abonnement Unibet Coolblue
  maandag 7 oktober 2013 @ 11:23:11 #226
24981 Cryothic
nerd... meer niet.
pi_131930792
quote:
7s.gif Op maandag 7 oktober 2013 11:17 schreef n8n het volgende:

[..]

keer gedaan maar na dagen spelen nog maar 5% profit ofzo
Dat schiet niet op nee.
Ik blijf erbij, Pisswasser en Hawk&Little.
Pisswasser staat nu op 40$, en een high van 140$.
Niet gezegd dat ie dat gaat halen natuurlijk... kan ook een eenmalig hoogtepunt zijn geweest. Maar goed, de kans dat ie hoger dan 140 gaat is natuurlijk ook aanwezig.
Zoals ik zei, ik heb de aandelen voor 14 dollar gekocht (volgens mij ruim een ton in gestoken, en later nog 3 ton ofzo toen ie 24 dollar was)...en inmiddels staat ie op 40$. Reken de winst maar uit :)
Nog even doorstijgen en ik verdubbel m'n inleg.
pi_131931066
quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2013 11:19 schreef Mothzor het volgende:

[..]

Soms heb je veel profit en soms wat minder :)
Ben er niet veel mee bezig geweest aangezien ik ongeveer 300-400 miljoen per assasination missie verdiende.
Pff dat is wel heel veel, dan heb je alles zo binnen :D.

Ga me toch is de aandelen verdiepen. Wil toch alles hebben.
pi_131931170
Gister voor het eerst online gedaan, werd gelijk eerste in de race :D.

Ik lag een hele tijd achterop, maar ze schakelde elkaar allemaal uit. Toen de koppositie gepakt en niet meer weg gegeven _O_.
pi_131931809
quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2013 11:36 schreef indiaantje89 het volgende:
Gister voor het eerst online gedaan, werd gelijk eerste in de race :D.

Ik lag een hele tijd achterop, maar ze schakelde elkaar allemaal uit. Toen de koppositie gepakt en niet meer weg gegeven _O_.
Gisteren ook eindelijk online, die eerste race ook gewonnen! Nou ben ik dan ook wel een fanatieke racer :+

Meteen voor de achievement stick up kid gegaan. Alle winkels overvallen. Dat is gelukt en daarna meteen een garage gekocht. De goedkoopste, kon ik tenminste ergens veilig binnen zitten en alles een beetje uit gaan zoeken...

Duurde ff voordat ik zelf redelijke wapens had, gelukkig nu een SMG dat schiet wat prettiger dan het pistooltje ;)
Vooral erg leuk was dat ik bij vrijwel de eerste persoon die ik neerschoot meteen 9000 bounty binnen kreeg :D
  maandag 7 oktober 2013 @ 12:03:09 #230
24981 Cryothic
nerd... meer niet.
pi_131931908
quote:
1s.gif Op maandag 7 oktober 2013 11:59 schreef rival het volgende:

[..]

Gisteren ook eindelijk online, die eerste race ook gewonnen! Nou ben ik dan ook wel een fanatieke racer :+

Meteen voor de achievement stick up kid gegaan. Alle winkels overvallen. Dat is gelukt en daarna meteen een garage gekocht. De goedkoopste, kon ik tenminste ergens veilig binnen zitten en alles een beetje uit gaan zoeken...

Duurde ff voordat ik zelf redelijke wapens had, gelukkig nu een SMG dat schiet wat prettiger dan het pistooltje ;)
Vooral erg leuk was dat ik bij vrijwel de eerste persoon die ik neerschoot meteen 9000 bounty binnen kreeg :D
Ach, je eerste auto verzeker je gratis, evenals de tracker, ook gratis :)

Ik heb trouwens Smoke On The Water gekocht. Kreeg ik een berichtje of ik even wat wiet op wilde halen, maar was opweg naar een andere missie. Na die missie kreeg ik een bericht dat er veel boze klanten waren... maar ik kon niks op m'n map vinden. Was dat gewoon een melding dat ik te laat was? Volgende keer beter, geen winst?
Of mis ik iets?

Ironische was natuurlijk wel dat ik binnen een minuut voor de deur stond, want ik was in de buurt :P
Winkel dicht, boulevard leeg... niks boze klanten. :')
pi_131933040
Ik heb met Franklin 700miljoen staan en moet nog twee assasination missies. Dus die neger wordt rijk!!!
pi_131933134
quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2013 12:03 schreef Cryothic het volgende:

[..]

Ach, je eerste auto verzeker je gratis, evenals de tracker, ook gratis :)

Ik heb trouwens Smoke On The Water gekocht. Kreeg ik een berichtje of ik even wat wiet op wilde halen, maar was opweg naar een andere missie. Na die missie kreeg ik een bericht dat er veel boze klanten waren... maar ik kon niks op m'n map vinden. Was dat gewoon een melding dat ik te laat was? Volgende keer beter, geen winst?
Of mis ik iets?

Ironische was natuurlijk wel dat ik binnen een minuut voor de deur stond, want ik was in de buurt :P
Winkel dicht, boulevard leeg... niks boze klanten. :')
klopt. maar gewoon dat ik ergens rustig binnen kon gaan staan zonder op te letten op die kereltjes om mij heen ;)
Had al een 2e wagen in de garage staan met tracker en verzekering :+

Ja te laat. helaas pindakaas. Volgende keer beter inderdaad ;)
  maandag 7 oktober 2013 @ 12:50:21 #233
24981 Cryothic
nerd... meer niet.
pi_131933137
quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2013 12:45 schreef Pakspul het volgende:
Ik heb met Franklin 700miljoen staan en moet nog twee assasination missies. Dus die neger wordt rijk!!!
als je voor die missies nou ook met die andere 2 gasten goed investeerd worden ze alle 3 rijk :P
  maandag 7 oktober 2013 @ 12:51:50 #234
24981 Cryothic
nerd... meer niet.
pi_131933160
quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2013 12:50 schreef rival het volgende:

[..]

klopt. maar gewoon dat ik ergens rustig binnen kon gaan staan zonder op te letten op die kereltjes om mij heen ;)
Had al een 2e wagen in de garage staan met tracker en verzekering :+

Ja te laat. helaas pindakaas. Volgende keer beter inderdaad ;)
ik las op reddit een goeie troll :P
heli zoeken, rondvliegen, ergens parkeren waar veel spelers zijn, of iig een speler in een winkel.
hopen dat ze uit verbazing in je heli stappen, en zorgen dat je er vooraf een stickybomb op had geplakt. Zodra ze de lucht in vliegen, blaas je hem op :P
pi_131933286
quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2013 12:51 schreef Cryothic het volgende:

[..]

ik las op reddit een goeie troll :P
heli zoeken, rondvliegen, ergens parkeren waar veel spelers zijn, of iig een speler in een winkel.
hopen dat ze uit verbazing in je heli stappen, en zorgen dat je er vooraf een stickybomb op had geplakt. Zodra ze de lucht in vliegen, blaas je hem op :P
Stickybombs mag ik nog niet gebruiken, ben maar rank 12 geworden gisteren... Maar dit deed ik wel in 4 al vaak.... net doen of ik wegvlucht en een "dure" auto achterlaat.... :+

Ik pikte een auto en werd er even later uitgekickt :'(
  maandag 7 oktober 2013 @ 12:58:23 #236
24981 Cryothic
nerd... meer niet.
pi_131933300
quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2013 12:57 schreef rival het volgende:

[..]

Stickybombs mag ik nog niet gebruiken, ben maar rank 12 geworden gisteren... Maar dit deed ik wel in 4 al vaak.... net doen of ik wegvlucht en een "dure" auto achterlaat.... :+

Ik pikte een auto en werd er even later uitgekickt :'(
ah, ik ben pas level 4 joh... :D
pi_131933303
quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2013 12:50 schreef Cryothic het volgende:

[..]

als je voor die missies nou ook met die andere 2 gasten goed investeerd worden ze alle 3 rijk :P
Die hebben maar 500 en 580miljoen staan, klein geld :P Franklin is de echte baas.
pi_131933498
Hoe kan je aandelen kopen? Moet je dan aangemeld staan bij xbox live of komt het pas later i de storymode? Zit nu op 4% ofzo :p
-Er valt elke dag wel wat te klagen. :)
pi_131933529
quote:
1s.gif Op maandag 7 oktober 2013 13:05 schreef spierbal het volgende:
Hoe kan je aandelen kopen? Moet je dan aangemeld staan bij xbox live of komt het pas later i de storymode? Zit nu op 4% ofzo :p
Telefoon open kooien, internet aanklikken (is de wereldbol) en dan "money and ..." aanklikken. Hier vind je twee aandeelmarkten. LCN & BAWSAQ.
pi_131933532
quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2013 12:58 schreef Cryothic het volgende:

[..]

ah, ik ben pas level 4 joh... :D
Met 5 mag je iig SMG's kopen, dan kan je de wereld aan :D

Maar dat van die auto.... Kan je dat zo instellen? ik kon kiezen of ik iedereen erin liet, mijn crew of alleen ik.
Lijkt mij dus dat je bij iedereen later alsnog iemand eruit kan gooien?
De auto stopte en ik stapte automatisch uit! :')
  maandag 7 oktober 2013 @ 13:26:17 #241
24981 Cryothic
nerd... meer niet.
pi_131934104
quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2013 13:07 schreef rival het volgende:

[..]

Met 5 mag je iig SMG's kopen, dan kan je de wereld aan :D

Maar dat van die auto.... Kan je dat zo instellen? ik kon kiezen of ik iedereen erin liet, mijn crew of alleen ik.
Lijkt mij dus dat je bij iedereen later alsnog iemand eruit kan gooien?
De auto stopte en ik stapte automatisch uit! :')
ja, friends, crew, iedereen, niemand, of een combinatie van crew en friends geloof ik.

Ik heb 2x in een auto gezeten van iemand anders. 1x na de eerste race (lekker rellen door op verkeer te schieten en te kijken hoe onze chaffeur de auto op de weg houdt :') ), en de missie daarna, dat je naar een kledingwinkel toe moest. Kwam er iemand op me af rijden, die stopte en begon te toeteren :D
pi_131934272
quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2013 13:07 schreef Pakspul het volgende:

[..]

Telefoon open kooien, internet aanklikken (is de wereldbol) en dan "money and ..." aanklikken. Hier vind je twee aandeelmarkten. LCN & BAWSAQ.
thnx net de invader missie gehad dus die staat lekker laag nu 😁😁
-Er valt elke dag wel wat te klagen. :)
pi_131934294
quote:
1s.gif Op maandag 7 oktober 2013 13:31 schreef spierbal het volgende:

[..]

thnx net de invader missie gehad dus die staat lekker laag nu 😁😁
Die heb ik nog niet omhoog zien komen dus pas op :+
pi_131934309
quote:
1s.gif Op maandag 7 oktober 2013 13:31 schreef spierbal het volgende:

[..]

thnx net de invader missie gehad dus die staat lekker laag nu 😁😁
En die blijft laag. Meeste geld zit in de kleine aandelen. Fluctuatie van die zijn groter en sneller dan bij de grotere aandelen.
  maandag 7 oktober 2013 @ 13:36:09 #245
24981 Cryothic
nerd... meer niet.
pi_131934396
quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2013 13:32 schreef rival het volgende:

[..]

Die heb ik nog niet omhoog zien komen dus pas op :+
Bij mij begon ie nu weer langzaam wat te stijgen. Maar ik heb geen aandelen meer geloof ik.
Daarbij blijven ze na die missie de komende tijd alleen maar verder dalen _O-
  maandag 7 oktober 2013 @ 13:40:24 #246
24981 Cryothic
nerd... meer niet.
pi_131934523
quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2013 13:07 schreef rival het volgende:

[..]

Met 5 mag je iig SMG's kopen, dan kan je de wereld aan :D

Maar dat van die auto.... Kan je dat zo instellen? ik kon kiezen of ik iedereen erin liet, mijn crew of alleen ik.
Lijkt mij dus dat je bij iedereen later alsnog iemand eruit kan gooien?
De auto stopte en ik stapte automatisch uit! :')
quote:
With your own personal owned car, you have the ability to open your car to your only yourself, your friends, your crew, or anyone at all. This is useful because if you change the option while someone is in your car, they are ejected from the car(either that, or people jump out right as I switch the option).
In laten stappen... heel hard gaan rijden, en hem dan op "alleen ik" zetten ;)
pi_131934688
quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2013 13:32 schreef rival het volgende:

[..]

Die heb ik nog niet omhoog zien komen dus pas op :+
oow shit haha, was het nou ook zo dat je aandelen in cluckingbell ko doen en dan burgershot opblazen zo dat cb stijgt in waarde?
-Er valt elke dag wel wat te klagen. :)
pi_131934920
quote:
1s.gif Op maandag 7 oktober 2013 13:46 schreef spierbal het volgende:

[..]

oow shit haha, was het nou ook zo dat je aandelen in cluckingbell ko doen en dan burgershot opblazen zo dat cb stijgt in waarde?
Oow shit haha, nee.
  maandag 7 oktober 2013 @ 13:57:21 #250
24981 Cryothic
nerd... meer niet.
pi_131934997
quote:
17s.gif Op maandag 7 oktober 2013 13:54 schreef JohnB52 het volgende:

[..]

Oow shit haha, nee.
_O-
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')