ik ken ook vrijwel niemand! zal wel loslopenquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 21:00 schreef Hilzillah het volgende:
ooooooooh ik heb het oude topic doorgelezen. Ik ben me aan het verheugen!Moet wel veel gaan posten dan. Niemand kent mij geloof ik. Of gingen we ook gezichtsboek vrienden worden?
Ik ook niet, en weinigen kennen mij. Maar dat komt goed, ik ga de oude topics lezen!quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 21:04 schreef klaprooss het volgende:
[..]
ik ken ook vrijwel niemand! zal wel loslopen
En ik van begin af aan al denken dat jij en hilz hier al jaren komenquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 21:17 schreef Cwen het volgende:
[..]
Ik ook niet, en weinigen kennen mij. Maar dat komt goed, ik ga de oude topics lezen!
fok! vanaf januari 2004 en Oud vanaf november 2012quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 21:21 schreef klaprooss het volgende:
[..]
En ik van begin af aan al denken dat jij en hilz hier al jaren komen..
Best lang al, ik vind het leuk op Oudquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 21:37 schreef Hilzillah het volgende:
[..]
fok! vanaf januari 2004 en Oud vanaf november 2012
En dit is jouw eigen nick, die andere was dus de kloon?quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 21:40 schreef Burdie het volgende:
Mijn halve leven is op fok terug te lezen, dus wie mij heeft, doet maar wat moeite.
Haha zoeken op zand levert waarschijnlijk een stuk minder opquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 21:41 schreef Kyara het volgende:
[..]
En dit is jouw eigen nick, die andere was dus de kloon?
Yesquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 21:41 schreef Kyara het volgende:
[..]
En dit is jouw eigen nick, die andere was dus de kloon?
quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 19:15 schreef bellelena het volgende:
Vorig jaar heb ik geloof ik een heel levensverhaal in m'n lootje geschreven, doe ik dit jaar weer
Ik moet er ook nog even aan wennen dat Burdie en Zand dezelfde persoon zijnquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 21:45 schreef Kyara het volgende:
Ik ken jou namelijk alleen als zand. Kom verder ook niet meer in z&g natuurlijk.
+1quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 21:47 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ik moet er ook nog even aan wennen dat Burdie en Zand dezelfde persoon zijn![]()
Wie?quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 21:51 schreef Omentielvo het volgende:
[..]
+1
En ik hoop nu al dat ik iemand uit het lijstje krijgt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |