quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 19:04 schreef Ethanolic het volgende:
King is back, direct een stormlooptopic. Lekker bezig hoor McNutty!
Er is niets met Zyzz..quote:
Dat heb ik ook gedaan vandaag.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 19:58 schreef Sapstengel het volgende:
Net een meisje aangesproken in de gym. Feelsbatman, voelde me direct zo'n ventje die meer bezig is met socializen/vrouwen aanspreken dan trainen.
Morgen maar weer ff keihard beuken.
Whehe, ja maar dan mag hetquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 20:01 schreef Snakey het volgende:
[..]
Dat heb ik ook gedaan vandaag.![]()
Om haar te vertellen dat ze haar knieen naar buiten moet drukken ipv naar binnen bij het squaten.![]()
Lekker wijf wel, helaas wat jaartjes te jong voor me.
Nederlands. In Nederland.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 20:05 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Whehe, ja maar dan mag hetEn Spaans? Of ben je in NL.
Ik heb vandaag ook nog zo'n meisje + moeder uitgelegd hoe de lat pulldown werkt omdat ze al een paar minuten zaten te goochelen op dat ding.
Als iemand kans loopt op een serieuze blessure zeg ik wel wat.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 20:06 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Leg nooit wat uit, puur omdat ik er zelf hekel aan heb... Als mensen me iets vragen is het een ander verhaal... Maarja ben gruwelijk beest dus dat zie ik niet snel gebeuren...
Later.
Zij squatte ook inderdaad en heb haar eens 80kg zien deadliften. Maarja heb wel 2 uur over een training gedaan die normaal 75min kostquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 20:08 schreef Snakey het volgende:
[..]
Nederlands. In Nederland.
En, nou en? Leuk toch als je een chickie kan scoren die ook traint?
Ik ben een beetje in shock trouwens. Vrouwen die squaten, en loopt ineens een beer van een gozer rond, houdt netjes al zijn lifts bij in een boekje, ik zie mensen serieus trainen met lossen gewichten. Het wordt nog eens wat met de David Lloyds in Capelle.
Daar heb ik een pesthekel aan. Gewoon geen gesprek aangaan als iemand tegen je begint te praten. Alleen maar ja of nee, ofzo. Doe ik al jaren, werkt prima.quote:
mijn lichaam is een 9,2/10 dat werkt niet er blijven gewoon te veel vrouwen tegen mij pratenquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 20:16 schreef Snakey het volgende:
[..]
Daar heb ik een pesthekel aan. Gewoon geen gesprek aangaan als iemand tegen je begint te praten. Alleen maar ja of nee, ofzo. Doe ik al jaren, werkt prima.
O ja, sorry. Dat vergeet ik telkens.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 20:17 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
mijn lichaam is een 9,2/10 dat werkt niet er blijven gewoon te veel vrouwen tegen mij praten
Ja echt klote man.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 19:58 schreef Sapstengel het volgende:
Net een meisje aangesproken in de gym. Feelsbatman, voelde me direct zo'n ventje die meer bezig is met socializen/vrouwen aanspreken dan trainen.
Morgen maar weer ff keihard beuken.
Haha niks speciaals, gewoon beetje gepraat over tainen, voeding, haar werk etc. Bedoelde er ook verder niks meequote:Op vrijdag 4 oktober 2013 21:02 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ja echt klote man.
Hoe was het afgelopen?
Zo heb ik m´n vrouw leren kennen.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 21:10 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Haha niks speciaals, gewoon beetje gepraat over tainen, voeding, haar werk etc. Bedoelde er ook verder niks mee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |