SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.met dank aan Reemi
![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
![]()
Dacht juist op je 15e niet meer.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 16:50 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
2de klasse, maar ik ben 15, dus dan heb je nog wel dat soort scores. Ons team is echt gewoon slecht en ben echt uit vorm dit jaar. Vorig jaar nog kampioen geworden.
Nou bij ons wel. Je kan het niveau wel een beetje inschatten.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 16:52 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Dacht juist op je 15e niet meer.
Vooral in de Etjes en Fjes
jaquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 16:46 schreef Djeetje het volgende:
Spelen jullie eigenlijk wel seizoenen ?
Winnaarsmentaliteitquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 16:53 schreef Djeetje het volgende:
In de E won ik ook wel eens met 20-1 ofzo.
En als we dan 1 goal tegen kregen ondanks dat we al met 15-0 voor stonden ging onze keeper huilen
Nee maar serieus, dan ben je wel echt ziekelijk perfectionistischquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 16:54 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ja hij is in de D's gestopt met keepen
Bij hockey had je in de F en de E altijd een regel dat je 3x moest overspelen op de helft van de tegenstander als je 3 goals of meer voor stond..anders telde je goal niet. En dat was vaak nog best een opgave met die kleine kutvelden die je toen had icm het feit dat iedereen maar tegelijk achter de bal aan rendequote:Op zaterdag 5 oktober 2013 16:53 schreef Djeetje het volgende:
In de E won ik ook wel eens met 20-1 ofzo.
En als we dan 1 goal tegen kregen ondanks dat we al met 15-0 voor stonden ging onze keeper huilen
Dat hadden wij ook, in de F'jes een seizoen lang alles met 30-0 winnen etc, maar wel 3 keer overspelenquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 16:55 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Bij hockey had je in de F en de E altijd een regel dat je 3x moest overspelen op de helft van de tegenstander als je 3 goals of meer voor stond..anders telde je goal niet. En dat was vaak nog best een opgave met die kleine kutvelden die je toen had icm het feit dat iedereen maar tegelijk achter de bal aan rende
Hockey > voetbal, want vrouwen. Veel gezelliger joh.quote:
Hockeyfeestenquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 16:56 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Hockey > voetbal, want vrouwen. Veel gezelliger joh.
Ik beweer het tegendeel toch niet?quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 16:57 schreef SV-Spakenburg het volgende:
[..]
Kom je ook gewoon in als je niet op hockey zit
Ik probeer alleen te zeggen dat je het als voetballer ook gezellig kunt hebben bij de hockeyersquote:
jbgsquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 16:58 schreef Djeetje het volgende:
Jezus ik bn echt een drama in deze fifa 4-0 achter na 24 min
ALs wij bij Kampong moeten voetballen...kijken wij onze ogen uit hoor...... Heerlijke dames lopen daar... EN gigantisch druk!quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 16:56 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Hockey > voetbal, want vrouwen. Veel gezelliger joh.
Dat probeerde ik ook te zeggenquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 16:58 schreef SV-Spakenburg het volgende:
[..]
Ik probeer alleen te zeggen dat je het als voetballer ook gezellig kunt hebben bij de hockeyers
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |