abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_5998577
Oke de man heeft mischien zijn hele reputatie als bokser en als mensen eraf gebeten, maar toch: als je dat buiten beschouwing laat en kijkt naar zijn periode in de jaren 80 ot 1990, wie zou hem dan kunnen verslaan? Boksers hielden het toen hooguit 2 ronden met hem vol en hij was echt onverslaanbaar. Als hij toen gestopt zou zijn met boksen, was hij dan nu samen met muhammed ali de beste aller tijden?

Ik denk dat dat best mogelijk is, en ik denk dat degenen die zijn gevechten uit die periode hebben gezien het met me eens zijn.

Jullie mening?

ehmz...?
  vrijdag 27 september 2002 @ 13:06:48 #2
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_5998661
Op zich een goed punt, alleen zou hij weten dat je met je handen bokst en niet met je tanden?
Where law ends, tyrrany begins.
pi_5998793
In zijn jongere jaren was Mike nagenoeg onaantastbaar. Met zijn explosieve stijl wist hij de meeste mensen met speels gemak te verslaan en kwam alles als zeer indrukwekkend/beangstigend over.
Maar laten we eens kijken naar hoe hij aanvankelijk aan zijn titels is gekomen...

Nov. 22, 1986 Trevor Berbick KO 2 Won WBC Heavyweight Title

Mar. 3 , 1987 James Smith W 12 Ret. WBC HeavyweightTitle, Won WBA Heavyweight Title

Aug. 1 , 1987 Tony Tucker W 12 Won IBF Heavyweight Title/Ret. WBA-WBC Heavyweight Titles

Jun. 27, 1988 Michael Spinks KO 1 Won Undisputed World Heavyweight Title

Op zich geen onaardige boksers, maar ze waren niet van hetzelfde kaliber als een Riddick Bowe, Evander Holyfield of Lennox Lewis.

Volgend punt is dat Ali meermaals wist terug te komen na het verliezen van een titel. Sterker nog: hij versloeg voor die titels de mensen die hem eerst hadden verslagen. Mike Tyson is na zijn eerste verlies nooit meer hetzelfde geweest en heeft zichzelf in de door jou aangegeven periode in mijn optiek nooit echt kunnen bewijzen als 'de beste aller tijden'.

The prettiest people do the ugliest things
pi_5998878
Mike Tyson en Muhammed Ali zijn niet te vergelijken.
Niet qua achtergrond of boksstijl.

Tyson vernietigde z'n tegenstanders, Ali was een klassieke stylist.

[Dit bericht is gewijzigd door Hawk op 27-09-2002 13:20]

-------Practice Mindfulness-------
  vrijdag 27 september 2002 @ 13:19:21 #5
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_5998891
quote:
Op vrijdag 27 september 2002 13:02 schreef Jeremy23 het volgende:

Jullie mening?

Ik meen Mike Tyson.
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
  vrijdag 27 september 2002 @ 13:22:43 #6
18401 Joker1977
Hut / Übercrew
pi_5998957
Helaas, dit is een dubbel bericht. Zoals I.R. Baboon al aangeeft kan deze prima voortgezet worden in Mike Tyson
Weer helemaal terug in de Übercrew
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')