Soms vergeet je dat weet jequote:Op zaterdag 5 oktober 2013 14:27 schreef hamerhaaitje het volgende:
waarom zou je niet eten als je weet dat je gaat drinken dan
Picsquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 13:42 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik praat al een maand ofzo met hem. Doet dezelfde opleiding maar dan in 3 jaar. Had hem ontmoet op kamp toen hij z'n gitaarskills showde bij het kampvuur
En dan avondeten?quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 14:29 schreef hamerhaaitje het volgende:
half drienog 3 en een half uur te gaan
quote:
quote:
voel de lubs jongens lubs is in die errquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 13:55 schreef Sardu het volgende:
[..]
Snöwie.![]()
Ik zou ook je haar vasthouden als je aan het eind van de avond je consumpties in het porselein wil deponeren.
Ben ik die vriendin?quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 14:31 schreef krullenbolletje het volgende:
Meh zo werken van 4 tot 8 echt geen zinVanavond wel uit met vriendin die ik pas 3 weken ken maar voelt als 3 jaar
Noh, gewoon een beetje brak, maar die wiet helpt zoveel met brakheid als je veel hebt gedronken. Wiet is gewoon super gezondquote:
jaquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 14:33 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Noh, gewoon een beetje brak, maar die wiet helpt zoveel met brakheid als je veel hebt gedronken. Wiet is gewoon super gezond
Oké, mentaal misschien niet als je het teveel doet, maar fysiek is wiet echt gezond als je bent uitgegroeid. Behalve dan die teer, maar dan eet je maar een wietkoekjequote:
sws is pep gezond kijk naar pepzquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 14:35 schreef Beach het volgende:
Gewoon geen drugs gebruiken, dat is pas gezond.
Target en vernietigd kankercellen en laat normale cellen intact, het voorkomt kanker, mensen die dagelijks wiet roken leven tientallen jaren langer als alles gewoon goed gaat (geen auto-ongeluk ofzo bv), ik vind dat al heel wat.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 14:35 schreef badtripbob het volgende:
Nou ja gezond. Niet bepaald schadelijk en verdampt of gegeten helemaal niet. Maar gezond is mss weer wat anders
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |