België waarschijnlijk Tong.quote:
Kosovo op het WKquote:Op zondag 6 oktober 2013 15:20 schreef zwaaien het volgende:
Kan kiezen tussen Engeland(*), België, Albanië, Kosovo (**), Servië en Turkije
(*) indien hij nog 2 jaar in Engeland woont en geregulariseerd wordt
(**) indien Kosovo erkend wordt als voetballand door de FIFA
Vrijgezellig.quote:
Zul je zo'n speler nooit (bij de laatste 16) op het EK zien (met 24 clubs misschien wel), toch jammer.quote:Op maandag 7 oktober 2013 22:36 schreef zwaaien het volgende:
Boskamp zei net tijdens Extra Time dat z'n vader wil dat z'n zoon voor Albanië kiest
In Engeland heeft ie natuurlijk minder concurrentie. Gezien de lichting van België.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 09:43 schreef misteriks het volgende:
Ik volg die soap al meer dan een jaar, en geef Belgie 70 procent kans. Albanie lijkt uitgesloten, heeft hij geen intresse in. Er zijn al signalen vanuit zijn entourage dat hij Belgie wil kiezen. Hij is er trouwens geboren en getogen. De enige spelbreker kan Engeland zijn; maar dan weten we ook weer wat de definitie van plat opportunisme is. Adnan's manager is trouwens een Vlaming; hopelijk kan die het boeltje toch nog de juiste weg laten gaan
Januzaj is 'goed' bevriend met jongens als Lukaku en Tielemans dus dat speelt ook in ons voordeelquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 09:43 schreef misteriks het volgende:
Ik volg die soap al meer dan een jaar, en geef Belgie 70 procent kans. Albanie lijkt uitgesloten, heeft hij geen intresse in. Er zijn al signalen vanuit zijn entourage dat hij Belgie wil kiezen. Hij is er trouwens geboren en getogen. De enige spelbreker kan Engeland zijn; maar dan weten we ook weer wat de definitie van plat opportunisme is. Adnan's manager is trouwens een Vlaming; hopelijk kan die het boeltje toch nog de juiste weg laten gaan
Over Engeland gaan meerdere berichten 2015 en 2018. Vanwaar het verschil? Maar als het idd 2018 is dan geeft ik Belgie +90procent kans. Hij moet Belgie al echt haten om er niet voor te kiezen. Die gast is er opgegroeid en kan me moeilijk voorstellen dat (zonder beinvloeding van familie etc) hij zich niet het meest een nieuwe Belg voelt vergeleken met die andere rist nationaliteiten. Als hij, tielemans, bakkali en die andere jonkies echt verder evolueren dan is Belgie wereldkampioen in 2018, daar zet ik nu mijn geld al op inquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 12:31 schreef zwaaien het volgende:
[..]
Januzaj is 'goed' bevriend met jongens als Lukaku en Tielemans dus dat speelt ook in ons voordeel
Bovendien is Albanië echt een slecht team. Staan 5de van de 6 in een groep met Zwitserland, Ijsland, Slovenië, Noorwegen en Cyprus.Staat wel allemaal dicht bij elkaar maar zegt genoeg denk ik van niveau
Servië uitgesloten, dat zijn de aartsvijanden van Albanezen
Turkije lijkt mij ook uitgesloten, zijn moeder is half Turks maar ik betwijfel of Januzaj Turks kan. Heeft ook niet eens en Turkse identiteitskaart
In Engeland kan hij pas vanaf 2018 dus dat is 5 jaar wachten
Welkom bij België![]()
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 18:59 schreef Doublepain het volgende:
Wat een gehype om een nietszeggende speler.
Je bedoelt Bakkali.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 19:11 schreef zwaaien het volgende:
[..]![]()
Januzaj is het grootste 'Belgische' talent. Samen met Courtois.
Courtois nog een talent noemenquote:Op donderdag 17 oktober 2013 19:11 schreef zwaaien het volgende:
[..]![]()
Januzaj is het grootste 'Belgische' talent. Samen met Courtois.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |