SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.met dank aan Reemi
![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
hallo dus dit noemen ze nou twitter
Heel raar verwoord ja.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 01:42 schreef Zhano het volgende:
[..]
Dus als ik het op mn mainaccount deed is het prima?
TR gemacht.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 01:49 schreef Jimbo het volgende:
snel even alles doorspelen naar een van mn vele accountsheb zn 300k aan spelers gekocht vandaag door die glitch
npquote:
Het hele jaar goedkope consumables, dat is blijkbaar wat EA wil.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 01:48 schreef The_Yakuza het volgende:
Dat de servers nog steeds niet offline zijn gehaald..
Baasquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 01:55 schreef poker4lifee het volgende:
13 uur gta vandaag, kon erger. had ook 14 kunnen zijn.
snap ook niet echt hoe het werkt, soms als je in missies doodgaat lijkt het in ieder geval geen geld te kostenquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 01:57 schreef Lindgren. het volgende:
Is er een mode waarin het doodgaan online in GTA geen geld kost?
Hoe doen KYR SP33DY en zijn maatjes dat. Die gaan echt elke aflevering 80x dood.
quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 01:57 schreef Lindgren. het volgende:
Is er een mode waarin het doodgaan online in GTA geen geld kost?
Hoe doen KYR SP33DY en zijn maatjes dat. Die gaan echt elke aflevering 80x dood.
jzgsquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 01:58 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
snap ook niet echt hoe het werkt, soms als je in missies doodgaat lijkt het in ieder geval geen geld te kosten
Logde uit van mn main en in op mn glitchaccount..quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 02:17 schreef zerokil het volgende:
[..]
[..]
Zat je in de webapp en werd je eruit gekickt?
Hier heb je toch zelf voor gezorgd ? je exploit een bug, daar bannen ze meestal voor.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 02:25 schreef Zhano het volgende:
[..]
Alsof dat nog verschil maakt. KenkerEA, dit is de laatste keer dat ik FIFA gekocht heb.
quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 02:25 schreef Zhano het volgende:
[..]
Alsof dat nog verschil maakt. KenkerEA, dit is de laatste keer dat ik FIFA gekocht heb.
ik heb ze hier over meer dan 6 accounts naar elkaar getrade in de hoop dat ik ze zo kan houdenquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 02:26 schreef zerokil het volgende:
Gewoon al je spelers al trade offere naar je second accoun.
Dus als je toch gebanned bent dat je nog kan accepte.
Ik heb t met squad fit kaarten gedaanquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 02:51 schreef zerokil het volgende:
Wel terecht dat EA dit doet tegen de glitchers.
Dan praat ik over de mensen die meer als 100 chem card hebben geglitched..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op allemaal geglitched ?quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 03:26 schreef Zhano het volgende:
2/3 accounts gebanned nu, zal morgen de laatste ook wel vallen
Samequote:Op zaterdag 5 oktober 2013 06:32 schreef Toefjes het volgende:
Optimaal gebruik maken van de glitch en geen banHunter kaartjes lijken duurder te worden, van 500 naar 800
Goed gedaan, hoeveel kaarten heb jij ingeslagen?quote:
150, maar ik heb expres vooral geinvesteerd in Catalyst, aangezien bijna iedereen Hunter en Shadow heeft gekocht. Hopelijk is het een goede keuze geweestquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 06:49 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Goed gedaan, hoeveel kaarten heb jij ingeslagen?
Door de daily gifts het aantal kaartjes af kunnen ronden naar 300. Nu de tijd zijn werk laten doen, en dan ben ik gewoon weer miljonair
Een winstgevende zekerquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 06:51 schreef Jorwol het volgende:
[..]
150, maar ik heb expres vooral geinvesteerd in Catalyst, aangezien bijna iedereen Hunter en Shadow heeft gekocht. Hopelijk is het een goede keuze geweest
Hunter gaat op de PS3 nu voor 1700 BIN in de 59e minuutquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 07:07 schreef Jorwol het volgende:
Op Xbox gaan Hunter nu al voor 1900c en Shadow voor 1500c
Catalyst allemaal voor rond de 750c, Hunter en Shadow rond de 1000c, was dus eigenlijk iets te vroeg met kopen. Maar goed die prijzen stijgen nu alleen maar omdat mensen heel snel nog mee willen doen. Dus ze kopen heel veel op, maar die moeten ook allemaal nog een keer verkocht worden... Gaat echt nog wel even duren voordat de prijs weer echt stijgen verwacht ik. Catalyst stijgt nu ook amper, omdat mensen daar minder in investeren.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 07:10 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Hunter gaat op de PS3 nu voor 1700 BIN in de 59e minuutShadow voor 1000. Moet nog op gang komen. Voor hoeveel heb je je Catalyst kaarten gekocht, en wat doen ze nu?
Wel figuurlijk...nooit geweten dat een zoon krijgen zo vermoeiend is. Toch maar even ingelogd op mijn accounts, en 2 gold gift packs. Waaronder deze...quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 07:46 schreef DeWesp het volgende:
Good morning! Nog meer mensen de man met de hamer gezien behalve Zhano?
$$$quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 07:56 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Wel figuurlijk...nooit geweten dat een zoon krijgen zo vermoeiend is. Toch maar even ingelogd op mijn accounts, en 2 gold gift packs. Waaronder deze...
[ afbeelding ]
En nu weer op naar het ziekenhuis
Er hebben 2 mensen inderdaad een screen gepost met een foutieve inlog. Waaronder Reemi. Maar die staat gewoon in de leaderboards. Djeetje ook nog. Troll kans schat ik dus hoog in.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 07:46 schreef DeWesp het volgende:
Good morning! Nog meer mensen de man met de hamer gezien behalve Zhano?
Gaat goed! Hopelijk vandaag huiswaarts! Denk dat Benteke maar in mijn team zet. Ik had Lukaku en Bent, maar de laatste speelt niet geweldig...wisselen maarquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 07:58 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
$$$
Hoe gaat het met vrouwlief en de kleine?
Dan gaat het met papa ook goed zeggen ze altijdquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 07:59 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Gaat goed! Hopelijk vandaag huiswaarts! Denk dat Benteke maar in mijn team zet. Ik had Lukaku en Bent, maar de laatst speelt niet geweldig...wisselen maar
Precies. Bent mist bij mij iets te veel kansen eigenlijk. Dus maar eens wat anders proberenquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 08:01 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Dan gaat het met papa ook goed zeggen ze altijd
Bent speelt voor mij wel lekker...had ik lukaku en benteke stonden die er echter ook beide in
Ik denk dat de markt voor het verkopen van coins wel voor het hele jaar verneukt isquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 08:45 schreef Thorb het volgende:
Mensen op het ea forum met 2000 kaartjes
Dat denk ik nog steedsquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 09:11 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik dacht dat het fake was bij Reemi en Zhano
quote:
Goedemorgen herenquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 09:09 schreef Hoogstaande het volgende:
Goedemorgen. Wie bezorgt er nou een pakketje voor negen uur 's ochtends
quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 09:12 schreef Jimbo het volgende:
Ik lieg blijkbaar ook, spelfout in mn email gemaakt
Hehe dat kan ook. Ik heb gister alles uitgegeven.heb zn 40-45 packs geopend, een volledig bundu/duits team gemaakt en nog alle spelers van Feyenoord gekochtquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 09:14 schreef Johnbon het volgende:
[..]
Mooi, dan kan het herstel van de prijzen gaan beginnen. Over twee weken hopelijk oogsten.
quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 09:14 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Prima moment om iedereen met een slecht geweten te laten schrikken.
Retorische vraag?quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 09:21 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
Kon er weer geduplicate worden??
Ín dat geval kon het gisteren weer de hele dag idd.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 09:26 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
[..]
Ik weet niet of hij refereert aan de launch waar het kon of dat het nu weer kon.
quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 09:26 schreef FCsuarez het volgende:
moguh heren![]()
POTS vader geworden zie ik![]()
![]()
Helemaal gemist. maar het is een zoon toch? naam al bekend.
in ieder geval gefeliciteerd Potsje![]()
![]()
tevens iemand op het EA forum al bans tegen gekomen?![]()
djeetje staat nog wel in het leaderbord met 400K dus zal wel niet![]()
Een bronze gift pack?quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 09:09 schreef Hoogstaande het volgende:
Goedemorgen. Wie bezorgt er nou een pakketje voor negen uur 's ochtends
Af en toe een dagje structureel zou leuk zijn. Zo kun je je vermogen af en toe vervijfvoudigen.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 09:29 schreef Johnbon het volgende:
[..]
Ín dat geval kon het gisteren weer de hele dag idd.
Hoeveel heb jij er ingeslagen?quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 09:38 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Wtf.... Shadow al niet meer onder de 2k op PS3![]()
Ja.quote:
Kun je straks met Neymar en Bale spelen. Na anderhalve weekquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 09:41 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
100 shadows en stuk of 30 hunters.
quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 09:42 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja.
[..]
Kun je straks met Neymar en Bale spelen. Na anderhalve week
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Feyenoord Rotterdam
hier het volgende ingeslagenquote:
Lekker. Ik heb 129 shadows en 52 hunters.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 09:42 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja.
[..]
Kun je straks met Neymar en Bale spelen. Na anderhalve week
quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 09:43 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]Is al bevestigd dat je niet gebanned wordt voor het kopen van kaartenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 09:43 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Is al bevestigd dat je niet gebanned wordt voor het kopen van kaarten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz
Dan had ik beter mijn Ribery en Robben moeten verkopen en nog meer m moeten kopen. Kan nog steeds eigenlijk.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 09:43 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik had 2000 coins in totaal. Laten we zeggen dat ik een creatieve oplossing heb gebruikt om die kaarten te krijgen.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 09:43 schreef Toefjes het volgende:
[..]
jij was toch geband skkltjequote:Op zaterdag 5 oktober 2013 09:44 schreef wonton het volgende:
[..]
Dan had ik beter mijn Ribery en Robben moeten verkopen en nog meer m moeten kopen. Kan nog steeds eigenlijk.
you will always be huntedquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 09:47 schreef Jimbo het volgende:
na hoelang denken jullie dat t veilig is om de gekochte spelers naar mn main te zetten ?
Maandje of 12.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 09:47 schreef Jimbo het volgende:
na hoelang denken jullie dat t veilig is om de gekochte spelers naar mn main te zetten ?
Angel Reynaquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 09:58 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Ik zoek echt een toffe silver om een team om heen te bouwen. (<10k). Iemand?
Wow, lijkt een beetje op Vargas van vorig jaar.quote:
Voor 4000 p.s. mag je ze alle 150 van me hebben djeetje.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 10:11 schreef wonton het volgende:
[..]
dikke lul. op de xbox kan je ze nog oppikken voor 1500c
quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 10:11 schreef wonton het volgende:
[..]
dikke lul. op de xbox kan je ze nog oppikken voor 1500c
quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 10:12 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Zo hard stijgen ze nou ook weer niet, Sjaak trekhaak.
Hoe lang loop je nou al mee hierquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 10:22 schreef Djeetje het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
Daarom vroeg ik het
30 oktober hier een jaarquote:
Die site klopt voor geen meter.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 10:22 schreef Djeetje het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
Daarom vroeg ik het
En je hebt meer dan 500 kaarten. Miljoen dus.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 10:30 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Af en toe niet nee
Shadow en Hunter gaan hier voor 2k
quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 10:30 schreef Toefjes het volgende:
[..]
En je hebt meer dan 500 kaarten. Miljoen dus.
Precies. Weekje wachten, of 2. En dan ben je financieel al zo goed als klaar deze editie van FUTquote:
Dan kan ik weer price fixenquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 10:31 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Precies. Weekje wachten, of 2. En dan ben je financieel al zo goed als klaar deze editie van FUT
kan hij weer lekker aan de smlenoquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 10:31 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Precies. Weekje wachten, of 2. En dan ben je financieel al zo goed als klaar deze editie van FUT
Nein man.quote:
quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 10:36 schreef WezepAFCA het volgende:
Dus als ik het goed begrijp was die duplicate glitch helemaal niet fixed en hebben jullie nu voor bijna niks allemaal van die teamgeeststijl kaartjes kunnen kopen gisteren, en straks enorm veel coins binnenharken?
quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 10:37 schreef poker4lifee het volgende:
![]()
Dreetje wordt gewoon 1 van de rijkste dus![]()
Kopen voor 650c, verkopen straks voor > 5K. Paar honderd kaartjes...quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 10:36 schreef WezepAFCA het volgende:
Dus als ik het goed begrijp was die duplicate glitch helemaal niet fixed en hebben jullie nu voor bijna niks allemaal van die teamgeeststijl kaartjes kunnen kopen gisteren, en straks enorm veel coins binnenharken?
Fuck man, vorig jaar dat tamperen gemist en nu dit weer, wordt nooit rijk door EA te nakken en ik vind het niet eens erg om te doen aangezien zij incomplete spellen leverenquote:
iddquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 10:38 schreef Toefjes het volgende:
En EA ook gewoon het in de kaart spelen door de unlimited consumbles pile
Al had ik ook wel 300 kaartjes kunnen verspreiden over mijn andere accounts. Maar de 500+ mensen hadden nooit zoveel in kunnen slaan waarschijnlijkquote:
Precies veel mensen hebben niet eens een 3 en 4 account dus die konden ze nooit allemaal kwijt.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 10:39 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Al had ik ook wel 300 kaartjes kunnen verspreiden over mijn andere accounts. Maar de 500+ mensen hadden nooit zoveel in kunnen slaan waarschijnlijk
Koop even mijn 80 Rodnei's voor 5k ea danquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 10:40 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Precies veel mensen hebben niet eens een 3 en 4 account dus die konden ze nooit allemaal kwijt.
Ik heb er 8 dus was ook wel goedgekomen
Volgens mij is er niemand geband.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 10:42 schreef DeWesp het volgende:
Heeft iemand trouwens ergens al gezien dat iemand echt geband is? Want volgens mij is het vooralsnog alleen maar grootspraak van EA. "Ja, we kunnen dat heel makkelijk zien op de servers.." Yeah right, waarom bestaan autobuyers dan nog steeds? Alsof dat dan niet makkelijk kan zien.
quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 10:50 schreef Djeetje het volgende:
Hoop dat er ook bijna niemand gaat worden geband iig ik niet
Geen dankquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 10:51 schreef Jongentje. het volgende:
Het is weer zo ver, had nog 4 wedstrijden waarvan er 2 gewonnen moesten voor de titel en 1 voor promotie, maar alle 4 worden verloren, terwijl ik daarvoor alles ruim won. Voornamelijk kopgoals tegen en mijn passes komen niet aan en schoten gaan recht op de keeper. Wil wederom EA bedanken hiervoor
Was grapje ben jaloers op je cardsquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 10:53 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Waarvoor wil je geband worden ?
Cards kopen ?
Over een tijdje mag je ze wel kopenquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 10:54 schreef WezepAFCA het volgende:
[..]
Was grapje ben jaloers op je cards
quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 10:54 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Over een tijdje mag je ze wel kopen
Dit zijn zulke nutteloze posts. Alsof EA meeleest. Als je ze wilt bedanken, kun je beter een tweet versturen.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 10:51 schreef Jongentje. het volgende:
Het is weer zo ver, had nog 4 wedstrijden waarvan er 2 gewonnen moesten voor de titel en 1 voor promotie, maar alle 4 worden verloren, terwijl ik daarvoor alles ruim won. Voornamelijk kopgoals tegen en mijn passes komen niet aan en schoten gaan recht op de keeper. Wil wederom EA bedanken hiervoor
Ik vind het nog steeds grappig. ha haquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 11:00 schreef Thorb het volgende:
[..]
ah de grap die 6 dagen geleden leuk was
ik vind het goedkoop scoren wat jou tot hypocriet maaktquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 11:02 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik vind het nog steeds grappig. ha ha
Jij scoort goedkoop door iets over iemand te zeggen wat al 100x is gezegd. Ik scoor op een andere manier goedkoop.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 11:03 schreef Thorb het volgende:
[..]
ik vind het goedkoop scoren wat jou tot hypocriet maakt
Ik doe het ook hoor.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 11:00 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dit zijn zulke nutteloze posts. Alsof EA meeleest. Als je ze wilt bedanken, kun je beter een tweet versturen.
Ik heb hem nog ja.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 11:01 schreef WezepAFCA het volgende:
Djeetje, heb jij nog steeds die Jese Rodriguez? Wat was die slecht zeg.
Ik snap niet hoe hij geen 4* skills heeft.quote:
Moet je ook niet willen, ik had hem gekocht en goed team er om heen gebouwd, denk 1 goal in 8 potjes. De middenvelders en wingers scoorden nog meer, hij liep altijd verkeerd. Maar misschien dat jij er meer mee kan, volgens mij is hij wel aan het zakken.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 11:06 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ik heb hem nog ja.
Alleen nog niet gebruikt
Wat was die andere stink rus van je naast die Bukharov ofzoquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 11:06 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik snap niet hoe hij geen 4* skills heeft.
Dzyuba, maar die scoort niet veel. Geeft alleen veel ballen door. Als 1 van de 2 niet bevalt, kun je ook Kerzhakov of Kokorin gebruiken.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 11:07 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Wat was die andere stink rus van je naast die Bukharov ofzo
Ik ga ze ook maar proberenquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 11:12 schreef Thorb het volgende:
nou laat ik hem dan ook maar halen
welke formatie?
433(4)?
ik ga het zo doenquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 11:14 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ik ga ze ook maar proberen
Twijfel nog tussen 41212 en 433 (4)
quote:
Werkte prima bij mij net na de update. XBOX.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 11:19 schreef wonton het volgende:
GTA update! ffe kijken of ik online kan
quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 11:28 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Zo'n gozer zet wagonladingen aan hunters op de markt. Volgens mij voelen mensen het iets te heet worden onder hun voeten.
Of het is een kwestie van ongeduldig zijnquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 11:28 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Zo'n gozer zet wagonladingen aan hunters op de markt. Volgens mij voelen mensen het iets te heet worden onder hun voeten.
Op de Xbox zijn ze allebei alweer 2kquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 11:37 schreef Kiid het volgende:
Hunter en Shadow zijn alweer 2k, dat is dus al minimaal 500.000 coins winst. Maar iets meer want heb het grootste deel voor rond de 7/800 coins en heb meer dan 500
Dit is volgens mij de grootste massale slag in de Fok! FUT geschiedenis.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 11:40 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Op de Xbox zijn ze allebei alweer 2k
Lol nee. Ik probeer het wel even opnieuw.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 11:39 schreef poker4lifee het volgende:
amirkonal je naam dna gerrit? die geaccept was enige request, geen idee wie het is
En als je geen ban krijgt.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 11:41 schreef Nickskuh het volgende:
Ik denk ik straks aardig in de buurt van een Ronaldo kan zitten als de markt hersteld is..![]()
En ik heb m gemistquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 11:41 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dit is volgens mij de grootste massale slag in de Fok! FUT geschiedenis.
Er staat dat ik er eentje verstuurd hebquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 11:39 schreef poker4lifee het volgende:
amirkonal je naam dna gerrit? die geaccept was enige request, geen idee wie het is
Iemand zei ook dat er geen 5% toeslag is op consumables, is dat echt zo? (nooit op gelet eigenlijk). Dat zou helemaal heerlijk zijnquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 11:40 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Op de Xbox zijn ze allebei alweer 2k
)quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 11:45 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Er staat dat ik er eentje verstuurd heb
Dat is volgens mij niet waar.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 11:46 schreef Kiid het volgende:
[..]
Iemand zei ook dat er geen 5% toeslag is op consumables, is dat echt zo? (nooit op gelet eigenlijk). Dat zou helemaal heerlijk zijn
Gewoon een week of twee denk ik zelf. Geen haast hebben.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 11:48 schreef Confetti het volgende:
Ik vrees dat nu allemaal investors die dingen opkopen omdat ze bang zijn de boot te missen en dat het straks weer omlaag gaat.
Nope, heb uit mijn daily gifts van mijn tweede account een paar keer bronzen fitness voor 200 verkocht en kreeg 190 coinsquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 11:46 schreef Kiid het volgende:
[..]
Iemand zei ook dat er geen 5% toeslag is op consumables, is dat echt zo? (nooit op gelet eigenlijk). Dat zou helemaal heerlijk zijn
Over een paar weken is iedereen miljonair!quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 11:50 schreef Kiid het volgende:
Ik had niet verwacht dat ze al zo snel weer op 2.000 zouden zitten
oh ja dan heb ik je alquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 11:52 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
FR Schuurman. Jij bent kkbal toch? dan heb ik je wel.
Ik kocht mijn squad fitness altijd voor 1000-1100.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 11:57 schreef The_Yakuza het volgende:
Weet iemand hoeveel havik, squad fitness en 99 contracts pre-crash waren?
Ging erom dat je makkelijk een ex Eredivisie squad kan maken. Nu even proberen met Ajax.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 11:58 schreef Johnbon het volgende:
[..]
Kalas speelt echt slecht dit jaar.
Cech valt ook tegenquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 11:59 schreef Jimbo het volgende:
Valdes, die speelt pas kut dit jaar
heeft nog geen bal gehouden bij me
if alves met een +10gk kaartje is dan weer wel baasquote:
IF Alves kan je ook in de spits zettenquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 12:01 schreef Jimbo het volgende:
[..]
if alves met een +10gk kaartje is dan weer wel baas
quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 12:03 schreef Kiid het volgende:
[..]
IF Alves kan je ook in de spits zetten
quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 12:12 schreef nickhguitar het volgende:
Gedegradeerd uit de 8ste klasse met 4 behaalde puntenlange leve FIFA 14.
Beetje meer oefenen nogquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 12:12 schreef nickhguitar het volgende:
haha zelfs ik kan het nog beter en ik heb fifa 14 niet eensquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 12:12 schreef nickhguitar het volgende:
Pff, ben d'r net zo flauw van. Eerder verloor ik alleen door kopballen zo'n beetje, maar nu word ik bij vlagen weg gespeeld. Moeilijk te geloven dat er nog maar 2 klassen mensen slechter zijn dan mijquote:
Die had ik in mijn 2e potje al. Gewoon lekker duwen!quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 12:17 schreef Jimbo het volgende:
[ afbeelding ]
Iemand een idee hoe je deze popt ?
Sta ook te twijfelen om een mail te sturen met de vraag voor 500 teamgeeststijl kaartjes als compensatie voor het missen van deze kans.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 12:17 schreef Stevenzenl het volgende:
53+ uur per week werken en dus niks kunnen duplicaten. boze brief naar EA is onderweg.
zat gedaan maar heb t idee dat ie me niet zo magquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 12:18 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Die had ik in mijn 2e potje al. Gewoon lekker duwen!
Dat is toch grappig. Vooral als je daarna 5 minuten naar laadschermen moet staren.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 12:19 schreef poker4lifee het volgende:
mensen uit friendlist die je zomaar gaan killen als ze je gta lobby joinen
gelijk verwijderen
Die slaan helemaal nergens op nee. 91 visionquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 12:23 schreef WezepAFCA het volgende:
Modric zijn stats zien er sick uit, misschien toch maar een Liga BBVA team maken
Haal dan IF Rakitic!quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 12:23 schreef WezepAFCA het volgende:
Modric zijn stats zien er sick uit, misschien toch maar een Liga BBVA team maken
Garage van 33.500$quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 12:28 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Arme stakker... Of heb je al een huis gekocht?
[ afbeelding ]
Ja die moet ik eigenlijk ook halen maar wil liever gewoon een huis hebben. Maar een beetje huis kost al 130k.quote:
Garage is wel nice, de tweede auto die ja daar stored krijgt ook meteen een tracker en is dan ook meteen een personal vehicle.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 12:29 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Ja die moet ik eigenlijk ook halen maar wil liever gewoon een huis hebben. Maar een beetje huis kost al 130k.
lesje effectiviteit gekregenquote:
Hij heeft ook maar 93 longshot, 90 shotpower, 96 curve en 92 long pass.quote:
Maar kan je daar wel chillen met je homeboys?quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 12:29 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Garage is wel nice, de tweede auto die ja daar stored krijgt ook meteen een tracker en is dan ook meteen een personal vehicle.
vrij matig ja.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 12:30 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Hij heeft ook maar 93 longshot, 90 shotpower, 96 curve en 92 long pass.
[..]
Maar kan je daar wel chillen met je homeboys?
Echt belachelijk jaquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 12:30 schreef wieisboos het volgende:
[..]
lesje effectiviteit gekregenmijn spelers wilden ook gewoon niet. Toen ik met Fischer 1 op 1 stond ging hij opeens een sliding naar de bal maken om te schieten, terwijl er niemand in de buurt was
Ik ga het zo nog eens proberen.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 12:31 schreef wieisboos het volgende:
Ik ben echt de enige die nog niet op GTA online kan of niet?
Hoe kan je zo veel geld maken online dan?quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 12:29 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Garage is wel nice, de tweede auto die ja daar stored krijgt ook meteen een tracker en is dan ook meteen een personal vehicle.
Goed spelen! Zat gister in een potje Survival met iemand die best goed was. We kwamen tot wave 10 en toen kreeg ik 18k.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 12:32 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Hoe kan je zo veel geld maken online dan?
Ik zou gewoon dit doen als ik jou was!quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 12:34 schreef WezepAFCA het volgende:
[..]
Zat te denken aan zoiets dan: http://www.futhead.com/14/squads/889729/
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 12:36 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Ik zou gewoon dit doen als ik jou was!Als ik gisteren thuis was geweest en ook 500 chemstyle kaartjes had gekocht dan was dat misschien mogelijk over een week of 2SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 12:42 schreef Reemi het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Had elke wedstrijd wel een assists in m'n vorige team, echt goed is hij.
Depay is wel goed maar ik vind Fischer beterquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 12:51 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Locadia is zo'n ongelofelijke beul.
Is Depay eigenlijk goed deze FIFA? Ik heb nu Boëtius, maar die bevalt niet echt. Kan niet zo veel behalve rennen. Denk Depay maar op zijn plaats doen.
Als rechtspoot op links ja?quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 12:48 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Young kun je dan beter nemen
Net alsof dat wat uitmaakt ik geef ze met Hulk ook perfect voor en die heeft 2* wfquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 12:52 schreef Reemi het volgende:
[..]
Als rechtspoot op links ja?Jarvis is echt goed hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |