kopen voor echt geld om je character beter te maken ofzo? Dan is het al helemaal bizar..stel je voor dat je zoiets bij FUT zou hebben
Waarom dat dan?quote:Op zondag 6 oktober 2013 17:41 schreef Fuszy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En dan vleugelspelers wisselen vanaf het begin.
Ja maar dat hebben ze er uitgehaald totdat alles gefixt is. Het komt er dus nooit inquote:Op zondag 6 oktober 2013 17:40 schreef Tim86 het volgende:
[..]
vooral de technisch begaafdere spelers op het middenveld zijn echt een enorme plus volgens mijquote:Op zondag 6 oktober 2013 17:41 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Mooi zo, kan ik na het verkopen van de kaarten me eens goed uitleven
Ja.quote:
Ik scoor meer met de voet dan met het hoofd. Snap niet echt waaromquote:
Marcelo vorig seizoen.quote:Op zondag 6 oktober 2013 17:49 schreef DutchSL het volgende:
Cross abusen en corners abusen werkt niet bij PSV, kan me niet eens herinneren wanneer er voor het laatst uit een corner is gescoord. In 2010 ofzo
Als jij het hebt zal iedereen het wel hebbenquote:Op zondag 6 oktober 2013 17:48 schreef FCsuarez het volgende:
meer mensen last van dat ultimatedb nog op t prijsniveau van 3 oktober zit ?
dat vroeg ik me dus af. anders ga ik de moeite nemen met cache te legen namelijkquote:Op zondag 6 oktober 2013 17:50 schreef Reemi het volgende:
[..]
Als jij het hebt zal iedereen het wel hebben
Ik heb 't ook.quote:Op zondag 6 oktober 2013 17:51 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
dat vroeg ik me dus af. anders ga ik de moeite nemen met cache te legen namelijk
Ctrl + F5quote:Op zondag 6 oktober 2013 17:51 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
dat vroeg ik me dus af. anders ga ik de moeite nemen met cache te legen namelijk
IF Belhanda!quote:Op zondag 6 oktober 2013 17:54 schreef ThadCastle het volgende:
Lol Dinamo Kiev heeft ook even huisgehouden
Lensiequote:Op zondag 6 oktober 2013 17:54 schreef ThadCastle het volgende:
Lol Dinamo Kiev heeft ook even huisgehouden
Totaal niet mee eens.quote:Op zondag 6 oktober 2013 17:56 schreef Geluidssysteem het volgende:
Deze Fifa vind ik eigenlijk nog erger dan de vorige.
De verhalen die die Youtubertjes lulden over dat het dit jaar niet meer om pees gaat, geldt zeker alleen voor H2H/Seasons weer, want FUT is all about pees.
Ik moet altijd uitspelen vanwege mijn router issues..dus moet ik me altijd aanpassen? Slaat nergens op eigenlijk..imo moet je gewoon samen de beste en meest duidelijke kit pakken..maakt niet uit wie er thuis of uit speelt.quote:Op zondag 6 oktober 2013 17:58 schreef Hoogstaande het volgende:
Ik vind (misschien lame) dat de uitspeler zijn kit moet wisselen als zn homekit een kitclash oplevert met mijn kit. Moest ik net tegen een malloot met bijna exact dezelfde kit, klikt ie verder ipv m te veranderen. Uit wraak m maar laten ragequitten (waar ik alsnog 6 goals voor nodig had), maar ik kan echt slecht tegen dat soort mensen.
Nou, Walcott en Lennon lopen op een LB+Y balletje nog steeds makkelijk spelers als Koscielny of Sagna eruit.quote:
Dat soort mannetjes zijn irritant ja maar die heb je hier ook. Soms heb je zelf gewoon 2 shirts die allebei niet ideaal zijn in combinatie met de tegenstander, en dan weigert hij te veranderenquote:Op zondag 6 oktober 2013 17:58 schreef Hoogstaande het volgende:
Ik vind (misschien lame) dat de uitspeler zijn kit moet wisselen als zn homekit een kitclash oplevert met mijn kit. Moest ik net tegen een malloot met bijna exact dezelfde kit, klikt ie verder ipv m te veranderen. Uit wraak m maar laten ragequitten (waar ik alsnog 6 goals voor nodig had), maar ik kan echt slecht tegen dat soort mensen.
Mijn Iniesta wordt altijd bijgehaald door die verdedigers hoor. Je wordt gewoon 10 meter achteruit getrokken.quote:Op zondag 6 oktober 2013 18:00 schreef DutchSL het volgende:
Het gaat nu niet om pace, maar dat is juist nog erger, want nu heb je geen pace meer nodig om succesvol te zijn met het spammen van lange ballen. Vroeger ging dat alleen met Welliton en Agbonlahor, nu gaat het met elke jodokus kwak met 73 pace zelfs nog.
59 strength..quote:Op zondag 6 oktober 2013 18:01 schreef Thorb het volgende:
[..]
Mijn Iniesta wordt altijd bijgehaald door die verdedigers hoor. Je wordt gewoon 10 meter achteruit getrokken.
En Bakkali eruit ipv Maherquote:Op zondag 6 oktober 2013 18:02 schreef Tim86 het volgende:
Matavz doet niks goed en toch komt Locadia er niet in..vaag
dit ja, en soms heb je van die debielen die maar op ok blijven rammen met hun home kitquote:Op zondag 6 oktober 2013 17:59 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik moet altijd uitspelen vanwege mijn router issues..dus moet ik me altijd aanpassen? Slaat nergens op eigenlijk..imo moet je gewoon samen de beste en meest duidelijke kit pakken..maakt niet uit wie er thuis of uit speelt.
Ja..net nu Bakkali in de wedstrijd leek te groeien.quote:
Ja okee, samen er uit komen is uiteraard het beste, maar dan nog vind ik stiekem dat de uitploeg eerst moet veranderenquote:Op zondag 6 oktober 2013 17:59 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik moet altijd uitspelen vanwege mijn router issues..dus moet ik me altijd aanpassen? Slaat nergens op eigenlijk..imo moet je gewoon samen de beste en meest duidelijke kit pakken..maakt niet uit wie er thuis of uit speelt.
De helft van de FUT spelers heeft een restricted NAT johquote:Op zondag 6 oktober 2013 18:04 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ja okee, samen er uit komen is uiteraard het beste, maar dan nog vind ik stiekem dat de uitploeg eerst moet veranderen
En tsja, van jouw router issues weet een willekeurige thuisspeler niets af natuurlijk
Dat is ook wel bijzobder irritant ja. Dan ga ik ook altijd met het shirt spelen die het meest op die van hem lijkt om m te fuckenquote:Op zondag 6 oktober 2013 18:03 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
dit ja, en soms heb je van die debielen die maar op ok blijven rammen met hun home kit![]()
dan ga ik er altijd maar weer uit. zo nutteloos.
+10 Attribute kaartje hequote:Op zondag 6 oktober 2013 18:05 schreef DutchSL het volgende:
Die keeper houdt de rest van het seizoen geen bal meer tegen, maar vandaag is hij beter dan Neuer en Buffon bij elkaar
Dus kan het niet met iedereen. Met Ramos pak je zo'n Huntelaar ook gewoon in.quote:Op zondag 6 oktober 2013 18:03 schreef DutchSL het volgende:
[..]
59 strength..
Vanmiddag verloren van iemand die zo speelde met Huntelaar = 3 goals (tegen mijn silvers).
Ik heb geen idee wat dat is?quote:Op zondag 6 oktober 2013 18:04 schreef Tim86 het volgende:
[..]
De helft van de FUT spelers heeft een restricted NAT joh
Beter niet, wel belachelijk veel mazzelquote:Op zondag 6 oktober 2013 18:05 schreef DutchSL het volgende:
Die keeper houdt de rest van het seizoen geen bal meer tegen, maar vandaag is hij beter dan Neuer en Buffon bij elkaar
Dat de helft van de FUT spelers de poorten niet open heeft gezet en dus altijd uit speelt.quote:Op zondag 6 oktober 2013 18:06 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat dat is?
Maar zoals ik al zei, misschien is dat lam van mij dat ik dat vind, maar als je kits er hetzelfde uitzien ga je toch sowieso meteen je andere kit pakken en toch niet insta op verder drukken?
Mulder heeft echt wel geweldig gekeept. Zonder hem had Vitesse ruim gewonnen.quote:Op zondag 6 oktober 2013 18:07 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Mulder keepte niet zo enorm geweldig..
Seda is echt een god nu..
O. Nouja.quote:Op zondag 6 oktober 2013 18:08 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat de helft van de FUT spelers de poorten niet open heeft gezet en dus altijd uit speelt.
waar haal je het geld vandaan manquote:Op zondag 6 oktober 2013 18:03 schreef Blistering het volgende:
Zeauw, even m'n basis geupdate. Wel weer blut nu
[ afbeelding ]
Lulloquote:Op zondag 6 oktober 2013 18:03 schreef Topiek het volgende:
YEAH!
Ik denk ik open 1 pakketje van 7500 coins.. gewoon maar 1:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 6 oktober 2013 18:15 schreef Dudeweiser het volgende:
PSV zal er wel weer een benarde zege uit trekken. Ik voorspel een klutsgoal in de 92ste minuut ofzo
Kakquote:Op zondag 6 oktober 2013 18:15 schreef Dudeweiser het volgende:
PSV zal er wel weer een benarde zege uit trekken. Ik voorspel een klutsgoal in de 92ste minuut ofzo
te vroeg
Iets van: GOAAAAAAAALquote:
quote:Op zondag 6 oktober 2013 18:15 schreef Dudeweiser het volgende:
te vroeg
Ronaldo.quote:Op zondag 6 oktober 2013 18:22 schreef Ozz-03 het volgende:
Fuck GTA, back to FIFA.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wie op LW? Kan niet kiezen.
twitter:RikElfrink twitterde op zondag 06-10-2013 om 18:21:05Bij #PSV hadden #Arias, #Maher, #Matavz, #Bakkali en #Hendrix niet hun beste dag. Dat is te veel van het goede. reageer retweet
Waarschijnlijk kan ik die betalen als Shadows weer wat duurder worden.quote:
Wanneer heeft Maher wel zijn beste dag?quote:Op zondag 6 oktober 2013 18:23 schreef ThadCastle het volgende:
twitter:RikElfrink twitterde op zondag 06-10-2013 om 18:21:05Bij #PSV hadden #Arias, #Maher, #Matavz, #Bakkali en #Hendrix niet hun beste dag. Dat is te veel van het goede. reageer retweet
Arias niet goed wat een pannenkoek
Eens ja. Normaliter win je dit met flink wat goals verschil en is er echt niets aan de hand. Afronden was wel matig though..ook los van die keeper.quote:Op zondag 6 oktober 2013 18:24 schreef DutchSL het volgende:
PSV creëert 950 kansen en ze willen in de studio nog doen alsof het onverdiend ismet een normale keeper was het minstens 5-1 geworden.
Dan mag ik nog wel lachen om Spurs die thuis falen tegen WHUquote:
Demba Ba is ook een aanrader..al heb jij waarschijnlijk meer met Jozyquote:
AZ Kit, Altidore in de spits, en het is net of er helemaal niks veranderd isquote:Op zondag 6 oktober 2013 18:29 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Demba Ba is ook een aanrader..al heb jij waarschijnlijk meer met Jozy
Demba Ba, al heb je dan wel 2 vergelijkbare types. Kone is ook weer erg goed dit jaar. Erg sterk voor zo'n paceneger.quote:Op zondag 6 oktober 2013 18:30 schreef Alovenac het volgende:
Soldado is ook een net niet spits, iemand misschien een tip voor naast Benteke _O in een BPL team.
Hoeveel had je er ?quote:Op zondag 6 oktober 2013 18:24 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk kan ik die betalen als Shadows weer wat duurder worden.
torresquote:Op zondag 6 oktober 2013 18:30 schreef Alovenac het volgende:
Soldado is ook een net niet spits, iemand misschien een tip voor naast Benteke _O in een BPL team.
Ik heb hem in 352, maar vind hem niet zo goed. Is ook denk ik beter als eenzame spitsquote:Op zondag 6 oktober 2013 18:30 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Demba Ba, al heb je dan wel 2 vergelijkbare types. Kone is ook weer erg goed dit jaar. Erg sterk voor zo'n paceneger.
Gaat er vooral om dat Soldado iets wat aan de langzame kant is en dit ook niet kan compenseren met zijn fysiek en geen kopduel kan winnen.quote:Op zondag 6 oktober 2013 18:30 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Demba Ba, al heb je dan wel 2 vergelijkbare types. Kone is ook weer erg goed dit jaar. Erg sterk voor zo'n paceneger.
Nicequote:Op zondag 6 oktober 2013 18:35 schreef Kamikazie het volgende:
Ik heb nu een team met Ibrahimovic + IF Lukaku/Balotelli
Ik wil je ook wel een keer afdrogen?quote:Op zondag 6 oktober 2013 18:36 schreef Fuszy het volgende:
afgedroogd worden door het TOTW op professional.
zucht. Ik ga wel wat anders doen
Sickquote:Op zondag 6 oktober 2013 18:35 schreef Kamikazie het volgende:
Ik heb nu een team met Ibrahimovic + IF Lukaku/Balotelli
quote:Op zondag 6 oktober 2013 18:37 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik wil je ook wel een keer afdrogen?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Feyenoord Rotterdam
wefut is trouwens echt een prima site geworden. Heb het nu echt veel gebruikt gisteren en bevalt heel goedquote:
Geniale goal van die Morrisonquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |