SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.met dank aan Reemi
![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013
... Naar aanleiding van jouw post even gekeken, en inderdaad rechtsboven inquote:Op zondag 6 oktober 2013 11:15 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Dat kan je gewoon zelf veranderen.
you're welcome.quote:Op zondag 6 oktober 2013 11:17 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
... Naar aanleiding van jouw post even gekeken, en inderdaad rechtsboven in![]()
2 weken voor niets lopen ergeren
JBGSquote:Op zondag 6 oktober 2013 11:18 schreef Djeetje het volgende:
Dat team dat ik heb gemaakt word makkelijk overlopen
quote:Op zondag 6 oktober 2013 11:19 schreef Patje1987 het volgende:
Online werkt nu bij GTA dus als ik uit de tutorial ben ff spelen?
Miniputters in de verdedigingquote:Op zondag 6 oktober 2013 11:21 schreef GotenSSJ het volgende:
[ afbeelding ]
Nog wat wisselspelers en gaanHopelijk speelt dit beter dan mijn Eredivisie team, moet haast wel
Hij bedoelt vast kleine mannetjes. Maar veel beter, naast Thiago Silva, loopt er niet rond voor dit teamquote:
Alex is goed dit jaarquote:Op zondag 6 oktober 2013 11:24 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Hij bedoelt vast kleine mannetjes. Maar veel beter, naast Thiago Silva, loopt er niet rond voor dit team
Ja? Vorig jaar was die echt totaal ruk helaas. Ga hem er aan toevoegenquote:
Jaquote:Op zondag 6 oktober 2013 11:25 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ja? Vorig jaar was die echt totaal ruk helaas. Ga hem er aan toevoegen
Wijze woorden opaquote:Op zondag 6 oktober 2013 11:25 schreef Toefjes het volgende:
Als alle glitchers + helers gaan cashen komen er straks gigantisch veel miljonairs op de FUT markt bij. Ik denk dat de komende 2 weken spelers als Ibrahimovic, Ribery, Robben etc vreselijk in prijs omhoog gaan schieten hierdoor. Als je spelers van dat soort kaliber in je club hebt, zou ik ze zeker nog even vasthouden.
bedankt, dan hou ik mijn Messi en Ribery nog even voordat ik ze verkoopquote:Op zondag 6 oktober 2013 11:25 schreef Toefjes het volgende:
Als alle glitchers + helers gaan cashen komen er straks gigantisch veel miljonairs op de FUT markt bij. Ik denk dat de komende 2 weken spelers als Ibrahimovic, Ribery, Robben etc vreselijk in prijs omhoog gaan schieten hierdoor. Als je spelers van dat soort kaliber in je club hebt, zou ik ze zeker nog even vasthouden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |