abonnement Unibet Coolblue
  Moderator zondag 24 november 2013 @ 13:51:59 #251
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_133571932
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2013 13:49 schreef Gezicht het volgende:

[..]

Die draai van de nummer 5 van Herentals _O_
eindbaas :Y



edit: Evan Mosey
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_133573560
Die Kurt is trouwens wel een held dat hij altijd die filmpjes maakt van Herentals hoor. Zouden meer mensen moeten doen.
Flesje bier
  Moderator zondag 24 november 2013 @ 15:53:32 #253
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_133576360
echt he en ze worden steeds beter :Y

jammer dat hij in Herentals op zo'n kutplek zit altijd
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_133580058
Wie is die rechter verdediger van Eindhoven? Als die goed positioneel had gereden had Mosey alleen een op een kunnen gaan en daar had hij de snelheid en ruimte niet voor
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_133580127
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 november 2013 17:39 schreef sp3c het volgende:
ja en gras is groen, blijft jammer dat hij zo weinig lijkt te spelen
Dat kan je aan die statistieken niet aflezen.

Ben maar blij dat er weer een in Nederland geboren speler op dat niveau speelt in Europa, Hartogs was de laatste die als prof aan de slag was
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_133580230
Jammer dat ze gewoon niet laten knokken, ze stonden allebei nog en wilden allebei niet stoppen
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_133596440
Godverdomme, weer net niet voor Eaters vanavond. Trappers en HYS hebben het ook spannend gemaakt overigens.
Flesje bier
pi_133610795
Ik hoop dat Schaafsma, Mason, Nagtzaam, Bruijsten, Sprong en Dalhuisen eens een keer allemaal beschikbaar zijn voor het wk, dan kan je eerste lijn denk ik goed mee komen met de 2e en 3e lijn van Croatie. En Dalhuisen gaan double shiften.

Zou goed voor ze allemaal zijn om zich in de kijker te spelen en voor Sprong om als 17 jarige tegen volwassen semi profs te spelen
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_133638188
Levi Houkes deed een paar rake uitspraken over Hyrsky in De Gelderlander.

Al met al heeft HYS ondanks een mindere periode nog steeds een goede uitgangspositie. Playoffs halen ze wel, maar de onvrede is duidelijk. Benieuwd hoelang ze die coach nog houden daar.
pi_133638280
En dan citeer ik even de wekelijkse roundup van Joep Meijsen.

quote:
International Levi Houkes laat zich in De Gelderlander weinig vleiend uit over zijn voormalige coach Dave Hyrsky bij Den Haag. ‘Laat ik voorop stellen dat ik niet top speelde. Meneer Hyrsky zette me in de derde lijn. Maakte me geen drol uit. Moet ik maar beter worden. Maar tegelijkertijd speelde hij spelletjes met me. Hij trok opzichtig naar de imports. Zette spelers tegen elkaar op. Loog recht in mijn gezicht. En de laatste tijd riep hij steeds harder dat er koppen gingen rollen. Dat hij spelers zou ontslaan. Ik heb het niet afgewacht. In een gesprek heb ik verteld dat ik wilde vertrekken. Hij gaf me nog 24 uur bedenktijd. Had ik niet nodig. Toedeloe, heb ik gezegd. Ik ga.’

Veel positiever is hij over hoe het vorig jaar ging bij de regerende landskampioen. ‘Vorig jaar werden we kampioen met Alexander Selivanov. Een Russische coach, die als speler de NHL heeft gehaald. Dan dwing je automatisch al respect af. Hij belde me op toen ik bij Eindhoven zat. Hij wilde me graag hebben. Ik had een goede relatie met hem. Ik speelde veel. Tactisch was hij niet de allerbeste, maar hij kon wel een team neerzetten. Hij pakte ons aan. Hij raakte ons. Voor hem gingen we door het vuur. Aan het eind van het vorig seizoen kreeg hij een aanbieding om assistent-coach te worden van een club in de hoogste Russische divisie. Toen is hij vertrokken. Maar dat lijkt me logisch.’
Het klinkt een beetje als kinnesinne, maar toch hebben ze dat soort uitspraken natuurlijk liever niet in de media.

En wat ik zo op het forum van ijshockey.com lees geeft een beeld dat Hyrsky vrijwel nergens echt geliefd is.
pi_133655826
Levi Houkes ook niet denk ik met zijn 4e ploeg voordat hij 23 is
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_133655856
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2013 12:02 schreef Leatherface het volgende:
Levi Houkes deed een paar rake uitspraken over Hyrsky in De Gelderlander.

Al met al heeft HYS ondanks een mindere periode nog steeds een goede uitgangspositie. Playoffs halen ze wel, maar de onvrede is duidelijk. Benieuwd hoelang ze die coach nog houden daar.
Ze hebben nog een importplek open, Joey Koudys are you listening?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_133658325
Eindelijk weer eens kunnen genieten en juichen
in Glanerbrook *O*
Flesje bier
  Moderator dinsdag 26 november 2013 @ 22:04:18 #264
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_133658357
Eaters *O*
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_133664005
Julian van Lijden heeft zich (oa) bij Tilburg aangeboden omdat hij in Duitsland niet verder komt, gezien hij daar nog steeds als import geldt.
pi_133664262
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2013 00:05 schreef Caws het volgende:
Julian van Lijden heeft zich (oa) bij Tilburg aangeboden omdat hij in Duitsland niet verder komt, gezien hij daar nog steeds als import geldt.
Snap sws niet hoe hij Duitser kan worden als hij een jaar in de VS en Oostenrijk gespeeld/gewoond heeft, maar goed met zijn leeftijd moet hij gewoon spelen. Echte mannen hockey heeft ie nog niet gespeeld.

Als ik Den Haag was wist ik het wel

Houkes = Vd Lijden
Import = Joey Koudys
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_133669726
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2013 21:22 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Levi Houkes ook niet denk ik met zijn 4e ploeg voordat hij 23 is
Dat is waar. Nu ging hij natuurlijk wel heen en weer naar HYS, met een tussenjaar bij Eindhoven. En in Nijmegen was er sowieso geen toekomst meer gezien de financiėle situatie van de club.
pi_133685914
Vd Lijden is ook pas per september 2016 speelgerechtigd voor Duitsland(als hij dan een Duitse pas heeft) misschien toch wel slim om voor de NIJB samen met andere bonden(zijn er andere sporten waar dit speelt?) een uitzonderingspositie te regelen wat betreft de dubbele nationaliteit. Dit zou bijvoorbeeld ook kunnen gelden voor Nason en Don.

Voor Hofland is het te laat maar iemand die al enkele jaren in de DEL speelt is er in Oranje altijd plek natuurlijk.
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_133695369
Dordt wint weer. Doen het echt verrassend goed daar.
Flesje bier
pi_133704065
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2013 23:04 schreef Gezicht het volgende:
Dordt wint weer. Doen het echt verrassend goed daar.
5 goede imports, Versteeg en wat redelijke Nederlanders, dan kan je blijkbaar al een heel eind komen. Zou mooi zijn als Kars ook nog kwam, toch een vrij jong team.

[ Bericht 5% gewijzigd door DiegoArmandoMaradona op 28-11-2013 10:52:00 ]
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_133704290
Aantal goals voor Nederlanders/Belgen

Den Haag 71 (6 goals inmiddels vertrokken)
Tilburg 59
Heerenveen 46 goals (1 inmiddels vertrokken)
Herentals 42
Dordt 28
Eindhoven 27
Geleen 27 goals

Wel apart dat dit ook vrijwel de stand is al maken de 5 imports(plus Loginov) net het verschil tussen Den Haag en Tilburg, lijkt me dat Den Haag zo snel mogelijk een Nederlandse speler moet halen die kan scoren en een import moet halen.
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_133734715
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2013 20:02 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Vd Lijden
Gaat dus naar Tilburg,
  Moderator vrijdag 29 november 2013 @ 11:44:55 #273
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_133738560
damn!
* sp3c shakes fist @ Tilburg

wel goed voor Oranje lijkt me :Y
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_133743327
Is de vraag natuurlijk of hij voor Nederland wil uitkomen, misschien is Tilburg slechts een tijdelijk uitstapje voor dit seizoen tot zijn Duitse pas binnen is. Maar goed dan teken je niet voor 1,5 jaar, misschien zit er wel een clausule in dat hij in de zomer kan overstappen naar de oberliga/DEL mits zijn pas binnen is.

Lijkt me dat als zijn Duitse pas in april nog niet is hij dan voor Nederland kan uitkomen, als hij in Nederland speelt moet hij sws 4 seizoenen achter elkaar in Duitsland spelen om voor Duitsland uit te komen, dus veel kwaad doet hem het niet om voor Oranje uit te komen.

Verder ben ik benieuwd hoe ze het in Tilburg gaan oplossen, de eerste 2 lijnen lijken me vast te staan, in de derde lijn lijkt me dat VdLijden en Teunissen komen en dan vallen er 2 van Mellisant, De Ruijter(Defense?) Staps en Van Hulten af en die hebben alle 4 de kwaliteiten om bij Eindhoven of Dordt 20 minuten per wedstrijd te spelen. Lijkt me dat je dan beter kan overstappen al is het meestal zo dat je dat in Tilburg niet in dank wordt afgenomen
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_133744272
Benieuwd of ie vanavond speelt, ben weer aanwezig in Stappegoor.
Paar shifts kan toch wel tegen de Kemphanen, ook al is ie er pas net?
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')