abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Trouwste user 2022 zondag 6 oktober 2013 @ 15:14:41 #1
7889 tong80
Spleenheup
pi_131901043
Adnan Januzaj is de naam. Het 18-jarige toptalent mocht gisteren een eerste keer in de basis starten bij Manchester United, en hij bedankte coach David Moyes voor het vertrouwen. En hoe.

Hij luisterde zijn basisdebuut bij United op met twee doelpunten. Zijn optreden was zo indrukwekkend dat nu ook de Engelse voetbalbond FA meedoet om hem te overtuigen voor Engeland te kiezen.

Het jeugdproduct van Anderlecht heeft verschillende opties wat betreft nationale ploegen. Onder meer België, Albanië en Kroatië willen dat de balvaardige middenvelder voor hen kiest, en daarbij komt nu dus ook de Engeland.

'Ze (de Engelse voetbalbond, redactie) hebben Manchester United inderdaad al benaderd', zo bevestigde United-manager David Moyes gisteren na afloop van de met 1-2-gewonnen wedstrijd bij rode lantaarn Sunderland.

Toch zal een oproep voor het Engelse nationale team niet meteen voor morgen zijn. Stemmen gaan op dat de middenvelder pas in 2015 voor Engeland kan uitkomen, andere bronnen zeggen dat Januzaj pas in februari 2018 voor the 'Three Lions' kan spelen.

'Er bestaat geen twijfel dat hij een echt talent is. We houden hem in het oog, maar er moet eerst nog veel besproken worden', aldus de Engelse bondscoach Roy Hodgson. Bovendien is het redelijk duidelijk dat vader Januzaj heel wat in de melk te brokkelen heeft omtrent de keuze van zijn zoon. Zo zou er pas een keuze worden gemaakt wanneer zoon Adnan echt een basisplek te pakken heeft bij een topclub.

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Trouwste user 2022 zondag 6 oktober 2013 @ 15:15:47 #2
7889 tong80
Spleenheup
pi_131901075
Zal ie voor Albanië kiezen ?

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Trouwste user 2022 zondag 6 oktober 2013 @ 15:19:43 #3
7889 tong80
Spleenheup
pi_131901183
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2013 15:15 schreef tong80 het volgende:
Zal ie voor Albanië kiezen ?

België waarschijnlijk Tong.

pi_131901223
Kan kiezen tussen Engeland(*), België, Albanië, Kosovo (**), Servië en Turkije

(*) indien hij nog 2 jaar in Engeland woont en geregulariseerd wordt
(**) indien Kosovo erkend wordt als voetballand door de FIFA
  zondag 6 oktober 2013 @ 15:27:00 #5
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_131901378
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2013 15:19 schreef tong80 het volgende:

[..]

België waarschijnlijk Tong.

Je praat in jezelf.
Oh.
pi_131901446
Kiest ofwel voor België ofwel voor Albanië.

Hopen dat dit geen lange soap wordt
sd
  Trouwste user 2022 zondag 6 oktober 2013 @ 15:34:47 #7
7889 tong80
Spleenheup
pi_131901638
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2013 15:20 schreef zwaaien het volgende:
Kan kiezen tussen Engeland(*), België, Albanië, Kosovo (**), Servië en Turkije

(*) indien hij nog 2 jaar in Engeland woont en geregulariseerd wordt
(**) indien Kosovo erkend wordt als voetballand door de FIFA
Kosovo op het WK _O_

Trouwste user 2022 zondag 6 oktober 2013 @ 15:35:19 #8
7889 tong80
Spleenheup
pi_131901652
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2013 15:27 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Je praat in jezelf.
Vrijgezellig.

zondag 6 oktober 2013 @ 15:49:14 #9
319979 Fok-it
All is well
pi_131902128
He Pelle staat in de Engelse kranten.
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
  Trouwste user 2022 zondag 6 oktober 2013 @ 16:17:14 #10
7889 tong80
Spleenheup
pi_131903065
quote:
10s.gif Op zondag 6 oktober 2013 15:49 schreef Fok-it het volgende:
He Pelle staat in de Engelse kranten.

Trouwste user 2022 maandag 7 oktober 2013 @ 20:47:37 #11
7889 tong80
Spleenheup
pi_131948957
Adnan Januzaj schuift de keuze rond zijn toekomstige nationale ploeg voor zich uit. Marc Wilmots had de jonge Belg met Kosovaarse roots vanmorgen in allerijl opgeroepen om zich bij de Rode Duivels te vervoegen voor de partijen tegen Kroatië en Wales, maar Januzaj heeft die selectie geweigerd.

'The Special Jan', die zich zaterdag met twee beslissende goals in Sunderland tot de held van Manchester United kroonde, vindt het nog te vroeg om nu al een beslissing te nemen wat betreft zijn internationale toekomst.

"Eerst helemaal doorbreken bij Man Utd, dan pas de nationale ploeg", luidt het in zijn entourage. Die nationale ploeg kan zowel Belgiê, Albanië, Engeland, Schotland als nog enkele Balkanlanden worden. Eerder op de avond maakte Zakaria Bakkali officieel bekend dat hij voor België kiest.

"Ik heb Adnan Januzaj opgeroepen na de blessure van Vincent Kompany. Manchester United heeft me echter laten weten dat hij op dit moment geen keuze voor een nationale ploeg maakt. Voor niemand", benadrukte Wilmots. "Ik denk dat ik hem vandaag een duidelijk signaal gegegen heb, nu is het aan hem", meldde de bondscoach over de ex-speler van Anderlecht. "Net als Zakaria Bakkali is Adnan een jonge veelbelovende speler, en ik wilde hem in de groep integreren. Ik wil hem niet forceren, ik respecteer zijn keuze en plan sowieso een gesprek met hem en zijn entourage", verduidelijke Wilmots nog.

pi_131954280
Boskamp zei net tijdens Extra Time dat z'n vader wil dat z'n zoon voor Albanië kiest
  Redactie Sport dinsdag 8 oktober 2013 @ 08:53:07 #13
274204 crew  Mexicanobakker
pi_131961737
quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2013 22:36 schreef zwaaien het volgende:
Boskamp zei net tijdens Extra Time dat z'n vader wil dat z'n zoon voor Albanië kiest
Zul je zo'n speler nooit (bij de laatste 16) op het EK zien (met 24 clubs misschien wel), toch jammer.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  Trouwste user 2022 dinsdag 8 oktober 2013 @ 09:18:47 #14
7889 tong80
Spleenheup
pi_131962058
De soap rondom Zakaria Bakkali is nog niet ten einde of België heeft er weer een heet vraagstuk bij. Bondscoach Marc Wilmots heeft geprobeerd om Adnan Januzaj, die zaterdag met twee doelpunten naam maakte bij Manchester United, naar de 'Rode Duivels' te lokken. De 18-jarige aanvaller heeft het aanbod voorlopig echter afgeslagen. .

Januzaj redde de Engelse topclub zaterdag met twee treffers tegen Sunderland (2-1) en meteen daarna begon het speculeren over het land waarvoor hij gaat voetballen. Het jonge talent is namelijk geboren in Brussel, maar heeft Albanese en Kosovaarse roots. Ook de Engelse bond zou Januzaj wel willen inlijven. 'Ik wilde hem oproepen als vervanger van Vincent Kompany, maar United heeft laten weten dat hij op dit moment geen keuze wil maken over zijn nationale ploeg', zei Wilmots, die er wel in slaagde om PSV'er Bakkali uit handen van Marokko te houden.

dinsdag 8 oktober 2013 @ 09:43:47 #15
97643 misteriks
finest in cool since 1977
pi_131962436
Ik volg die soap al meer dan een jaar, en geef Belgie 70 procent kans. Albanie lijkt uitgesloten, heeft hij geen intresse in. Er zijn al signalen vanuit zijn entourage dat hij Belgie wil kiezen. Hij is er trouwens geboren en getogen. De enige spelbreker kan Engeland zijn; maar dan weten we ook weer wat de definitie van plat opportunisme is. Adnan's manager is trouwens een Vlaming; hopelijk kan die het boeltje toch nog de juiste weg laten gaan :)
misteriks' contribution is sponsored by Great Attitude Inc.
  Trouwste user 2022 dinsdag 8 oktober 2013 @ 10:55:41 #16
7889 tong80
Spleenheup
pi_131963848
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 oktober 2013 09:43 schreef misteriks het volgende:
Ik volg die soap al meer dan een jaar, en geef Belgie 70 procent kans. Albanie lijkt uitgesloten, heeft hij geen intresse in. Er zijn al signalen vanuit zijn entourage dat hij Belgie wil kiezen. Hij is er trouwens geboren en getogen. De enige spelbreker kan Engeland zijn; maar dan weten we ook weer wat de definitie van plat opportunisme is. Adnan's manager is trouwens een Vlaming; hopelijk kan die het boeltje toch nog de juiste weg laten gaan :)
In Engeland heeft ie natuurlijk minder concurrentie. Gezien de lichting van België.

pi_131966405
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 oktober 2013 09:43 schreef misteriks het volgende:
Januzaj is 'goed' bevriend met jongens als Lukaku en Tielemans dus dat speelt ook in ons voordeel

Bovendien is Albanië echt een slecht team. Staan 5de van de 6 in een groep met Zwitserland, Ijsland, Slovenië, Noorwegen en Cyprus. :') Staat wel allemaal dicht bij elkaar maar zegt genoeg denk ik van niveau

Servië uitgesloten, dat zijn de aartsvijanden van Albanezen

Turkije lijkt mij ook uitgesloten, zijn moeder is half Turks maar ik betwijfel of Januzaj Turks kan. Heeft ook niet eens en Turkse identiteitskaart

In Engeland kan hij pas vanaf 2018 dus dat is 5 jaar wachten

Welkom bij België _O_ _O_
pi_131966515
trouwens ik denk dat zijn moeder niet half turks is maar dat de moeder van zijn moeder (grootmoeder) gewoon even als Albanees in Turkije heeft geleefd

zoiets

kans lijkt dus nihil dat hij voor Turkije kiest
  dinsdag 8 oktober 2013 @ 12:37:37 #19
97643 misteriks
pi_131966538
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 oktober 2013 12:31 schreef zwaaien het volgende:

[..]

Januzaj is 'goed' bevriend met jongens als Lukaku en Tielemans dus dat speelt ook in ons voordeel

Bovendien is Albanië echt een slecht team. Staan 5de van de 6 in een groep met Zwitserland, Ijsland, Slovenië, Noorwegen en Cyprus. :') Staat wel allemaal dicht bij elkaar maar zegt genoeg denk ik van niveau

Servië uitgesloten, dat zijn de aartsvijanden van Albanezen

Turkije lijkt mij ook uitgesloten, zijn moeder is half Turks maar ik betwijfel of Januzaj Turks kan. Heeft ook niet eens en Turkse identiteitskaart

In Engeland kan hij pas vanaf 2018 dus dat is 5 jaar wachten

Welkom bij België _O_ _O_
Over Engeland gaan meerdere berichten 2015 en 2018. Vanwaar het verschil? Maar als het idd 2018 is dan geeft ik Belgie +90procent kans. Hij moet Belgie al echt haten om er niet voor te kiezen. Die gast is er opgegroeid en kan me moeilijk voorstellen dat (zonder beinvloeding van familie etc) hij zich niet het meest een nieuwe Belg voelt vergeleken met die andere rist nationaliteiten. Als hij, tielemans, bakkali en die andere jonkies echt verder evolueren dan is Belgie wereldkampioen in 2018, daar zet ik nu mijn geld al op in :D
pi_132258789
http://www.dailymail.co.u(...)-residency-rule.html

Kiest Engeland, nationale teams zijn voortaan waardeloos als dit allemaal mogelijk is
  donderdag 17 oktober 2013 @ 13:51:36 #21
97643 misteriks
pi_132259529
niet alle gazettenpraat is waar. Maar indien hij idd voor Engeland kiest mogen ze gerust hem en zijn hele familie het land uitzetten. Ik vind dit echt spuwen in het gezicht van het gastland dat hem en zijn familie een oprechte kans hebben gegeven op een beter leven. Daar staat loyaliteit tegenover zou ik zeggen. Geldt niet alleen voor hem, maar voor al die halve exoten die opportunisme als het hoogste goed aanschouwen
pi_132269964
Wat een gehype om een nietszeggende speler.
pi_132270315
quote:
14s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 18:59 schreef Doublepain het volgende:
Wat een gehype om een nietszeggende speler.
:')

Januzaj is het grootste 'Belgische' talent. Samen met Courtois.
pi_132270341
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 19:11 schreef zwaaien het volgende:

[..]

Je bedoelt Bakkali.
  donderdag 17 oktober 2013 @ 19:12:36 #25
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_132270352
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 19:11 schreef zwaaien het volgende:

[..]

Courtois nog een talent noemen :')
RED ONS HENNIEGOD
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')