Maar die naam baseer je op het lootje dat je hebt. Dus als je mij hebt bijvoorbeeld maak je er SinterOlf van, of KerststOlf of zoiets! Zo kan je anoniem gericht mij lastigvallen met rijmpjes of vragen.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 17:26 schreef Omentielvo het volgende:
Dus je maakt ook een kloon account aan? Jeetje. Dan moet ik even een naam gaan verzinnen
Die kun je verzinnen als je weet wie je.hebt, die moet niets met je eigen naam te maken hebben want dan verraad je jezelfquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 17:26 schreef Omentielvo het volgende:
Dus je maakt ook een kloon account aan? Jeetje. Dan moet ik even een naam gaan verzinnen
Hahahaquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 16:10 schreef niet-cocotrimonium het volgende:
[..]
Ik heb het toch maar zelf gedaan
Ja verkeerd inloggen en niet op dezelfde momenten posten en niet zeggen HOI IK BEN OLF gaat hier ook een issue worden vrees is. Maar ik heb goede wil.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 17:32 schreef Kyara het volgende:
De laatste keer dat ik een kloon had, was ik ook binnen 2 weken ontmaskerd geloof ik....
dat heb eerder ook nooit gehad.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 15:22 schreef Pvoesss het volgende:
Ik vind het leuk dat er zoveel nieuwe mee doen.
De kans is dan een stuk kleiner dat je weer dezelfde hebt
als ik niet veel over je weet, zou ik het inderdaad lastig vinden om los te gaan met creatief gedoe ja.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 17:55 schreef Spees_Eend het volgende:
Hihi, zijn wij als nieuwe lichting een ramp ja?
Haha. Ik denk dat ik ook zo ontmaskerd ben eigenlijk. Maar dat ontken ik dan gewoonquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 17:32 schreef Kyara het volgende:
De laatste keer dat ik een kloon had, was ik ook binnen 2 weken ontmaskerd geloof ik....
Ik zou een kleine omschrijving en bijvoorbeeld hobby's ook wel fijn vinden inderdaad.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 17:53 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
dat heb eerder ook nooit gehad.
maar wat een hoop onbekenden
kan dan een kleine omschrijving van iedereen niet bij het lootje gevoegd worden?
ik had een paar jaar geleden iemand waar nauwelijks wat van terug te vinden was en die niet zo heel veel aanwezig was. ik vond het echt een ramp en het is slecht voor mijn creativiteit en humeur moet ik zeggen. daar komt ook mijn twijfel vandaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |