Draak doen. Valkyries zijn niet zo bijzonder op lvl 1 en kosten veel.quote:Op woensdag 30 juli 2014 15:13 schreef Beursaap het volgende:
Ik twijfel tussen valkery vrijspelen wat 1750k kost of voor draak gaan wat 1250k kost. Hoe sterk zijn valkeries van level 1? Meer dan 1000k hebben is sws kut want ze jatten dan steevast weer 200k van je.
draken vind ik kut omdat ze niet zijn gericht op verdedigingswerken en omdat ze finaal kapot geschoten worden door luchtafweer. verder nemen ze een hoop man in beslag en zijn ze heel prijzig.quote:Op woensdag 30 juli 2014 15:56 schreef CaLeX het volgende:
Zou ook voor draak gaan, hier staat de 3de kazerne naar draak aan. Ik hoop de 4de ook nog aan te zetten voor sh op 8 is. Maar blijft een duur grapje.
Evenals de muren, staan er inmiddels 26 op lvl 7. Nog maar 149 te gaan
luchtafweer moet je ook eerst slopen, daarna zijn ze qua levenspunten te vergelijken met reuzen alleen hebben ze meer schade per seconde en zijn ze niet te raken door kanonnen.quote:Op woensdag 30 juli 2014 16:34 schreef Beursaap het volgende:
[..]
draken vind ik kut omdat ze niet zijn gericht op verdedigingswerken en omdat ze finaal kapot geschoten worden door luchtafweer. verder nemen ze een hoop man in beslag en zijn ze heel prijzig.
draken zijn echt onzin jaquote:Op woensdag 30 juli 2014 16:34 schreef Beursaap het volgende:
[..]
draken vind ik kut omdat ze niet zijn gericht op verdedigingswerken en omdat ze finaal kapot geschoten worden door luchtafweer. verder nemen ze een hoop man in beslag en zijn ze heel prijzig.
Die Hogs moet je vanaf level 4/5 gebruiken, dan zijn ze echt bad-ass en waarschijnelijk beste strategie voor war/cups winnenquote:Op dinsdag 29 juli 2014 15:15 schreef Beursaap het volgende:
[..]
post je nick 'ns.
vinden jullie die varkensruiters ook bagger? ik heb dagenlang lopen sparen voor ze en ze gaan veels te snel kapot. hopelijk zijn valkeries beter net als draken.
ach op een gegeven moment heb je niks meer aan elixerquote:Op woensdag 30 juli 2014 19:34 schreef Tinos85 het volgende:
Moet je wel een basis vinden met minimaal 200.000 aan elixer.
kost vaak meer dan het oplevertquote:Op woensdag 30 juli 2014 19:29 schreef 99.999 het volgende:
Draken zijn tof. Gewoon met 8 draken een complete basis wegblazen
Voor de update was het een super strat, nu hoor ik een hoop mensen er wat minder positief over.quote:Op woensdag 30 juli 2014 18:14 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Die Hogs moet je vanaf level 4/5 gebruiken, dan zijn ze echt bad-ass en waarschijnelijk beste strategie voor war/cups winnen
Je moet wel oppassen voor die hogere level giant bombs, als de tegenstander slim is en hij er doet 2 van bij elkaar kunnen al je hogs in 1x doodgaan
daarom ja. ik heb mijn elixer nu nog hard nodig dus ik ga voor de valkery. zijn er nog makkelijke manieren om gratis gems te scoren? ik heb in totaal 16,- nu uitgegeven.quote:Op woensdag 30 juli 2014 20:16 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
kost vaak meer dan het oplevert
Ligt eraan wat je wil bereiken, cups of resources.quote:Op woensdag 30 juli 2014 15:13 schreef Beursaap het volgende:
twijfel tussen valkery vrijspelen wat 1750k kost of voor draak gaan wat 1250k kost. Hoe sterk zijn valkeries van level 1? Meer dan 1000k hebben is sws kut want ze jatten dan steevast weer 200k van je.
welk level ben je? th?quote:Op donderdag 31 juli 2014 09:43 schreef jogy het volgende:
Fuck hey, is het overal dat mensen/kinderen bedelen om coleiderschap? De tering. Ik ben hard aan het zoeken naar een beetje een relaxte clan maar dat is nog best moeilijk
.
lvl 47 th 6, nog twee upgrades (clankasteel en muren, duurt nog wel een weekjequote:
Dit is inderdaad wel een ergernis ja. Gelukkig ben ik co-leider van een clan en gooi ik dit soort kinderen er direct uit. Zijn sowieso vaak ook leechers die zelf nooit iets doneren.quote:Op donderdag 31 juli 2014 09:43 schreef jogy het volgende:
Fuck hey, is het overal dat mensen/kinderen bedelen om coleiderschap? De tering. Ik ben hard aan het zoeken naar een beetje een relaxte clan maar dat is nog best moeilijk
.
Ah sorry, voor dat niveau zou ik het niet weten.quote:Op donderdag 31 juli 2014 09:46 schreef jogy het volgende:
[..]
lvl 47 th 6, nog twee upgrades (clankasteel en muren, duurt nog wel een weekje) en dan ga ik naar 7
De laatste clan heeft dan ook lekker de deksel op zijn neus gekregen. Zo'n bedelaar werd co-leider. Begon meteen met het kicken van leden, het zoeken naar clanwars terwijl de helft niet aanwezig was (vakantie) en nodigde een real life vriendje uit met een veel te laag level die een totale dwaas leek te zijn. De leider was ook op vakantie en gisteren zag je iedereen verdwijnen en was de clan gehalveerdquote:Op donderdag 31 juli 2014 10:26 schreef Dimens het volgende:
[..]
Dit is inderdaad wel een ergernis ja. Gelukkig ben ik co-leider van een clan en gooi ik dit soort kinderen er direct uit. Zijn sowieso vaak ook leechers die zelf nooit iets doneren.
Na de update over ongeveer 10 minuten kun je trouwens resource-booster voor 1 gem krijgen.
Is klote, ja. Maar wat doe je er aan. In mijn clan zijn er max 5 co-leaders (inclusief leader) en 10 elders. Alles blijft verder gewoon member. Bedelen staat gelijk aan vertrek.quote:Op donderdag 31 juli 2014 09:43 schreef jogy het volgende:
.
Trace United. Minimaal 1200 trofeeën en iedereen doneert.quote:Op donderdag 31 juli 2014 10:34 schreef Happel het volgende:
[..]
Is klote, ja. Maar wat doe je er aan. In mijn clan zijn er max 5 co-leaders (inclusief leader) en 10 elders. Alles blijft verder gewoon member. Bedelen staat gelijk aan vertrek.
Dan heeft de clan-leader zijn lesje waarschijnlijk wel geleerd. Of niet, dan kun je er beter uitgaan.quote:Op donderdag 31 juli 2014 10:32 schreef jogy het volgende:
[..]
De laatste clan heeft dan ook lekker de deksel op zijn neus gekregen. Zo'n bedelaar werd co-leider. Begon meteen met het kicken van leden, het zoeken naar clanwars terwijl de helft niet aanwezig was (vakantie) en nodigde een real life vriendje uit met een veel te laag level die een totale dwaas leek te zijn. De leider was ook op vakantie en gisteren zag je iedereen verdwijnen en was de clan gehalveerd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |