Je hebt gelijk! Dan ga ik hem vast versturen, en sowieso mijn eigen lootje nog niet inleveren. Dan kan hij nooit per ongeluk gesloten worden.quote:Op maandag 7 oktober 2013 16:09 schreef Chan het volgende:
Op de "help-pagina" onder "organisator"
http://www.lootjestrekken.nl/help
+ Ik wil iemand toevoegen aan de groep
Dit kan op de overzichtspagina zolang de lootjes nog niet zijn getrokken.
Zou moeten kunnen dus
Verder ben ik totaal niet ongeduldig hoor..
Iedereen kan nu al met een gerust hart het lootje inleveren, zolang Hillz het maar niet doet voor het geval er nog iemand toegevoegd moet wordenquote:Op maandag 7 oktober 2013 16:22 schreef Spees_Eend het volgende:
En straks om 20:00 als Hillz alles verstuurd heeft, kan iedereen gewoon met een gerust hart zijn lootje inleveren, ook als je verlanglijst/info nog niet af is. Die kun je namelijk altijd aan blijven vullen!
No worries. Ik heb gewoon in beeld dat ik later nog kan aanpassen. "Als ik wil" kan ik nu vast mijn lijstje invullen staat er.quote:Op maandag 7 oktober 2013 16:29 schreef Hilzillah het volgende:
Ehrm... Ik geloof dat ik nu al grandioos de mist in gegaan ben... Met het verlanglijstje bevestigen heb ik dan mijn lootje ingeleverd?????
Blijkbaar jaquote:Op maandag 7 oktober 2013 16:31 schreef Suikertante het volgende:
Hee! Ik heb expres niet op opslaan gedrukt maar zodra je op de link in je e-mail klikt heb je blijkbaar je lootje ingeleverd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |