Voglens Google 42.600 keer.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 12:06 schreef Daafje001 het volgende:
Wordt er in Asterix en Obelix gebruik gemaakt van manipulatie. Zo ja, hoe?
Dit. Doe er maar een beetje moeite voorquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 12:22 schreef DJKoster het volgende:
Eerst het 'Vrijgeleide A38' regelen voordat je een vraag stelt over Asterix en Obelix..
Vergeet ook vooral niet om eerst het Circulaire B65 te regelen.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 12:22 schreef DJKoster het volgende:
Eerst het 'Vrijgeleide A38' regelen voordat je een vraag stelt over Asterix en Obelix..
keuze tussen romeinen en fransen ( galliers ) is al lastig, ik blijf gewoon neutraal en wacht af wie er gaat winnenquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 13:14 schreef Sautor het volgende:
Ja, ze doen je laten denken dat de Romeinen de slechterikken zijn, terwijl het andersom is.
Ik zou in jouw geval de vraag gewoon met "nee" beantwoorden, want dat is minder werk.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 12:06 schreef Daafje001 het volgende:
Wordt er in Asterix en Obelix gebruik gemaakt van manipulatie. Zo ja, hoe?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop