Och meid toch.. bej zwanger ofzoooquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 07:48 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ging helemaal slechtovergeven enzo
Voel me echt zo schuldig, idk
Haha dit lees ik nu in Abusers, hebben een meeting. Haha ik zie t voor mequote:Op zaterdag 5 oktober 2013 05:37 schreef hoenselman het volgende:
De meet is top! Leuke mensen alleen Bob lult in het echt nog meer dan op fok
Veel plezierquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 11:36 schreef Moira. het volgende:
Pfff, gister toch een wijntje en wietje te veel op![]()
Had even wat meer rekening moeten houden met het feit dat ik vandaag moet werken en nog de hele dag op de been ben
Nu dus werken van 12:00 tot 17:00 en daarna personeelsuitje![]()
Nice! Lang geleden dat ik dat heb gedaan. Nog nooit gevallenquote:
Vorige winter voor het laatstquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 11:45 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Veel plezier![]()
[..]
Nice! Lang geleden dat ik dat heb gedaan. Nog nooit gevallen
Oh doe je oo kecht kunstjes en moves enz? Want vooruit schaatsen is alles wat ik kanquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 11:46 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Vorige winter voor het laatstEn vaak genoeg gevallen maar dat hoort erbij met kunstschaatsen
Eigenlijk wel zonde want je hebt het zo lang volgehouden zonder roken.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 11:52 schreef Monopoly het volgende:
Even naar de winkel, ik zit zonder tabak. Dat kan natuurlijk niet
Gelijk een zakje krentenbollen halen, daar heb ik zin in.
En een pak speculaasjes, want speculaas is baas.
Ben ik ook wel met je eens.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 11:54 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Eigenlijk wel zonde want je hebt het zo lang volgehouden zonder roken.
Maar werkt dat wel met een rokende wederhelft?quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 11:56 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ben ik ook wel met je eens.
Ik merk ook wel aan mij zelf dat ik er steeds meer voor open sta om het weer een keer te gaan proberen
Maar goed, dat moet ik echt inplannen enzo
Geen idee, dit is de eerste keer dat ik een vriendin heb die (vast) rookt.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 11:59 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Maar werkt dat wel met een rokende wederhelft?
Ja wel op amateur niveau hoorquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 11:49 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Oh doe je oo kecht kunstjes en moves enz? Want vooruit schaatsen is alles wat ik kan
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 07:48 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ging helemaal slechtovergeven enzo
Voel me echt zo schuldig, idk
Gauw doe 'm een gram aandacht.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |