SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.met dank aan Reemi
![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)
Pietjequote:Op zondag 6 oktober 2013 16:25 schreef Michaelvanb het volgende:
ik had me kapot gelachen als pietje had gescoord
Alleen in de Eredivisie gebeurt dit.quote:Op zondag 6 oktober 2013 16:25 schreef Kiid het volgende:
Dit is werkelijk waar niet te geloven. Feyenoord had weet niet hoeveel kansen voor de 0-3 en dan weer zo'n einde. Pfffffffff
lucky feyenoordquote:Op zondag 6 oktober 2013 16:25 schreef Kiid het volgende:
Dit is werkelijk waar niet te geloven. Feyenoord had weet niet hoeveel kansen voor de 0-3 en dan weer zo'n einde. Pfffffffff
Lol, die 0-2 was al zo zwaar geflatteerd..en meer dan die kopbal van Pelle was er toch ook niet? Gewoon Allah/God/Boedha en de rest op je blote knietjes bedanken zou ik zeggen want zoveel geluk heb je maar 1 of 2 keer per seizoenquote:Op zondag 6 oktober 2013 16:25 schreef Kiid het volgende:
Ja, op het einde inderdaad. Wat een enorm gehannes ook van die spelers achterin manquote:
Die 0-2 was toen meer dan we verdiende, maar dat neemt niet weg dat we de 0-3 een aantal keer op onze voeten hadden. Meer dan die laatste 10 minuten was het bij Vitesse ook nietquote:Op zondag 6 oktober 2013 16:27 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Lol, die 0-2 was al zo zwaar geflatteerd..en meer dan die kopbal van Pelle was er toch ook niet? Gewoon Allah/God/Boedha en de rest op je blote knietjes bedanken zou ik zeggen want zoveel geluk heb je maar 1 of 2 keer per seizoen
Ik vond Vitesse gevaarlijker aanvallend gezien. In het begin hadden we ze goed vast bij de opbouw, maar elke keer als ze uitbraken hield ik mijn hart vast.quote:Op zondag 6 oktober 2013 16:29 schreef Kiid het volgende:
[..]
Die 0-2 was toen meer dan we verdiende, maar dat neemt niet weg dat we de 0-3 een aantal keer op onze voeten hadden. Meer dan die laatste 10 minuten was het bij Vitesse ook niet
Inderdaad. We hebben echt alle ruimte gehad voor de 0-3, maar na die 0-2 weer gestopt met voetballen. Maar goed, 3 punten van de reserve neuzen van Arnhem en we kunnen weer omhoog kijken.quote:Op zondag 6 oktober 2013 16:30 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik vond Vitesse gevaarlijker aanvallend gezien. In het begin hadden we ze goed vast bij de opbouw, maar elke keer als ze uitbraken hield ik mijn hart vast.
Als Feyenoord in de eerste helft beter was omgegaan met hun counters (en 2de helft) had het niet eens zo ver gekomen.
Vitesse was gewoon beter joh, zet die gekleurde bril eens afquote:Op zondag 6 oktober 2013 16:29 schreef Kiid het volgende:
[..]
Die 0-2 was toen meer dan we verdiende, maar dat neemt niet weg dat we de 0-3 een aantal keer op onze voeten hadden. Meer dan die laatste 10 minuten was het bij Vitesse ook niet
Reserve neuzen?quote:Op zondag 6 oktober 2013 16:31 schreef Kiid het volgende:
[..]
Inderdaad. We hebben echt alle ruimte gehad voor de 0-3, maar na die 0-2 weer gestopt met voetballen. Maar goed, 3 punten van de reserve neuzen van Arnhem en we kunnen weer omhoog kijken.
Nu ff FUT spelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |