Hoe duur is dat verzenden dan?quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 20:04 schreef _evenstar_ het volgende:
Ik wil best mee doen maar buitenland dus geen idee of dat voor anderen een bezwaar is
Of het nu 7 euro of 9 euro is. Voor mij zou het iniedergeval geen probleem zijn om 2 euro meer te betalen, of juist 2 euro minder budget te hebben voor die ene keer :-)quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 23:20 schreef PureEvil het volgende:
[..]
pakketpost tot 2 kilo 9 euro. via dhl/postnl
+ 1 Als ik mee doe zou me dat dus niet uitmaken.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 23:26 schreef Sam1993 het volgende:
[..]
Of het nu 7 euro of 9 euro is. Voor mij zou het iniedergeval geen probleem zijn om 2 euro meer te betalen, of juist 2 euro minder budget te hebben voor die ene keer :-)
Als de rest dat ookgeen probleem vind lijkt het me leuk als evenstar of de andere in buiteland wonende ook meedoen die willen :-)
Nee het gaat om die dag. Sommige wachten tot het 00.00 uur is andere zijn laterquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 09:16 schreef Spees_Eend het volgende:
Even over die uitpakdag, 'moet' dat op een bepaald tijdstip, iedereen tegelijk? Want tussen Sint en Kerst zit de kans er dik in dat we surprise bij mijn schoonouders doen op enig moment van die dag!
Ik doe mee als jij mij hebt.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 10:33 schreef _evenstar_ het volgende:
Count me in![]()
Verzend voor mij is iets duurder maarrr dat neem ik voor liefen niet van budget af ^^
Leuk leuk iemand verrassen met Engelse kerst
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |