quote:
Wat wil je er voor hebben?quote:
Dat weet ik, heb alleen geen zin om 3 weken te wachten tot er iets geleverd word. Hoop via Fok! snel aan iets te kunnen komen..quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 17:32 schreef DrSnuggle het volgende:
Misschien iets via de bekende chineze sites zoeken? Die hebben van die goedkope androids die volgens mij voor waar jij het voor wil gaan gebruiken prima zijn.
65 excl?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:47 schreef Gutz het volgende:
[..]
[..]
Wat wil je er voor hebben?
(Hoe is de staat van het toestel en de batterij)
Krassen e.d. boeit niet,
Toestel is opzich in goede staat.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:47 schreef Gutz het volgende:
Wat wil je er voor hebben?
(Hoe is de staat van het toestel en de batterij)
Krassen e.d. boeit niet,
Playstore van google?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 22:58 schreef PetervdK het volgende:
Heb een chinese HTC Desire kloon voor je, is denk ik prima geschikt voor wat jij wilt.
Optisch niet helemaal nieuw, maar geen gekke dingen en scherm is krasvrij.
Android 2.2, dual sim, TF card slot, GPS en WiFi.
Hoesje, siliconenskin, 2x accu en doos erbij.
25 ex mag je m hebben.
Mocht je meer specs willen zien, deze is het: http://dx.com/p/3-5-capac(...)ne-w-gps-wi-fi-70778
Ik zie ze op Marktplaats nog voor rond de ¤50 gaan ik weet niet of jij dit ook beoogd? Dan ben ik eerder geneigd voor het aanbod van PetervdK te gaan.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 22:51 schreef LethalP het volgende:
[..]
Toestel is opzich in goede staat.
Batterij niet geweldig, maar heb er wel een extra bij. Al is dat geen originele.
Wat ik er voor wil hebben? Wat wil je er voor geven:P?
Ik denk dat je met het aanbod van PetervdK dan een beter toestel hebt. Zeker voor ¤25,-quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 23:50 schreef Gutz het volgende:
Ik zie ze op Marktplaats nog voor rond de ¤50 gaan ik weet niet of jij dit ook beoogd? Dan ben ik eerder geneigd voor het aanbod van PetervdK te gaan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |