awwwwwwwwwwwwwww qtquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 13:21 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Voor de neus van een jongen die ik op het oog heb.
Wel gezoend (voor overgeven). En ik bleef sowieso al met vrienden bij hem slapen, hij ging heel lief voor me zorgen enzo
1.75 - 1.77quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 13:12 schreef hamerhaaitje het volgende:
Uns is niet zo bar klein hoor. hij is groter dan snow
Is dit nou je tweede keer dat je over je nek bent gegana of al vaker?quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 13:21 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Wel gezoend (voor overgeven). En ik bleef sowieso al met vrienden bij hem slapen, hij ging heel lief voor me zorgen enzo
Geef toe, je hebt zeker wiet gerookt ook?quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 13:24 schreef Snowbells het volgende:
Minder cute was dat ik vlak na die zoen dus helemaal out gingik was blijkbaar gewoon een lappenpop die niks zei. Ik heb echt NIKS gemerkt en herinner ook niks
2e keer pas. Deze was wel extremer dan normaalquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 13:23 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Is dit nou je tweede keer dat je over je nek bent gegana of al vaker?
Neequote:Op zaterdag 5 oktober 2013 13:24 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Geef toe, je hebt zeker wiet gerookt ook?
Ah kijk, hosselbaasje. Gewoon in de slachtoffer rol kruipen en lekker voor je laten zorgen.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 13:21 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook niet zo moeilijk.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 13:12 schreef hamerhaaitje het volgende:
Uns is niet zo bar klein hoor. hij is groter dan snow
klojo zal ik vanmiddag nog ff die badjas halen?quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 13:23 schreef Klojo120 het volgende:
Wacht je hebt gekotst nadat je hem gezoend had?Leuk voor z'n ego
JA MAN DOE DIE SHITquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 13:25 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
klojo zal ik vanmiddag nog ff die badjas halen?
Hoe fucking veel heb je dan wel niet gedronken?quote:
wow man ben onder de indrukquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 13:25 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Hoe fucking veel heb je dan wel niet gedronken?
Gast ik ben best mager en maar 1.75 en van een hele krat moet ik niet eens kotsen als ik fatsoenlijk drink en een goeie bodem heb
Wel weer een leuk verhaaltje voor later.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 13:24 schreef Snowbells het volgende:
[..]
2e keer pas. Deze was wel extremer dan normaaldit was op straat gvd
12,99quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 13:26 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
En hoeveel was die, 10 euro toch?
Het was niet eens veel, maar had vanaf 6 uur niks gegeten dus viel op lege maag.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 13:25 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Hoe fucking veel heb je dan wel niet gedronken?
Gast ik ben best mager en maar 1.75 en van een hele krat moet ik niet eens kotsen als ik fatsoenlijk drink en een goeie bodem heb
Die van vorig jaar blijft toch leukerquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 13:27 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Wel weer een leuk verhaaltje voor later.
De politie bemoeide zich er meequote:Op zaterdag 5 oktober 2013 13:27 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Die van vorig jaar blijft toch leuker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |