SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.met dank aan Reemi
![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
![]()
Hmm. Kijk morgen wel even.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 12:52 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Depay is wel goed maar ik vind Fischer beter
Geen idee. Ga je een Acer kopen dan?quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 12:55 schreef Dudeweiser het volgende:
Hoe zit het nou met de bouwkwaliteit van Acer laptops tegenwoordig? Ik weet wel dat ze vroeger altijd behoorlijk schijt waren, is dat nog steeds het geval?
Nooit doenquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 12:55 schreef Dudeweiser het volgende:
Hoe zit het nou met de bouwkwaliteit van Acer laptops tegenwoordig? Ik weet wel dat ze vroeger altijd behoorlijk schijt waren, is dat nog steeds het geval?
mja ik heb een laptop nodig voor school, ≤13,3 inch, ≤600 a 650 euro en het liefst een touchscreen. Dan blijft er vrij weinig overquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 12:56 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Geen idee. Ga je een Acer kopen dan?
Waarom een touchscreen?quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 12:58 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
mja ik heb een laptop nodig voor school, ≤13,3 inch, ≤600 a 650 euro en het liefst een touchscreen. Dan blijft er vrij weinig over
vrienden van me hebben allebei een Asus met touchscreen en dat werkt behoorlijk lekker hoor, zeker in combinatie met windows 8quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 12:59 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Waarom een touchscreen?
13,3 inch is vrij klein trouwens. Ik weet niet wat voor software je gaat draaien, maar de meeste programma's waar ik mee moet werken passen al niet lekker op een 15,4 inch.
Maar wat is de meerwaarde van touchscreen? Dat je programmategeltjes kunt aanraken zodat je programma opstart? Best zonde van je geld. Dat zou ik eerder steken in randapparatuur of een beter scherm ofzo.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 13:01 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
vrienden van me hebben allebei een Asus met touchscreen en dat werkt behoorlijk lekker hoor, zeker in combinatie met windows 8en hij kan niet groter zijn dan 13,3 inch, want dan past ie niet meer in mijn tas. Verder ga ik er geen uitzonderlijke programma's op draaien hoor, alleen word, powerpoint en chrome
Hij zei tot ¤650, dus dan vallen alle Apple computers al af.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 13:02 schreef DannyDeko het volgende:
Heb een 13" Macbook en dat maatje is echt heerlijk hoor. Ik zou geen 15+ " meer willen
Oh dat heb ik niet gelezen. Maar doelde ook meer erop dat een 13" een heerlijk formaat isquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 13:04 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Hij zei tot ¤650, dus dan vallen alle Apple computers al af.
tijdens college is het sowieso makkelijker en sneller dan alles met de trackpad moeten doenquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 13:04 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Maar wat is de meerwaarde van touchscreen? Dat je programmategeltjes kunt aanraken zodat je programma opstart? Best zonde van je geld. Dat zou ik eerder steken in randapparatuur of een beter scherm ofzo.
quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 09:26 schreef FCsuarez het volgende:
moguh heren![]()
POTS vader geworden zie ik![]()
![]()
Helemaal gemist. maar het is een zoon toch? naam al bekend.
in ieder geval gefeliciteerd Potsje![]()
![]()
tevens iemand op het EA forum al bans tegen gekomen?![]()
djeetje staat nog wel in het leaderbord met 400K dus zal wel niet![]()
Thanks gastenquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 09:30 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]Dat heb ik ook gemist.
Congratz papa POTS![]()
Een muis misschien?quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 13:07 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
tijdens college is het sowieso makkelijker en sneller dan alles met de trackpad moeten doen
Vader geworden?quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 13:08 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Nog mensen geraakt door de banhammer?
[..]
[..]
Thanks gasten
Dan neem je 2 tafeltjes.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 13:09 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
past nooit op dat tafeltje hoor
Ja, donderdag al. Thanks!quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 13:09 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Vader geworden?Gefelicteerd!
Hoe heet zij/hij? Of is dat geheim?
Misschien is het een kwestie van gewenning. Ik heb 2 schermen aan m'n desktop hangen en ik heb een 15,6 inch notebook. Soms erger ik me echt aan het feit dat ik niet 2 dingen naast elkaar kan openen zonder dat er iets wegvalt op m'n notebook.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 13:06 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Oh dat heb ik niet gelezen. Maar doelde ook meer erop dat een 13" een heerlijk formaat is
quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 13:11 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ja, donderdag al. Thanks!
Een jongetje, Sen heet-ie. Gaat goed met hem hoor, maar hij en zijn moeder liggen nog in het ziekenhuis (want keizersnee). Vanmiddag komen ze naar huis, dan begint het feest pas echt
quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 13:16 schreef FCsuarez het volgende:
hunter en shadow alweer boven de 2.5K zie ik
even de greedy mensen elkaar undercutten en dan gaan over een week of 2 de verstandige mensen wel weer verkopen![]()
![]()
quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 13:16 schreef FCsuarez het volgende:
hunter en shadow alweer boven de 2.5K zie ik
even de greedy mensen elkaar undercutten en dan gaan over een week of 2 de verstandige mensen wel weer verkopen![]()
![]()
niet op de PS in iedergevalquote:
Wow jij hebt er veelquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 13:20 schreef pascal08 het volgende:
[ afbeelding ]
Dat is dus 51551 * 2500c = 128.877.500c
Moet zeggen dat ik dat ook niet echt verwacht hadquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 13:15 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
Wtf. Wat schieten die prijzen snel omhoog. Verbaas me erover dat die markt zo snel hersteld.
autobuyertje aangeslingerd ofwaquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 13:20 schreef pascal08 het volgende:
[ afbeelding ]
Dat is dus 51551 * 2500c = 128.877.500c
Exact. Eigenlijk is dit het moment om ze van te hand te doen want echt herstel gaat nog lang duren.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 13:24 schreef Jorwol het volgende:
De markt is zich niet aan het herstellen, de lage BIN's worden nu nog gekocht door mensen die de slag niet willen missen
Klopt, je moet ze of tussen nu en een aantal dagen verpatsen OF je moet echt weken wachten.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 13:24 schreef Confetti het volgende:
[..]
Exact. Eigenlijk is dit het moment om ze van te hand te doen want echt herstel gaat nog lang duren.
Wat een wijsheid. Zei je dat vorige week ook toen ze na een paar dagen 6/7k kostte?quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 13:24 schreef Confetti het volgende:
[..]
Exact. Eigenlijk is dit het moment om ze van te hand te doen want echt herstel gaat nog lang duren.
Nee, ik heb klikchinezen ingehuurd.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 13:23 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
autobuyertje aangeslingerd ofwa
Toen was het op veel minder grote schaal gedaan omdat iedereen bang was voor de banhammerquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 13:25 schreef Kiid het volgende:
[..]
Wat een wijsheid. Zei je dat vorige week ook toen ze na een paar dagen 6/7k kostte?
quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 13:25 schreef zerokil het volgende:
Pff, had ik er maar meer ingekocht.
[ afbeelding ]
Dit keer was de abuse vele malen groter. Gister stonden er 130+ pagina's aan Hunters op de marktquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 13:25 schreef Kiid het volgende:
[..]
Wat een wijsheid. Zei je dat vorige week ook toen ze na een paar dagen 6/7k kostte?
sterlingquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 13:25 schreef Toefjes het volgende:
Ik geloof dat Aubameyang mijn angstgegner gaat worden deze fifa. Niet te verdedigen die kerel
coins kopenquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 13:26 schreef zerokil het volgende:
Waarschijnlijk komt er vandaag nog een moment dat mensen hunt chem kaarten massaal gaan verkopen en dat de prijs weer gaat zakken.
Dat wordt het moment voor me om nog kaarten in te kopen.
Dat geloof ik best, maar ik heb niet het idee dat de prijs nu alleen hoog gaat door mensen die ook willen investeren. Ik zeg niet dat het niet zo is aangezien ze er bij kunnen zitten, maar hunter/shadow zijn ook by far de populairste kaarten.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 13:26 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Toen was het op veel minder grote schaal gedaan omdat iedereen bang was voor de banhammer
Ja dat doe ik waarschijnlijk ook, als je te lang wacht heb je kans dat heel veel mensen gaan panicsellen en dan is de prijs helemaal verneuktquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 13:28 schreef Kiid het volgende:
[..]
Dat geloof ik best, maar ik heb niet het idee dat de prijs nu alleen hoog gaat door mensen die ook willen investeren. Ik zeg niet dat het niet zo is aangezien ze er bij kunnen zitten, maar hunter/shadow zijn ook by far de populairste kaarten.
Ik kijk het nog even aan. Ik wacht tot het rond de 4.000 is dan is het ruim 3k winst per kaartje.
En dan gaat iedereen dumpen, vervolgens weer een daling. Daarna naar het oorspronkelijke niveau denk ik.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 13:28 schreef pascal08 het volgende:
Het is ook zo dat als mensen doorkrijgen dat de kaarten stijgen, dat ze nog harder gaan stijgen omdat iedereen nog even wilt meeprofiteren. Vorig keer zaten ze dus ook weer binnen 2 dagen op 6/7k? Dat zal wel de evenwichtsprijs zijn. Ik denk dat 'ie daar nu ook weer naartoe gaat.
Ik weet wel dat ik ze niet allemaal tegelijk erop ga gooien zoals sommige nou doenquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 13:28 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Ja dat doe ik waarschijnlijk ook, als je te lang wacht heb je kans dat heel veel mensen gaan panicsellen en dan is de prijs helemaal verneukt
Ik denk dat ik hierna iets meer dan 14 IF Milito's kan kopenquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 13:29 schreef Jorwol het volgende:
Ik kocht ze eigenlijk in met de gedachte dat als ik er een 'gratis' Di Natale aan over zou houden ik al tevreden was. Nu ben ik iets hebberiger geworden
quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 13:29 schreef Toefjes het volgende:
[..]
En dan gaat iedereen dumpen, vervolgens weer een daling. Daarna naar het oorspronkelijke niveau denk ik.
Nee sowieso niet, ik ga er denk ik over een aantal dagen een stuk of wat verkopen zodat ik weer wat leuke spelers hebt, de rest bewaar ik en als ze dan weer een echt lekkere prijs heb gooi ik de rest de deur uit.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 13:30 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik weet wel dat ik ze niet allemaal tegelijk erop ga gooien zoals sommige nou doen
Hè?quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 13:31 schreef Toefjes het volgende:
[..]Het zijn net 2 borsten. Maar dan 1 omgekeerd
Dat dacht ik de eerste keer ook. Een dag later 4dubbele prijzen.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 13:24 schreef Confetti het volgende:
[..]
niet zo zeuren ik heb er nog minder dan jijquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 13:33 schreef zerokil het volgende:
Begin me nu wel te realiseren dat dit het moment was om voor de eerste keer in mijn FUT carriere meer dan 1 miljoen te hebben.
Dat realiseer ik me nu ook. Had ik maar dure spelers verkocht zodat ik meer had kunnen kopenquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 13:33 schreef zerokil het volgende:
Begin me nu wel te realiseren dat dit het moment was om voor de eerste keer in mijn FUT carriere meer dan 1 miljoen te hebben.
Dan heb je gewoon een kutresolutie, kan niks met het scherm te maken hebben.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 12:59 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Waarom een touchscreen?
13,3 inch is vrij klein trouwens. Ik weet niet wat voor software je gaat draaien, maar de meeste programma's waar ik mee moet werken passen al niet lekker op een 15,4 inch.
quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 13:36 schreef poker4lifee het volgende:
Blijft mooid at Dreetje straks de rijkste is
Met 1920x1680 op een 13,3" zie je geen ruk hoor.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 13:36 schreef Reemi het volgende:
[..]
Dan heb je gewoon een kutresolutie, kan niks met het scherm te maken hebben.
IF Lukaku? Ik heb IF Augero ingeruild voor IF Lukaku zodat ik dat geld kon gebruiken voor chemistry kaartenquote:
Da's ook wel een erg overdreven resolutie.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 13:37 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Met 1920x1680 op een 13,3" zie je geen ruk hoor.
#levenalsdreetjequote:Op zaterdag 5 oktober 2013 13:36 schreef poker4lifee het volgende:
Nooit meer "I cant boy Honda on this time"quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 13:36 schreef poker4lifee het volgende:
quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 13:39 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Nooit meer "I cant boy Honda on this time"
Het gaat erom dan bij alles kleiner dan 15,4" alles gewoon zo klein wordt met een hoge resolutie dat het , voor mij althans, niet meer lekker werkt. Ik werk gewoon graag met grote schermen.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 13:38 schreef Reemi het volgende:
[..]
Da's ook wel een erg overdreven resolutie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zit nu op dit, zal ik al miljonair zijn
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz
15,6" met Full HD werkt heerlijk. Mijn 4,7" met Full HD ook trouwens.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 13:40 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Het gaat erom dan bij alles kleiner dan 15,4" alles gewoon zo klein wordt met een hoge resolutie dat het , voor mij althans, niet meer lekker werkt. Ik werk gewoon graag met grote schermen.
quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 13:40 schreef FCsuarez het volgende:
Ha, ik ben al lang en breed miljonair.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zit nu op dit, zal ik al miljonair zijn
knappe jongen die een 13,3'' met een 1920x1080 scherm gaat vinden voor een normale prijsquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 13:37 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Met 1920x1680 op een 13,3" zie je geen ruk hoor.
1680 zelfsquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 13:42 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
knappe jongen die een 13,3'' met een 1920x1080 scherm gaat vinden voor een normale prijs
ben er ook wel al denk ik zomaarquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 13:41 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ha, ik ben al lang en breed miljonair.
Ligt eraan wat je normaal vindt.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 13:42 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
knappe jongen die een 13,3'' met een 1920x1080 scherm gaat vinden voor een normale prijs
Jij kan mijn gedachte lezen. Zijn hier tonnen, miljoenen aan het tellen. 28K was 4 dagen geleden voor mij een berg coins. Nu is het een fooi, een bedragje dat je aan een vriendelijke serveerster geeft.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 13:43 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Toefjes denkt ook, wat is 28K nou als je honderden chemistry styles hebt
ja ik denk nu in kaartjes. En dat z ijn er niet veelquote:
Yoo!quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 13:51 schreef Edwinuss het volgende:
Wie wil er 22K voor de 360? Ben overgestapt naar PS3.
Quote deze post met een screenshot van de geplaatste speler incl teamnaam! Wie het snelst is, die wint.
quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 13:51 schreef Edwinuss het volgende:
Quote deze post met een screenshot van de geplaatste speler incl teamnaam! Wie het snelst is, die wint.
Sympathiekquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 13:51 schreef Edwinuss het volgende:
quote:
quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 13:53 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik durfde het niet aan om er echt een speler op te zetten
Bange poeperdquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 13:53 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik durfde het niet aan om er echt een speler op te zetten
Nou, dan lig ik ook echt in een deuk.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 13:58 schreef dion_v_k het volgende:
Ik ga echt zo hard lachen als die glitch er over een paar dagen WEER is![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan zou ik wel spijt hebben dat ik ze nu niet verkoopquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 13:58 schreef dion_v_k het volgende:
Dan krijg je echt een waanzinnig verschil tussen arm en rijk. Net als in Afrikaquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 13:58 schreef dion_v_k het volgende:
Zou me niks verbazen.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 13:58 schreef dion_v_k het volgende:
toch even checken na iedere downtimequote:Op zaterdag 5 oktober 2013 13:59 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dan krijg je echt een waanzinnig verschil tussen arm en rijk. Net als in Afrika
Ik vind hem maar tegenvallen. Hij begon goed maar daarna ging het steeds minder. Al scoor ik ook heel weinig.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 13:59 schreef Hoogstaande het volgende:
[ afbeelding ]
Deze dude kan alles![]()
Lobte net van buiten de 18 over een terugrennende keeper heen, schoot er een aantal minuten later een finesseshot van zo'n 30 yards er buiten in
Eindbaas
Wenbaar, skills, WF, goed te linken, snel genoeg.
Ik kocht er net 1 voor 2400cquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 13:54 schreef Jorwol het volgende:
Twijfel om nu nog meer kaartjes te halen
Ik hunt nog wel wat goedkope, heb wel weer even mn team compleet gemaakt, had Balo/El Sha/Schurrle verkocht namelijkquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 14:04 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Ik kocht er net 1 voor 2400c![]()
Meteen weer op de TP gezet toen ik zag dat ik nog maar 600 coins over had
kun je nu al 400c winst op pakkenquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 14:04 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Ik kocht er net 1 voor 2400c![]()
Meteen weer op de TP gezet toen ik zag dat ik nog maar 600 coins over had
0-8quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 13:48 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Op de een of andere manier schieten juist die spelers alles er in tegen mij²²
Moet ik nog wel een uur wachten want ik heb 'm er voor 3,2k BIN op gezetquote:
Als ik Djeetje moet geloven heeft hij 500 chemstyle kaartjes geduplicatequote:Op zaterdag 5 oktober 2013 14:09 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Hoi Jood. Iedereen DENKT dat Djeetje de rijkste is....
500 kaartjes + glitchen is aardig wat hequote:Op zaterdag 5 oktober 2013 14:09 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Jood kan in elk geval concurrerenquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 14:09 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
500 kaartjes + glitchen is aardig wat he
Ik weet het niet....quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 14:09 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Enkele personen (2 of 3) gooien nu 12 pagina's vol met hunter kaarten met een BIN van 2700c. Dat houdt de stijging tegen dat soort figurenquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 14:10 schreef Jorwol het volgende:
Als de bug nog een keer terugkomt zijn de mensen met heel veel kaartjes wel echt het bokje hoor, dan gaat die prijs nooit meer goedkomen. Er zijn er nu al echt duizenden.
Laat ik zo zeggen... ik heb er niet 1 geduplicate!quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 14:09 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Als ik Djeetje moet geloven heeft hij 500 chemstyle kaartjes geduplicate
Hij begon bij mij juist iets minder maar scoort nu aan de lopende bandquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 14:02 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik vind hem maar tegenvallen. Hij begon goed maar daarna ging het steeds minder. Al scoor ik ook heel weinig.
Ze doen maar, ik heb voorlopig twee leuke elftallen waar ik het voorlopig nog wel mee uithoudquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 14:13 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Enkele personen (2 of 3) gooien nu 12 pagina's vol met hunter kaarten met een BIN van 2700c. Dat houdt de stijging tegen dat soort figuren
lolquote:
Voor wat? opkopen van kaartjes???quote:
De sch van schaduwquote:
Ik heb net weer eens een potje gewonnen.. Grabban 2x en Wynne 1x (voor het eerst scoor ik met hem als bronze) Ik schoot uit een moeilijke hoek en hij kwam zo voor de voeten van Wynne, onbedoeldquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 14:14 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Hij begon bij mij juist iets minder maar scoort nu aan de lopende band
Gefeliciteerdquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 14:24 schreef DuTank het volgende:
Een bronze gift pack met niks erin, Locadia die opeens nog maar 900 coins waard is, terwijl ik er nog een stuk of wat in mijn TP heb zitten. En dat op mijn verjaardag
Maar ik heb wel Bayern München shirt met Müller achterop gekregen
Gefeliciteerdquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 14:24 schreef DuTank het volgende:
Een bronze gift pack met niks erin, Locadia die opeens nog maar 900 coins waard is, terwijl ik er nog een stuk of wat in mijn TP heb zitten. En dat op mijn verjaardag
Ik had 2.5k, een silver gift pack en een gold gift pack. Maar gefeliciteerdquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 14:24 schreef DuTank het volgende:
Speel je op de xbox?quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 14:27 schreef Ajacied7 het volgende:
Random mensen die je neerschieten in GTA online
Gefeliciteerd!quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 14:24 schreef DuTank het volgende:
quote:
Hey gefeliciteerdquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 14:24 schreef DuTank het volgende:
Oh te laatquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 14:36 schreef DuTank het volgende:
Dank je boysNu ga ik even naar de stad om mijn volgende cadeau te scoren!
Dit ja. Begin net te spelen, nu al 3x dood.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 14:27 schreef Ajacied7 het volgende:
Random mensen die je neerschieten in GTA online
Jij ook gefeliciteerd danquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 14:44 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Hey gefeliciteerdIk ben ook vandaag jarig. Hoe oud geworden?
Müller fan?
edit;
[..]
Oh te laat![]()
regel mic@pc & skype danquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 14:44 schreef wieisboos het volgende:
[..]
hey pokerr wil je met mij GTA doen
Dree hoeveel kaartjes heb je nu?quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 14:48 schreef Djeetje het volgende:
Oke spam me maar vol met die Bukharov ofzo teams
41212 of 433 (4) graag
yayaquote:
Leiva en Essien al gehad. Maar vielen me een beetje tegen. Vooral de eerste..quote:
gefeliciteerd Stijnquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 14:44 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Hey gefeliciteerdIk ben ook vandaag jarig. Hoe oud geworden?
Müller fan?
edit;
[..]
Oh te laat![]()
Waarom zou je? Wacht gewoon een week, no way dat je het er niet uit haalt.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 14:59 schreef Confetti het volgende:
Ik ga panieksellen![]()
2000 per kaartje is een mooie prijs.
Fellaini en Ramires bevallen hier ook goed.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 14:56 schreef zerokil het volgende:
[..]
Leiva en Essien al gehad. Maar vielen me een beetje tegen. Vooral de eerste..
Yaya past niet echt in mijn budget. Heb nu Sissoko.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die gift bug is wel opgelost toch? Of althans, je kunt niet meer oneindig blijven giftenquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 15:23 schreef zerokil het volgende:
Is die gift bug nog steeds niet opgelost..
EA fix je eigen.
Maat van mij gaf die unieke tenues cadeau maarja nu kan ik geen coins boosts kopen.
Dat valt me wel mee dan. Slechte reviews zeker?quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 15:24 schreef Djeetje het volgende:
Hulk gaat gewoon zo onder de 150k komen
Ja, maar ze hebben de coin boosts nu gewoon weggehaald..dat schiet ook niet op.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 15:24 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Die gift bug is wel opgelost toch? Of althans, je kunt niet meer oneindig blijven giften
Ja maar nu ik mijn gift wil accepteren loopt hij vastquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 15:24 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Die gift bug is wel opgelost toch? Of althans, je kunt niet meer oneindig blijven giften
Heerlijke teams zeg!quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 15:12 schreef Tim86 het volgende:
Gisteren op mijn 2e account wat potjes in seasons gespeeld. Kwam echt non stop topteams tegen in divisie 9 en 10
Tot nu toe wel een 10-0-0 record.,ineens lukte alles weer en speelde het heerlijk.. 7 potjes met BPL team, 3 met Colombiaans team (en ook maar meteen manager tasks afgemaakt daar. Toch wel handig zo'n weekendje free gold.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat eerste team is echt fucking goed..maar 1 tegengoal in 7 wedstrijden ook. Verdediging staat zo goed. Verder zijn Yaya en Ramires beesten die zowel aanvallend als verdedigend veel toevoegen en is Eriksen gewoon geniaal. Zijn passing is zo goed en hij scoort best vaak tot nu toe. Ba doet het echt heel goed en scoort echt vanuit iedere hoek..ben echt dodelijk met hem. Vleugels vallen tot nu toe alleen zwaar tegen. Ox is redelijk onzichtbaar en Schurrle bakt er gewoon nog helemaal niks van. Mis echt veel kansen met hem en ik vind hem aan de bal ook niet erg goed vooralsnog. Wil in ieder geval Arnautovic op RW nog proberen. Ook nog maar ff een LW bedenken.
2e team niet zoveel potjes mee gespeeld, maar het is een vrij matig team nu met enkel Colombianen. Ga er later wel iets mee hybridden denk ik. Spitsen zijn weer erg goed, Guarin ook, rest viel een beetje tegen. Verdediging vrij degelijk, maar die silvers hebben het wel moeilijker dan vorig jaar in divisions..heb ik met mijn Belgen ook last van.
Volgens mij niet.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 15:25 schreef Kiid het volgende:
[..]
Dat valt me wel mee dan. Slechte reviews zeker?
lekker skillen met bukhaquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 15:29 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Volgens mij niet.
Dit word denk ik mijn Bukharov team:
[ afbeelding ]
Of andere wingers
quote:
Doe dan zoiets:quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 15:29 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Volgens mij niet.
[ afbeelding ]
Of andere wingers
Ik bedoelde de verdediging en eventueel middenveld hybrid.quote:
dit loopquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 15:29 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Volgens mij niet.
[ afbeelding ]
Of andere wingers
Chadli lijkt me zo episch kut hè..quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 15:31 schreef ThadCastle het volgende:
[ afbeelding ]
Wat voor chem kaartjes op de spitsen?
even serieus, waar zijn de pc experts als je ze nodig hebtquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 14:59 schreef Dudeweiser het volgende:
http://tweakers.net/pricewatch/320211/samsung-np535u3c-a03nl.html
deze laptop is ook wel aardig toch? Ik weet niet helemaal zeker of het ook een goede processor is
Chadli is 187 met 76 strength en med/med. Lijkt me juist chill om de balans te houden. 83 dribbling ook, alleen niet de snelstequote:Op zaterdag 5 oktober 2013 15:34 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Chadli lijkt me zo episch kut hè..
Hunter op Ba bevalt goed hier. Eto'o zou ik deadeye ofzo geven.
je moet hem ook gewoon op de stroom aansluite xdquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 15:35 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ja godverdomme mijn xbox loopt te fucken, even batterijen zoeken.
Rechtspoot op LM met 2* weak foot (en 3* skills)...mehh.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 15:36 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Chadli is 187 met 76 strength en med/med. Lijkt me juist chill om de balans te houden. 83 dribbling ook, alleen niet de snelste
ach ik cross toch amperquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 15:37 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Rechtspoot op LM met 2* weak foot (en 3* skills)...mehh.
Ja ik dacht ik ben energiek genoeg om zelf in de behoefte naar stroom te voorzien.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 15:36 schreef Tim86 het volgende:
[..]
je moet hem ook gewoon op de stroom aansluite xd
Dat is ook weer zo ja.quote:
ik zal je moeder eens abusenquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 15:38 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
GAST JIJ BENT ECHT ALTIJD AAN HET CROSS ABUSEN.
Gourcuff is een enorme baas in dit systeem als middelste CAM, maar Cabaye misschien ook, beetje dezelfde stats alleen beter verdedigend (en geen 4* skills).quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 15:50 schreef Blistering het volgende:
[ afbeelding ]
Dit gaat 'm worden, lekker teampje
haha jou neem ik ook niet meer serieus als je zegt dat je goed bentquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 15:54 schreef Djeetje het volgende:
[ afbeelding ]
Recordje dit hoor
Iemand die een goed team kan maken met een 5* skiller wat niet al te duur is.
http://www.futhead.com/14/squads/898107/quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 15:54 schreef Djeetje het volgende:
[ afbeelding ]
Recordje dit hoor
Geen goed teamquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 16:03 schreef Michaelvanb het volgende:
[..]
http://www.futhead.com/14/squads/898107/
50k, wel kut verdediging
Vond het wel een baas, maar mijn team was kutquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 16:04 schreef Zhano het volgende:
Meer mensen die Jackson "Cha Cha Cha" Martinez tegen vind vallen?
Met 8 middenvelders spelen.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 16:03 schreef Michaelvanb het volgende:
[..]
50k, wel kut verdediging
zon skeer team hebbenquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 16:03 schreef Michaelvanb het volgende:
[..]
50k, wel kut verdediging
Tot nu toe niet, maar het waren maar 3 potjes en ik ben Jackson fapper.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 16:04 schreef Zhano het volgende:
Meer mensen die Jackson "Cha Cha Cha" Martinez tegen vind vallen?
Heb je al meer dan een miljoen coins?quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 16:07 schreef Djeetje het volgende:
Eigenlijk best wel triest dat ik teams heb van 10-20k toewel ik eigenlijk al meer dan 1m coins heb en nog een Jese en Fidel in mijn club
Als ik alles verkoopquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 16:08 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Heb je al meer dan een miljoen coins?
quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 15:54 schreef Djeetje het volgende:
[ afbeelding ]
Recordje dit hoor
Nicequote:Op zaterdag 5 oktober 2013 16:13 schreef DutchSL het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Voor 13k heb je twee 5* skillers en twee 4* skillers en een hybrid
gr gr
ta veel money in da buildingquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 16:19 schreef Lindgren. het volgende:
kut glitchers verneuken het hele spel
quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 16:19 schreef Lindgren. het volgende:
kut glitchers verneuken het hele spel
quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 16:19 schreef Lindgren. het volgende:
Iemand die een tof team weet?
[ afbeelding ]
Net toevallig voor het eerst eentjequote:Op zaterdag 5 oktober 2013 16:29 schreef Tim86 het volgende:
Ben nog geen sneeuw tegengekomen dit jaar..iemand anders wel? Vorig jaar waren ze het ook vergeten en werd het pas in de winterstop update ofzo gefixed.
Jammerquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 16:29 schreef Confetti het volgende:
[..]
Net toevallig voor het eerst eentje
Vroeg ik eerder ook al. Niet kunnen vinden.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 16:32 schreef Djeetje het volgende:
Waar kan je zien of je firewall open is op FIFA 14 ?
Hoe danquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 16:19 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
Nog altijd niet genoeg voor Ronaldo.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 16:19 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
Godver wat een herriequote:Op zaterdag 5 oktober 2013 16:39 schreef pascal08 het volgende:
De Ware Liefde, a song by Rapper Sjors on Spotify.
Die stats van Lloris?quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 16:44 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[ afbeelding ]
Maar even gemaakt voor erbij
Blijf aan de gangquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 16:46 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ja wefut kut site je moet meer geld storten
Tering hoe krijg je dat nou weer voor elkaarquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 16:47 schreef RavioliPunch het volgende:
29-0 moet voetbal verloren. Wel een mooie panna gemaakt, dat maakt het goed.
Onze coach is ermee gestopt.
quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 16:47 schreef RavioliPunch het volgende:
29-0 moet voetbal verloren. Wel een mooie panna gemaakt, dat maakt het goed.
Ik heb wel eens met 31-0 gewonnenquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 16:48 schreef Djeetje het volgende:
[..]![]()
Hoe kan je ooit met 29-0 verliezen
Jeuzesquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 16:47 schreef RavioliPunch het volgende:
29-0 met voetbal verloren. Wel een mooie panna gemaakt, dat maakt het goed.
2de klasse, maar ik ben 15, dus dan heb je nog wel dat soort scores. Ons team is echt gewoon slecht en ben echt uit vorm dit jaar. Vorig jaar nog kampioen geworden.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 16:48 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Tering hoe krijg je dat nou weer voor elkaarWelk niveau?
Dat is B toch? en dan 29-0quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 16:50 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
2de klasse, maar ik ben 15, dus dan heb je nog wel dat soort scores. Ons team is echt gewoon slecht en ben echt uit vorm dit jaar. Vorig jaar nog kampioen geworden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |