abonnement Unibet Coolblue
pi_132932901
Wat vind ji nou de weirdste van zappa?
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
  dinsdag 5 november 2013 @ 19:01:05 #177
367828 Bassen
Does Humor Belongs To Music?
pi_132933891
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2013 18:26 schreef Thezappa het volgende:

[..]

mooi..

heb alles van zappa op cd / lp /...incl. 40 tal bootlegs...en alle bootlegs ooit op casset..
Whut, alles!? Ben op gegroeid met Zappa en mijn vader is groot fan, maar alles verzameld hebben.... Reken je dan alleen Zappa, of ook the Mothers en alle werken waaraan Zappa heeft mee gewerkt al dan niet onder zijn eigen naam?

Heb je ook de cassette "The Supplement Tape", de cd "Cucmonga Years" en de single "Spcialized Digital Audio Gratification"
pi_132934383
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2013 19:01 schreef Bassen het volgende:

[..]

Whut, alles!? Ben op gegroeid met Zappa en mijn vader is groot fan, maar alles verzameld hebben.... Reken je dan alleen Zappa, of ook the Mothers en alle werken waaraan Zappa heeft mee gewerkt al dan niet onder zijn eigen naam?

Heb je ook de cassette "The Supplement Tape", de cd "Cucmonga Years" en de single "Spcialized Digital Audio Gratification"
dubbel
aandeel Fok! hier te krijgen , pm voor vraagprijs
pi_132934455
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2013 19:15 schreef Thezappa het volgende:

[..]
zou ik moeten zoeken...heb bijna alles op tape meeste wel ...

tevens diverse verzamelaars lp's de echt zeldzame

heb zelf alles van vai beefheart en alle losse mothers ook
aandeel Fok! hier te krijgen , pm voor vraagprijs
  dinsdag 5 november 2013 @ 19:25:40 #180
367828 Bassen
Does Humor Belongs To Music?
pi_132934754
Heb je foto's ervan? Ben wel benieuwd, moet echt een massive collectie zijn. Ben nu zelf een beetje begonnen met het verzamelen ervan. Maar is nogal een dure hobby, denk dat op mijn foto alleen al wel voor paar 100 euro hangt, "Absolutely Free" is recent al verkocht op discogs voor 180 euro en We're Only In It For The Money en Freak out! zijn ook wel richting de 50 euro.

Heb je ook Jeff Simmons? zoek die plaat al verschrikkelijk lang..

Zelf ben ik er blij met mijn recente vinyl score, Ike Willis wie ik een paar jaar terug heb mogen ontmoeten.
  dinsdag 5 november 2013 @ 19:30:17 #181
367828 Bassen
Does Humor Belongs To Music?
pi_132934933
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2013 18:29 schreef Miniem het volgende:
Wat vind ji nou de weirdste van zappa?
Frank Zappa - Sofa No.2 (Zappa die Duits zingt)

pi_132936285
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2013 19:25 schreef Bassen het volgende:
Heb je foto's ervan? Ben wel benieuwd, moet echt een massive collectie zijn. Ben nu zelf een beetje begonnen met het verzamelen ervan. Maar is nogal een dure hobby, denk dat op mijn foto alleen al wel voor paar 100 euro hangt, "Absolutely Free" is recent al verkocht op discogs voor 180 euro en We're Only In It For The Money en Freak out! zijn ook wel richting de 50 euro.

Heb je ook Jeff Simmons? zoek die plaat al verschrikkelijk lang..

Zelf ben ik er blij met mijn recente vinyl score, Ike Willis wie ik een paar jaar terug heb mogen ontmoeten.
ja hoor heb diverse foto's ervan..en heb 3 originele poster beneden hangen...netjes ingelijst

heb alle uitgebrachte boeken over zappa ..heb denk ik 400 foto's en wel honderden op de pc..

verzamelaar he :)
aandeel Fok! hier te krijgen , pm voor vraagprijs
pi_132936555




zal ff foto van gedeelte maken
aandeel Fok! hier te krijgen , pm voor vraagprijs
pi_132936697




dit is een kwart haha
aandeel Fok! hier te krijgen , pm voor vraagprijs
  dinsdag 5 november 2013 @ 20:13:20 #185
367828 Bassen
Does Humor Belongs To Music?
pi_132937073
Jeff Simmons posters? Heb je deze ook?

pi_132937418
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2013 20:13 schreef Bassen het volgende:
Jeff Simmons posters? Heb je deze ook?

[ afbeelding ]
nope
aandeel Fok! hier te krijgen , pm voor vraagprijs
pi_132952120
Even iets totaal anders dan Zappa (wat ik bij tijd en wijle ook erg goed trek), heb zojuist de vinyl box van Dire Straits (studio albums) in de pre-order gezet. Struikelde hier toevallig over, wist echt niet dat dit er aan zat te komen dus was aangenaam verrast.

Heb vorig jaar hun debut album re-issue gekocht (heb ook het origineel), die is verschrikkelijk goed gere-issued. Was nog steeds op zoek naar Making Movies en Love Over Gold in een re-issue maar die zijn los zo duur... (35 euro/pst). Ben er blij mee dus! Jammer alleen dat Alchemy er niet bij zit.
  woensdag 6 november 2013 @ 10:43:39 #188
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_132953836
Ik heb Making Movies en nog wat Dire Straits platen voor 2-3 euro uit de platenbak getrokken in Alkmaar.
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
  woensdag 6 november 2013 @ 10:54:28 #189
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_132954115
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2013 20:05 schreef Thezappa het volgende:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

dit is een kwart haha
Dan heb jij even veel van Zappa als mijn vader van Neil Young :P Ik heb alleen oude foto's maar inmiddels zit die kast rechts helemaal vol met LP's en die andere foto is uit 2004. Die cd's in die kastjes zijn allemaal concerten. Maar die bewaard ie tegenwoordig op zijn externe harde schijf ipv. ze te branden.


|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
  woensdag 6 november 2013 @ 15:08:51 #190
367828 Bassen
Does Humor Belongs To Music?
pi_132962802
quote:
10s.gif Op woensdag 6 november 2013 10:43 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik heb Making Movies en nog wat Dire Straits platen voor 2-3 euro uit de platenbak getrokken in Alkmaar.
Die platen zijn zoveel verkocht. Zijn idd niet veel waard, heb zelf ook een aantal platen van ze terwijl ik niet eens zo van hun muziek hou. Maar zijn natuurlijk wel platen die in elke platenkast horen te staan. Heb trouwens een promotie exemplaar van "Love Over Gold"
  woensdag 6 november 2013 @ 15:11:27 #191
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_132962894
Ik vind een Dire Straits plaat op de achtergrond wel lekker.
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
  woensdag 6 november 2013 @ 15:18:20 #192
367828 Bassen
Does Humor Belongs To Music?
pi_132963144
quote:
14s.gif Op woensdag 6 november 2013 15:11 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik vind een Dire Straits plaat op de achtergrond wel lekker.
Dat is direct het probleem voor mij, ik draai vinyl nooit om op de achtergrond te hebben. Dan zet ik een cd of mp3 op.

Trouwens hebben jullie ook z'n tik dat wanneer je een goede artiest of band hebt dat je dan direct alle albums wilt hebben, ook al zitten daar slechten tussen?
  woensdag 6 november 2013 @ 15:23:11 #193
367828 Bassen
Does Humor Belongs To Music?
pi_132963331
quote:
6s.gif Op woensdag 6 november 2013 10:54 schreef Dagoduck het volgende:

[..]

Dan heb jij even veel van Zappa als mijn vader van Neil Young :P Ik heb alleen oude foto's maar inmiddels zit die kast rechts helemaal vol met LP's en die andere foto is uit 2004. Die cd's in die kastjes zijn allemaal concerten. Maar die bewaard ie tegenwoordig op zijn externe harde schijf ipv. ze te branden.

[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Zelf branden telt niet echt voor je verzameling, blootlegs kun je eigenlijk al niet mee tellen, al gaat dat bij Zappa niet helemaal op omdat die zelf ook blootlegs heeft heruitgebracht.

Zelf heb ik ontzettend veel van de Red Hot Chili Peppers, het merendeel van het officieel uitgebrachte werk. Maar heb niet van elk album alle uitgaves al heb ik denk ik wel gemiddeld 4 uitgaves per album (vinyl, cassette, cd)
pi_132963448
Dire Straits was zo'n beetje mijn eerste muzikale crush destijds, ook het eerste concert waar ik naar toe ben geweest (in de Kuip!) dus dat zal altijd een bepaalde sentimentele waarde hebben en houden. Plus dat ik de muziek gewoon lekker vind, al ga ik beter op het eerdere werk dan op de bijna country stijl van On Every Street bijvoorbeeld. Maar Love Over Gold is in mijn ogen niks anders dan een meesterwerk met het fenomenale Telegraph Road.

Zojuist de platenspeler aan de wand gehangen met de muurbeugel die is besteld had... geweldig! _O_ _O_ _O_ ! Je kunt nu springen, stuiteren, stampen wat je wilt maar geen geskip en gebounce meer. Ben er echt heel blij mee, kan nu tenminste weer plaatjes draaien als er mensen thuis zijn (en die dus continue voorbij de platenspeler lopen :') ). Genot.
pi_132963470
quote:
1s.gif Op woensdag 6 november 2013 15:18 schreef Bassen het volgende:

[..]

Dat is direct het probleem voor mij, ik draai vinyl nooit om op de achtergrond te hebben. Dan zet ik een cd of mp3 op.

Trouwens hebben jullie ook z'n tik dat wanneer je een goede artiest of band hebt dat je dan direct alle albums wilt hebben, ook al zitten daar slechten tussen?
Ik heb die tik wel gehad... maar ook mee gestopt...
Helaas staat er vaak op elk album wel 1 of 2 goede nummers waardoor je het alsnog koopt :X
Dit account is niet meer in gebruik.
  woensdag 6 november 2013 @ 15:29:36 #196
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_132963574
quote:
1s.gif Op woensdag 6 november 2013 15:23 schreef Bassen het volgende:

[..]

Zelf branden telt niet echt voor je verzameling, blootlegs kun je eigenlijk al niet mee tellen, al gaat dat bij Zappa niet helemaal op omdat die zelf ook blootlegs heeft heruitgebracht.

Zelf heb ik ontzettend veel van de Red Hot Chili Peppers, het merendeel van het officieel uitgebrachte werk. Maar heb niet van elk album alle uitgaves al heb ik denk ik wel gemiddeld 4 uitgaves per album (vinyl, cassette, cd)
Je kan het best meetellen voor je verzameling hoor. Het is toch wat hij verzamelt? Maar hij heeft nog veel meer, maar dat heb ik niet op de foto staan. Natuurlijk kun je bootlegs wel meetellen, het hoort er toch bij...
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
  woensdag 6 november 2013 @ 15:30:11 #197
367828 Bassen
Does Humor Belongs To Music?
pi_132963596
Zitten jullie ook op discogs? Ben wel benieuwd, wat hebben jullie? hoeveel hebben jullie? Platen dubbel of op uitgekeken, ruilen een idee?
  woensdag 6 november 2013 @ 15:30:15 #198
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_132963598
quote:
7s.gif Op woensdag 6 november 2013 15:26 schreef Luigi het volgende:
Dire Straits was zo'n beetje mijn eerste muzikale crush destijds, ook het eerste concert waar ik naar toe ben geweest (in de Kuip!) dus dat zal altijd een bepaalde sentimentele waarde hebben en houden. Plus dat ik de muziek gewoon lekker vind, al ga ik beter op het eerdere werk dan op de bijna country stijl van On Every Street bijvoorbeeld. Maar Love Over Gold is in mijn ogen niks anders dan een meesterwerk met het fenomenale Telegraph Road.

Zojuist de platenspeler aan de wand gehangen met de muurbeugel die is besteld had... geweldig! _O_ _O_ _O_ ! Je kunt nu springen, stuiteren, stampen wat je wilt maar geen geskip en gebounce meer. Ben er echt heel blij mee, kan nu tenminste weer plaatjes draaien als er mensen thuis zijn (en die dus continue voorbij de platenspeler lopen :') ). Genot.
Nu willen wij foto's :D
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_132963694
quote:
10s.gif Op woensdag 6 november 2013 15:30 schreef Dagoduck het volgende:

[..]

Nu willen wij foto's :D
Dit, mijn platenspeler staat ook op de grond namelijk :')
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
  woensdag 6 november 2013 @ 15:33:25 #200
367828 Bassen
Does Humor Belongs To Music?
pi_132963730
quote:
6s.gif Op woensdag 6 november 2013 15:29 schreef Dagoduck het volgende:

[..]

Je kan het best meetellen voor je verzameling hoor. Het is toch wat hij verzamelt? Maar hij heeft nog veel meer, maar dat heb ik niet op de foto staan. Natuurlijk kun je bootlegs wel meetellen, het hoort er toch bij...
Persoonlijk zou ik het niet meetellen, maak in mijn eigen collectie ook onderscheid in bootlegs en officiële uitgaves.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')